TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- någon som vill ha gmail ?
Pages (3): [1] 2 3 »
någon som vill ha gmail ?
tjena
jag har ett antal gmail inbjudningar kvar
så om någon vill ha ge mej er email adress så fixar jag till er... 
--
för er som inte vet vad gmail är:
googles email tjänst där man får 1gb utrymme
/Fernando
man jag har sett massor av gmail topics på de olika forums jag besöker men aldrig svarat på ett men om du har de ändå så får du skicka en till [email protected] 
Jag förstår inte riktigt syftet med att ha så satans stor kapacitet på sin mail... Personligen tar jag hem all min mail med outlook så min inbox i ständigt rensad men ändå... 1gb är ju jävligt mycket för mail... är väl kanske bra om man vill kunna ta emot massor med ap stora mail som man bara vill spara...
Eller hur ligger de till ?
Jag tänker det bara använda det för att ta hem ganska stora filer när jag besöker någon. Kan vara bra för att spara mkt skit 
| quote: |
| Originally posted by ScuL Jag tänker det bara använda det för att ta hem ganska stora filer när jag besöker någon. Kan vara bra för att spara mkt skit |
varför har gmail?
http://www.xasamail.com/
Xasa mail har ju 2gb
| Originally posted by reveal Finns ju ändå en begränsning på hur stor fil det går att maila, och den begränsningen ligger väl i servern för sändarens emailadress? |
Tanken med 1gig är att du aldrig ska behöva deleta något e-mail.
Jag har haft min hotmail i sisådär 8-10 år och den är ständigt full, jobbigt att ta bort meddelanden
.
Sen är gmail väldit trevlig i övrigt.. bra spam filter, funktioner mm 
Steve btw, byt till Thunderbird 
om nån vill ha så har jag 6 st nya...
...och jag har 4st till, till dom som vill ha 
Jag tar gärna en =)
[email protected]
| Originally posted by Connector Jag tar gärna en =) [email protected] |
| Originally posted by Cloudburst skicka en... |
| Originally posted by Connector tack! =) |
| Originally posted by Cloudburst Varsågod! Räkningen kommer med posten! |
ehe
du får inte klaga, du har redan qlimax dvd skivan
Jag har 6st invitations som jag kan dela ut, men när jag klickar på invitations-länken så händer inget...nån som kan det här som kan hjälpa mig?
| Originally posted by Snakebyte Jag har 6st invitations som jag kan dela ut, men när jag klickar på invitations-länken så händer inget...nån som kan det här som kan hjälpa mig? |
| Originally posted by Cloudburst Varsågod! Räkningen kommer med posten! |
skicka en till mig med, vet inte riktigt vad jag ska ha den till men måste se hur bra det verkligen är 
| Originally posted by St_Andrew skicka en till mig med, vet inte riktigt vad jag ska ha den till men måste se hur bra det verkligen är |
| Originally posted by Cloudburst email or stfu! (vet inte om hotmale grejjen är aktuell ) |
min spam adress: 
Ere gratis så tar jag gärna en jag med 
[email protected] (Även min MSN
)
| Originally posted by DjAviander Ere gratis så tar jag gärna en jag med ![]() [email protected] (Även min MSN ) |

| Originally posted by jeremy1984 Nu ska du ha fått en invite ![]() (3 kvar...) |