TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lazerhothits.com online radio op zoek naar dj's
Lazerhothits.com online radio op zoek naar dj's
www.lazerhothits.com is een online radio, een vervolg op de Belgische piratenzender uit begin jaren '90 die de pioneer in Belgi� was op het gebied van house music op FM
Nu zijn we reeds enkele jaren terug op het web en bestaat de drijvende kracht vooral uit jonge DJ's.
Overdag zenden wij vooral sets van La Rocca uit (befaamde Belgische club in Lier) en 's avonds hebben wij een vaste programmatie: jonge talentvolle DJ's krijgen de kans om hun ding te doen, afgewisseld met meer gevestigde waarden. Alle stijlen komen aan bod
Indien er DJ's ge�nteresseerd zijn om zelf weekelijks (2-weeklijks) een uurtje te vullen, let us know at [email protected] met daarin graag een link naar uw demo of bij gebrek aan webspace geven we je de co�rdinaten van onze ftp om een setje te uploaden.
Ook mensen die graag op stap gaan met het fototoestel of videocamera zijn meer dan welkom, u bezorgt ons foto's of beeldmateriaal van party naar keuze en wij regelen dat je gratis binnengeraakt
LazerHotHits... heb ik al een keer op gedraait, wel een coole zender maar volgensmij was ie toen dood gegaan...
idd tijdens mijn uurke in het begin nog
is niet dood gegaan hoor nog altijd alive and kicking 
| quote: |
| Originally posted by dj_spare LazerHotHits... heb ik al een keer op gedraait, wel een coole zender maar volgensmij was ie toen dood gegaan... |
LazerOp.com?
| Originally posted by SnuggLe Doodgegaan door jou ? |
| Originally posted by SnuggLe Doodgegaan door jou ? |
ik geloof dat blighty al bezig is een showtje voor ons te regelen hiero. dan gaan we weer back2back voortzetten, wat we eerder op basicbeats.net deden 
| Originally posted by djdavid ik geloof dat blighty al bezig is een showtje voor ons te regelen hiero. dan gaan we weer back2back voortzetten, wat we eerder op basicbeats.net deden |
hoe wil je dat gaan doen dan?
| Originally posted by Partyhardy! Das kicke! heb op BB veel naar jullie geluisterd maar in de tussen tijd zijn jullie draaistijlen toch behoorlijk uit elkaar gegroeid als je het mij vraagt hoe wil je dat gaan doen dan? |
klinkt goed 
Ik wil wel foto's maken! Zit niet voor nix al twee-en-een-half jaar op de kunstacademie! 
stuur maar een mailtje naar [email protected]
das gemakkelijker om alles organisatorisch wat bij te houden 
| Originally posted by DJ MainFrame klinkt goed |
...hehe
ik persoonlijk niet maar we zijn met 2 om het werk voor elkaar te verlichten 
mijne copain heeft dus idd contact gehad en hij kon het zeker apprecieren
dus euh begin februari denk ik dat we met de eerste editie van jullie show kunnen starten
nu ik even examen dus daarna gaan we dan alle setjes nog eens goed doornemen, en op basis daarvan onze playlist en uren groeperen qua genre beetje
| Originally posted by djdavid maar had je al contact gehad met blighty (vincent steine)...?? |
| Originally posted by Partyhardy! waarom post Steine hier niet meer? Ik mis het "Hi all!" |
| Originally posted by Partyhardy! waarom post Steine hier niet meer? Ik mis het "Hi all!" |

| Originally posted by SnuggLe Als ik zijn MSN moet geloven is hij truly madly en deeply in love. Oftewel: hij is zo'n suffe pik geworden die door zijn vriendin in toom wordt gehouden ![]() |
ik hoop dat iedereen een beetje een goed uur gekregen heeft, we hebben getracht zoveel mogelijk goede dj's een kans te geven en dan kan het natuurlijk voorvallen dat iemand een wat "minder" uur heeft gekregen
| Originally posted by DJ MainFrame ik hoop dat iedereen een beetje een goed uur gekregen heeft, we hebben getracht zoveel mogelijk goede dj's een kans te geven en dan kan het natuurlijk voorvallen dat iemand een wat "minder" uur heeft gekregen |