TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [Feestje] Heroes of Techno: 22 jan. 2005
[Feestje] Heroes of Techno: 22 jan. 2005
Voor diegene die ervan houden en in de buurt van Amstelveen wonen:
Zaterdag 22 Januari 2005
Heroes of Techno
Marco Bailey vs Cristian Varela
P60 te Amstelveen
Voorverkoop prijs � 15.00
Prijs aan de deur � 18.00
Voor meer info check deze Link
P60 is niet groot, denk dat er hooguit een paar honderd man in kan, en de leeftijd is meestal rond de 20. De zaal opzich is wel mooi, lekker hoog met goede airco en softdrugs wordt gedoogd.
Drank moet worden betaald d.m.v. muntjes welke je bij binnenkomst kan kopen.
Zeer centraal in Amstelveen gelegen, naast het busstation waarvandaan je ongeveer overal kan komen, en op een 10 min. lopen afstand van de lijn 5/51.
Misschien dat ik er heen ga, maar dat ligt eraan of ik een aantal vrienden kan overhalen 
Re: [Feestje] Heroes of Techno: 22 jan. 2005
| quote: |
| Originally posted by Magicbas Voor diegene die ervan houden en in de buurt van Amstelveen wonen: Zaterdag 22 Januari 2005 Heroes of Techno Marco Bailey vs Cristian Varela P60 te Amstelveen Voorverkoop prijs � 15.00 Prijs aan de deur � 18.00 Voor meer info check deze Link P60 is niet groot, denk dat er hooguit een paar honderd man in kan, en de leeftijd is meestal rond de 20. De zaal opzich is wel mooi, lekker hoog met goede airco en softdrugs wordt gedoogd. Drank moet worden betaald d.m.v. muntjes welke je bij binnenkomst kan kopen. Zeer centraal in Amstelveen gelegen, naast het busstation waarvandaan je ongeveer overal kan komen, en op een 10 min. lopen afstand van de lijn 5/51. Misschien dat ik er heen ga, maar dat ligt eraan of ik een aantal vrienden kan overhalen |

Het was toch altijd Heroes of Hardcore ??
Gaan , gaan haha. Ik werk hier dus, moet jammer genoeg alleen niet werken die avond, anders had ik nog wat gratis biertjes kunnen verschaffen dus, maar jullie hebben pech
| quote: |
| Originally posted by Esrem Gaan , gaan haha. Ik werk hier dus, moet jammer genoeg alleen niet werken die avond, anders had ik nog wat gratis biertjes kunnen verschaffen dus, maar jullie hebben pech |
Vanaf oktober werk ik dr nu. Is wel grappig op zich, wel gezellig en leuke wisselende muziek.
[Update]
Btje laat, maar...vanavond dus Heroes of Techno in p60, met de volgende line-up:
Timetable Heroes:
22.00 Roland & Robyn
23.30 Marco Bailey
01.00 Cristian Varela
02.30 Redhead
04.00 Marco Bailey & Cristian Varela
Er zijn nog kaarten aan de deur verkrijgbaar.
Ik gaat er na lang peinzen toch niet heen