TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בעיה עם הצורב


Posted by Rising on Jan-08-2005 20:38:

בעיה עם הצורב

היה לי צורב של
yamaha..
קיצר עבר זמנו... הבאתי חדש במקומו
הקטע שבמחשב עדיין מותקנים הדרייברים של הצורב ימאהה הישן..

ונגיד בתוכנות צריבה זה מראה לי תמהירות של הצורב הישן... חוץ מזה שזה עושה לי בעיות עם צריבת מוזיקה..

אז השאלה שלי היא... איך אני מעדכן את הדרייבר של הצורב החדש?
זה הצורב החדש:
CD-ROM/DVD : ATAPI CD-R/RW 32X10

מישהו יכול לעזור לי?


Posted by Shahar on Jan-08-2005 20:52:

נסה למחוק ישר מהרג'יסטרי


Posted by cluBBer on Jan-08-2005 21:55:

לפי דעתי ככה

לחיצה ימנית על
MY COMPUTER

PROperties

HARDWARE -> DEVICE MANAGER

שם תמצא את צורב החדש שלך ותעשה
DRIVER UPDATE


Posted by yaman on Jan-09-2005 16:13:

ואאל אורן חשבתי בהתחלה אמרת שיש לך צורב של yaman



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.