TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trailers

Posted by Kaidreas on Jan-09-2005 17:53:

Trailers

Iemand link naar trailers van films die binnenkort uitkomen???
post die handel maar!

ik zal beginnen.
orlando bloom---> doet me wat te hard aan legolas denken met zen sexy voice

liam neeson en jeremy irons... ola long time no see

Kingdom of heaven

Posted by Phortastic on Jan-09-2005 17:58:

www.quicktime.com

Posted by CygnusX on Jan-09-2005 19:59:

Deze zou ik graag zien:

War Of The Worlds <- Sci-fi door Steven Spielberg, gebaseerd op het boek en met Tom Cruise in de hoofdrol. De trailer laat nog niet veel zien.

The Life Aquatic <- Komedie over een man die wraak gaat nemen op een haai. Met Bill Murray, Owen Wilson, Cate Blanchett, Willem Dafoe, Jeff Goldblum, ...

Sin City <- Doet me denken aan Max Payne. Indrukwekkende cast : Bruce Willis, Elijah Wood, Benicio Del Toro, Michael Madsen, Brittany Murphy, Clive Owen, Josh Hartnett, Jessica Alba, ...

Kicking & Screaming <- Will Ferrell als coach van een jeugdvoetbalteam

Posted by Phortastic on Jan-09-2005 20:04:

ik bedoelde natuurlijk www.apple.com

Posted by CygnusX on Jan-09-2005 20:07:

quote:
Originally posted by Phortastic

www.jurassicpunk.com is ook een goeie trailer-site.

Posted by Phortastic on Jan-09-2005 20:14:

quote:
Originally posted by CygnusX
www.jurassicpunk.com is ook een goeie trailer-site.

ah nice, ma ik kijk eigenlijk nooit naar trailers, geeft meestal totaal verkeerd beeld van de film vind ik.
En ik vind ne trailer zowiezo niets om een film op te beoordelen. Ik kijk meestal gewoon als het plot me bevalt.

Posted by CygnusX on Jan-09-2005 20:20:

quote:
ah nice, ma ik kijk eigenlijk nooit naar trailers, geeft meestal totaal verkeerd beeld van de film vind ik.
En ik vind ne trailer zowiezo niets om een film op te beoordelen. Ik kijk meestal gewoon als het plot me bevalt.

Trailers sucken tegenwoordig imo, ze zeggen vaak teveel over de film (bv. The Forgotten) of scheppen onjuiste verwachtingen (bv. The Village). Tenzij het ne komedie ofzo is, zet ik ze meestal af na de helft

Posted by Dark Apostle on Jan-09-2005 20:21:

quote:

www.apple.com/trailers

owned

Posted by Phortastic on Jan-09-2005 20:44:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
www.apple.com/trailers

owned

lol, ik ging van de veronderstelling uit dat hier geen mongolen zitten die niet op het woordje trailers kunnen klikken op de apple site

Posted by Bertn on Jan-10-2005 10:24:

quote:

War Of The Worlds <- Sci-fi door Steven Spielberg, gebaseerd op het boek en met Tom Cruise in de hoofdrol. De trailer laat nog niet veel zien.

Is eigenlijk vooral gebaseerd op een radioshow uit de jaren 30 in amerika!
Naar het schijnt zouden bepaalde stukken uit die radioshow voor die tijd zodanig realistisch geklonken hebben dat in grote steden werkelijk paniek is uitgebroken, en mensen op straat zijn gevlucht toen ze hoorden dat "aliens hun radiozender hadden overgenomen"

hehe

Posted by Jasperovitsj on Jan-10-2005 10:56:

quote:
Originally posted by Bertn
Naar het schijnt zouden bepaalde stukken uit die radioshow voor die tijd zodanig realistisch geklonken hebben dat in grote steden werkelijk paniek is uitgebroken, en mensen op straat zijn gevlucht toen ze hoorden dat "aliens hun radiozender hadden overgenomen"

hehe

Niet naar het schijnt, dat was gewoon ook zo!
De presentator van die show wa Orson Welles, en door zijn realistische manier van vertellen en het gebruik van allerlei geluidseffecten leek het alsof er echt buitenaardse wezens de Aarde aanvielen. Met gigantische paniek als gevolg...

Silly americans!

Posted by CygnusX on Jan-10-2005 10:59:

quote:

Was die radioshow niet gebaseerd op het boek, dat geschreven is door Orson Welles?

Posted by Bertn on Jan-10-2005 12:09:

verdekke, ge hebt gelijk, scusi

trouwens, orson welles, vanwaar ken ik die naam?

komt me echt enorm bekend voor;

wie was de regisseur van citizen kane ook alweer?

Posted by Jasperovitsj on Jan-10-2005 12:18:

quote:

wie was de regisseur van citizen kane ook alweer?

Orson Welles

Posted by Bertn on Jan-10-2005 12:50:

ik dacht het al

ma wie heeft dan 1984 geschreven? ik haal hier precies een paar mensen door elkaar...

Posted by Xilver on Jan-10-2005 18:17:

quote:
ik dacht het al

ma wie heeft dan 1984 geschreven? ik haal hier precies een paar mensen door elkaar...

George Orwell

Posted by Kaidreas on Jan-10-2005 18:20:

^inderdeed, ma had die orson ook nie zoiets geschreven ala 1984?

anyways... kewl benny een film met benicio del toro, micheal madsen?? mja elijah zal ws weer komen aandraven met zen 'one ring'

Posted by The_G0dfather on Jan-11-2005 14:36:

Was net ah zoeken naar de trailer van 24 season 4 ma heb dan besloten om hem niet te bekijken aangezien ik eigenlijk echt wel niet wil weten wie season 3 allemaal zal overleven en more important wie niet ...

Zalige serie

Posted by Xilver on Jan-11-2005 15:54:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Was net ah zoeken naar de trailer van 24 season 4 ma heb dan besloten om hem niet te bekijken aangezien ik eigenlijk echt wel niet wil weten wie season 3 allemaal zal overleven en more important wie niet ...

Zalige serie

Wel ik heb de trailer wel bekeken, en kzeg u : don't...

Kben toch iets te weten gekomen da'k liever ni wist.

Posted by Nyah on Jan-11-2005 16:55:

quote:
Originally posted by Xilver
Wel ik heb de trailer wel bekeken, en kzeg u : don't...

Kben toch iets te weten gekomen da'k liever ni wist.

24 season 3 al enkele weken geleden volledig bekeken -> dank u benny
maar zal braaf zijn en niets verklappen
ben ook wel benieuwd naar t 4e seizoen...

Posted by Bertn on Jan-11-2005 17:05:

kheb ook al seizoen 3 gans gezien, enook al een halve aflevering van seizoen 4... tziet er alweer veelbelovend uit, maar ik vrees ergens ook dat de kwaliteit van de serie zal zakken wegens "teveel van hetzelfde"...

Posted by Bertn on Jan-11-2005 17:07:

quote:
Was die radioshow niet gebaseerd op het boek, dat geschreven is door Orson Welles?

het boek is niet geschreven door orson welles, maar door H.G. Wells heb k mij nu laten wijsmaken,
ik geloof dat orson welles gewoon de verteller was. Diezelfde orson welles heeft citizen Kane gemaakt, een meesterwerk van een film. En de schrijver van 1984 was George orwell

beetje verwarrend allemaal