TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 10 jaar geleden
10 jaar geleden
was er
rmb - love is an ocean (stephenson remix)
fuck man das al 10 jaar oud en dat blijft zo een zalige schijf. Als ik zo denk begin ik me wel oud te voelen.
Re: 10 jaar geleden
| quote: |
| Originally posted by djcresto was er rmb - love is an ocean (stephenson remix) fuck man das al 10 jaar oud en dat blijft zo een zalige schijf. Als ik zo denk begin ik me wel oud te voelen. |

In 1993 was er al:
Orbital - Halycon & on & on
De Hartnoll broertjes waren waaaaay ahead of their time! 
Re: 10 jaar geleden
| Originally posted by djcresto rmb - love is an ocean (stephenson remix) fuck man das al 10 jaar oud en dat blijft zo een zalige schijf. Als ik zo denk begin ik me wel oud te voelen. |
ik heb onlangs een cd teruggevonden van tien jaar geleden... def dames dope :X
| Originally posted by Wildfir3 ik heb onlangs een cd teruggevonden van tien jaar geleden... def dames dope :X |
| Originally posted by Wildfir3 ik heb onlangs een cd teruggevonden van tien jaar geleden... def dames dope :X |
Houseparty CD's!
http://www.discogs.com/label/Arcade
Jones & Stephenson - The First Rebirth
E�n van mijn all-time favourites, ondertussen ook al meer dan 10 jaar oud ...
The Age of Love
Thunderball
Dance2Trance
2 Unlimited
U.S.U.R.A.
Urban Cookie Collective
Felix
Cherrymoon Trax
Die hielden ons recht, h� dan.
Li Kwan - Point Zero
| Originally posted by mellow_head Li Kwan - Point Zero |
| Originally posted by Pumaz Fuckin' right doggy !!!!!!111111!!!!111!!!oneoneone |
Tokyo Ghetto Pussy - I Kiss Your Lips, hoe kunnen jullie die vergeten???????????????????222222222222+5555555555==============7777777777omg een magisch getal!!!!!!!!111111
| Originally posted by Dark Apostle omg een magisch getal |