TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lazerhothits.com online radio op zoek naar dj's

Posted by DJ MainFrame on Jan-08-2005 10:23:

Lazerhothits.com online radio op zoek naar dj's

www.lazerhothits.com is een online radio, een vervolg op de Belgische piratenzender uit begin jaren '90 die de pioneer in Belgi� was op het gebied van house music op FM

Nu zijn we reeds enkele jaren terug op het web en bestaat de drijvende kracht vooral uit jonge DJ's.

Overdag zenden wij vooral sets van La Rocca uit (befaamde Belgische club in Lier) en 's avonds hebben wij een vaste programmatie: jonge talentvolle DJ's krijgen de kans om hun ding te doen, afgewisseld met meer gevestigde waarden. Alle stijlen komen aan bod

Indien er DJ's ge�nteresseerd zijn om zelf weekelijks (2-weeklijks) een uurtje te vullen, let us know at [email protected] met daarin graag een link naar uw demo of bij gebrek aan webspace geven we je de co�rdinaten van onze ftp om een setje te uploaden.

Ook mensen die graag op stap gaan met het fototoestel of videocamera zijn meer dan welkom, u bezorgt ons foto's of beeldmateriaal van party naar keuze en wij regelen dat je gratis binnengeraakt

Posted by dj_spare on Jan-08-2005 17:33:

LazerHotHits... heb ik al een keer op gedraait, wel een coole zender maar volgensmij was ie toen dood gegaan...

Posted by DJ MainFrame on Jan-08-2005 18:06:

idd tijdens mijn uurke in het begin nog
is niet dood gegaan hoor nog altijd alive and kicking

Posted by SnuggLe on Jan-08-2005 23:31:

quote:
Originally posted by dj_spare
LazerHotHits... heb ik al een keer op gedraait, wel een coole zender maar volgensmij was ie toen dood gegaan...

Doodgegaan door jou ?

Posted by Subsonik on Jan-09-2005 00:22:

LazerOp.com?

Posted by DJ MainFrame on Jan-09-2005 00:41:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Doodgegaan door jou ?

haha nah spare is wel ok

Posted by dj_spare on Jan-09-2005 12:58:

quote:
Doodgegaan door jou ?

als ze op ��n DJ moeten teren

Posted by djdavid on Jan-09-2005 22:53:

ik geloof dat blighty al bezig is een showtje voor ons te regelen hiero. dan gaan we weer back2back voortzetten, wat we eerder op basicbeats.net deden

Posted by Partyhardy! on Jan-09-2005 23:33:

quote:
Originally posted by djdavid
ik geloof dat blighty al bezig is een showtje voor ons te regelen hiero. dan gaan we weer back2back voortzetten, wat we eerder op basicbeats.net deden

Das kicke! heb op BB veel naar jullie geluisterd maar in de tussen tijd zijn jullie draaistijlen toch behoorlijk uit elkaar gegroeid als je het mij vraagt hoe wil je dat gaan doen dan?

Posted by djdavid on Jan-11-2005 14:21:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Das kicke! heb op BB veel naar jullie geluisterd maar in de tussen tijd zijn jullie draaistijlen toch behoorlijk uit elkaar gegroeid als je het mij vraagt hoe wil je dat gaan doen dan?

daar heb je wel gelijk in, dus waarschijnlijk wordt het dan een 2 uur durende show waarin ik het eerste uur verzorg en vincent het 2e uur. maar omdat de shownaam al redelijk bekend is willen we die graag aanhouden!

Posted by DJ MainFrame on Jan-11-2005 15:02:

klinkt goed

Posted by nwopper on Jan-11-2005 23:16:

Hello!

Ik wil wel foto's maken! Zit niet voor nix al twee-en-een-half jaar op de kunstacademie!

Posted by DJ MainFrame on Jan-12-2005 14:32:

stuur maar een mailtje naar [email protected]
das gemakkelijker om alles organisatorisch wat bij te houden

Posted by djdavid on Jan-13-2005 11:52:

quote:
Originally posted by DJ MainFrame
klinkt goed

is t ook ...hehe

maar had je al contact gehad met blighty (vincent steine)...??

Posted by DJ MainFrame on Jan-13-2005 12:41:

ik persoonlijk niet maar we zijn met 2 om het werk voor elkaar te verlichten

mijne copain heeft dus idd contact gehad en hij kon het zeker apprecieren dus euh begin februari denk ik dat we met de eerste editie van jullie show kunnen starten

nu ik even examen dus daarna gaan we dan alle setjes nog eens goed doornemen, en op basis daarvan onze playlist en uren groeperen qua genre beetje

Posted by Partyhardy! on Jan-13-2005 12:56:

quote:
Originally posted by djdavid
maar had je al contact gehad met blighty (vincent steine)...??

waarom post Steine hier niet meer?

Ik mis het "Hi all!"

Posted by djxtension on Jan-13-2005 13:00:

quote:

Ik mis het "Hi all!"

Hi all!

Nee, dat geeft toch niet hetzelfde gevoel...

Posted by SnuggLe on Jan-13-2005 13:11:

quote:

Ik mis het "Hi all!"

Als ik zijn MSN moet geloven is hij truly madly en deeply in love.
Oftewel: hij is zo'n suffe pik geworden die door zijn vriendin in toom wordt gehouden

Posted by DJ MainFrame on Jan-13-2005 13:14:

quote:
Als ik zijn MSN moet geloven is hij truly madly en deeply in love.
Oftewel: hij is zo'n suffe pik geworden die door zijn vriendin in toom wordt gehouden

Posted by DJ MainFrame on Feb-13-2005 23:10:

ik hoop dat iedereen een beetje een goed uur gekregen heeft, we hebben getracht zoveel mogelijk goede dj's een kans te geven en dan kan het natuurlijk voorvallen dat iemand een wat "minder" uur heeft gekregen

Posted by eieregooie on Feb-15-2005 04:27:

quote:
Originally posted by DJ MainFrame
ik hoop dat iedereen een beetje een goed uur gekregen heeft, we hebben getracht zoveel mogelijk goede dj's een kans te geven en dan kan het natuurlijk voorvallen dat iemand een wat "minder" uur heeft gekregen

Prima hoor, alleen ik heb nog ff een vraag... daarvoor PM