TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- paar ID'tjes
paar ID'tjes
Ik heb gisteren in de Reflex een paar nummers gehoord waarvan ik de titel graag zou willen weten 
Het eerste nummer is een club/retro plaat. Ik denk al zeker enkele jaren oud.
In de break hoor je zo een vocal die gaat: "Hippie, hippie, Hippie, hippie, Hippie... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... Hippie, hippie, hippie, hippie, hippie... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...."
En zo wordt hij nog paar keer herhaald in de break en dan barst die los.
Iemand enig idee welke plaat dat is? 
En dan was er nog een andere plaat met een lekkere bassline, beetje groovy en in de break hoorde ik nederlandse tekst... Iets met je wilt me verwarmen ofzo... Maar je hoort het niet heel goed want men kameraad had het amper gehoord. En dan gaat de plaat weer verder. Ik heb totaal geen idee welke plaat dit is maar was wel een serieuse boem.
Iemand misschien hier een idee van? 
Tia 
alleen de beschrijving maakt me al
mss een remix van "I wanna be a hippie"
| quote: |
Originally posted by Kaidreas alleen de beschrijving maakt me al mss een remix van "I wanna be a hippie" |

rm-love is an ocean??? kalkoengeluidje.. hahaha inderdeed trekt er wel wat op. misschien was het daardan gewoon een rmx van
maw ik kan u eigenlijk gewoon nie helpen, ma kwas weer aan het off-topicen 
| Originally posted by Kaidreas misschien was het daardan gewoon een rmx van |
Eerste plaat die ferry corsten draait in een set waarvan de tracklist weer eens niet te vinden is, 'k vermoed dat het gewoon weer een met een verkeerde datum is.
Anyway dit is zowat de tekst:
Our love has been thrown to the ground so often bye now, conversations were brought to sleep
Right know we cant stop whats coming
How many more dark clouds will pass me in a day
Why cant i ? myself to walk away, its all i think about, what i'vs should have told you yesterday
......
You left me [so cold], you left me hours in the rain, come to me again
Weet iemand hoe die noemt, ze is waarsch wel vrij bekend 
| Originally posted by The_G0dfather Eerste plaat die ferry corsten draait in een set waarvan de tracklist weer eens niet te vinden is, 'k vermoed dat het gewoon weer een met een verkeerde datum is. Anyway dit is zowat de tekst: Our love has been thrown to the ground so often bye now, conversations were brought to sleep Right know we cant stop whats coming How many more dark clouds will pass me in a day Why cant i ? myself to walk away, its all i think about, what i'vs should have told you yesterday ...... You left me [so cold], you left me hours in the rain, come to me again Weet iemand hoe die noemt, ze is waarsch wel vrij bekend |
Bossanova - Stonecold
H��rlijke plaat
, Ferry heeft hier mee geopend op Sensation White 2003, misschien da setje
Merci, 't is idd die set, na een tijdje zeggen ze het idd "Sensation White" tijdens de set. iets te snel gepost
direct na de eerste plaat zitten zoeken enzo 
| Originally posted by The_G0dfather Merci, 't is idd die set, na een tijdje zeggen ze het idd "Sensation White" tijdens de set. iets te snel gepost direct na de eerste plaat zitten zoeken enzo |
Ja blijkbaar speelde ferry na middernacht; de datum was
06-07-03 
Originally posted by Meltoz Bossanova - Stonecold H��rlijke plaat , Ferry heeft hier mee geopend op Sensation White 2003, misschien da setje |
.
Re: paar ID'tjes
| Originally posted by Phortastic Ik heb gisteren in de Reflex een paar nummers gehoord waarvan ik de titel graag zou willen weten ![]() En dan was er nog een andere plaat met een lekkere bassline, beetje groovy en in de break hoorde ik nederlandse tekst... Iets met je wilt me verwarmen ofzo... Maar je hoort het niet heel goed want men kameraad had het amper gehoord. En dan gaat de plaat weer verder. Ik heb totaal geen idee welke plaat dit is maar was wel een serieuse boem. Iemand misschien hier een idee van? ![]() Tia |

lol geen ndl tekst en je had er zelfs een ndl zin in herkend
das pas sterk !!
| Originally posted by The_G0dfather lol geen ndl tekst en je had er zelfs een ndl zin in herkend das pas sterk !! |

Dit is wel een leuk filmke ervan.
http://www.partyteam.be/partypics/2...d//122_2296.wmv
kheb er ook eentje zelf ingezongen/ingepraat, kent iemand dit?
ik hoop dat het een beetje duidelijk klinkt, maar het gaat dus om heel veel whow whow whow whow whow achter elkaar
en er zit een redelijk harde bas in het liedje:
Whow_Whow
| Originally posted by Buoyant Whow_Whow |

| Originally posted by Buoyant kheb er ook eentje zelf ingezongen/ingepraat, kent iemand dit? ik hoop dat het een beetje duidelijk klinkt, maar het gaat dus om heel veel whow whow whow whow whow achter elkaar en er zit een redelijk harde bas in het liedje: Whow_Whow |
| Originally posted by Buoyant kheb er ook eentje zelf ingezongen/ingepraat, kent iemand dit? ik hoop dat het een beetje duidelijk klinkt, maar het gaat dus om heel veel whow whow whow whow whow achter elkaar en er zit een redelijk harde bas in het liedje: Whow_Whow |
idd da is vitalic ... kdacht eerst overlaatst aan dien redhead - i love techno
ma dieje vitalic is bena juust etzelfde dus tzal dieje wel zijn 
ej bouyant das wel een vreed vette schijf. ik herken het ook, ma kzou totaal nie weten wa.. Ik dacht eigenlijk aan een "I love techno" theme
| Originally posted by Aur�lie Misschien Vitalic - La rock? |
| Originally posted by Buoyant DAT is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem, thank youuuuuuuuuuuuuuuuuu |
Originally posted by Belgian Bonzai ![]() |
| Originally posted by Belgian Bonzai Meermaals. ...enzoverder Komaan mensen, da's toch de max dat BeTA op basis van zoiets kan IDen. *haalt zijn micro boven voor de ID contest* j/k |