TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בעיה עם הצורב
בעיה עם הצורב
היה לי צורב של
yamaha..
קיצר עבר זמנו... הבאתי חדש במקומו
הקטע שבמחשב עדיין מותקנים הדרייברים של הצורב ימאהה הישן..
ונגיד בתוכנות צריבה זה מראה לי תמהירות של הצורב הישן... חוץ מזה שזה עושה לי בעיות עם צריבת מוזיקה..
אז השאלה שלי היא... איך אני מעדכן את הדרייבר של הצורב החדש?
זה הצורב החדש:
CD-ROM/DVD : ATAPI CD-R/RW 32X10
מישהו יכול לעזור לי?
נסה למחוק ישר מהרג'יסטרי
לפי דעתי ככה
לחיצה ימנית על
MY COMPUTER
PROperties
HARDWARE -> DEVICE MANAGER
שם תמצא את צורב החדש שלך ותעשה
DRIVER UPDATE
ואאל אורן חשבתי בהתחלה אמרת שיש לך צורב של yaman
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.