TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- discotheken
Pages (3): [1] 2 3 »
discotheken
Raar he, op dit forum waar Trance centraal staat. Hoor je nauwelijks iets zeggen over discotheken. Ondanks dat in discotheken meestal wel edm gedraaid wordt. De mensen op dit forum gaan precies ook vrij weinig uit hier.
Ditzelfde geldt ook voor mezelf. Vroeger bezocht ik toch bijna wekelijks een discotheek.
Ckomilfoo, cherry moon, bbc, zillion, sotto's en nog af en toe een paar andere. Nu ga ik bijna meer uit in Nederland dan in Belgi�.
Waarom bezoeken jullie zo weinig discotheken eigenlijk?
bij mij ligt het momenteel vooraal aan:
- sport in het weekend
- vriendin die niet van edm houdt
- kameraad waar ik vroeger mee wegging wordt al wa ouder
- heb zelf nog gn rijbewijs
- geen mensen in vriendenkring behalve op dit forum dan die naar trance luisteren
- afbraak van ckomilfoo (kon ik met fiets naartoe)
kzit bekans wekelijks in de reflex
(elke zaterdag)
vorige zaterdag nog geweest trouwens, nu ff nimeer tot na de examens 
ik kan er niet aan doen, discotheken hebben mij nooit aangesproken, ik geef mijn geld liever uit aan events
Redenen:
- mijn muzieksmaak wordt zo goed als nergens gedraaid. (en nee, ni alleen prog, voor een goei avondje trance-classics ben ik ook altijd te vinden)
- Als ze al ergens m'n smaak draaien is het meestal te veraf
- ik heb zelf geen auto en/of rijbewijs
- mijn vrienden met auto en/of rijbewijs zijn ni voor die muziek of kunnen/willen niet als ik eens wil gaan
- het kost ook allemaal veel geld tegenwoordig, en ik geef m'n geld liever aan iets anders uit dan aan een discotheek waar ik me toch maar half amuseer. Ik spaar dan liever wat voor een �cht goei feestje waar ik me wel volledig amuseer.
- kzit in het weekend ook met zaalvoetbal en vendelen op vrijdag, dus vaak heb ik ook gewoon geen zin meer om me na een match nog helemaal op te laden voor een discotheekbezoek.
- En laat ik eerlijk zijn: ik heb vaak gewoon geen zin om naar discotheken te gaan. Toen ik 16 was vond ik het de max, maar tegenwoordig zegt het mij echt ni veel meer, zeker niet op wekelijkse basis...
| quote: |
| Originally posted by Phortastic kzit bekans wekelijks in de reflex (elke zaterdag)vorige zaterdag nog geweest trouwens, nu ff nimeer tot na de examens |

Mja, zit zowat met hetzelfde prob:
- geen auto, wel rijbewijs
- vrienden die weinig/niet ge�nteresseerd zijn
- soms Versuz, maar muziek is niet altijd m'n goesting
- als vrienden dan al eens meegaan naar een event (lees TIC) vinden ze het maar niks omdat ze weinig nummers kennen ...
Dus hang ik maar wat op caf�, getrakteerd wezen door venten die geld te veel hebben 
Ik neem geen drugs, dus ik kan niet iedere week doorgaan tot 8u smorgens, zoals de rest van die schavuiten hier in de mega super geweldige discotheek "The Shaft" hier in de buurt
De rest van de discotheken ligt een beetje te ver om der heen te cruisen.
Kom verder alleen in de Versuz, als er speciale guest DJ's komen zoals Armand van Helden 't laatst.
| Originally posted by Buoyant De rest van de discotheken ligt een beetje te ver om der heen te cruisen. |
ik ben een discotheek gangerke ... ma ik ben met teveel ander dingen bezig ...
-muziek producing
-vriendin
- ...
komt daar nog es bij:
- heb zelf nog gn rijbewijs
- de laatste tijd is de goesting ewa weg ... mss omda'k zelf meer draai en et gros van de plaatjes soms al horendul ben 
- ik nog es ff een paar goei resultaten wil neerplanten vo school 
| Originally posted by Jasperovitsj laat ik eerlijk zijn: ik heb vaak gewoon geen zin om naar discotheken te gaan. Toen ik 16 was vond ik het de max, maar tegenwoordig zegt het mij echt ni veel meer, zeker niet op wekelijkse basis... |

Dat is jammer maar vandaag gaan mensen in discotheek voor drug, niet meer voor muziek!
verschillende redenen :
- geen auto (discotheken liggen in algemeen ver van het nmbs station)
- ik heb een dochter dus heb ik geen tijd meer om uit te gaan
- ik vind mijn lievelingsmuziek niet!
- Als ik in discotheek terug ga, zou ik met roken kunnen opnieuw beginnen.
| Originally posted by Buoyant Ik neem geen drugs, dus ik kan niet iedere week doorgaan tot 8u smorgens, |
| Originally posted by TOR de dichtstbijgelegen discotheken die relatief goeie muziek brengen liggen op een zestigtal kilometer van mijn huis (La Goa en BBC). |
da ligt er tussenin (Gent) en die Filip Delie draait daar toch ferm goe vinnek.
| Originally posted by TOR same here. de dichtstbijgelegen discotheken die relatief goeie muziek brengen liggen op een zestigtal kilometer van mijn huis (La Goa en BBC). en dan kom ik gelijk bij het volgende punt. het is allemaal nogal duur voor wat het eigenlijk maar voorstelt. zoals Jasper zegt, je geeft vrij veel geld uit voor een avond waar je je maar half amuseert. je spaart het dan beter uit voor iets wat meer overeenkomt met je smaak.. |

| Originally posted by Phortastic Kmoet nu wel zeggen dat ze soon met de drankprijzen gaan stijgen, na meer dan 10-tal jaren dezelfde prijs gehanteerd te hebben. |
| Originally posted by Pumaz Onmogelijk, de euro bestaat nog niet zo lang |

| Originally posted by Buoyant Ik neem geen drugs, dus ik kan niet iedere week doorgaan tot 8u smorgens |
Mijn conditie is echt niks meer tegewoordig mor soit, dan is de uwe nog veel minder precies 
Ik ben hier in Belgi� nog steeds opzoek naar een discotheek waar ze mijnen smaak draaien
Meestal ga ik maar naar een discotheek wanneer ze een speciale avond doen of wanneer er een guest komt zoals bijvoorbeeld M.I.K.E. @ Lambo, Elof & YDR @ Tropicana, ... Nu zaterdag draait Elof 2 heerlijke uurtjes in Kokorico maar kan der nie naartoe gaan vanwege die examens
En om tot s'morgens doro te gaan heb ik geen drugs nodig. Mijnen fysiek is niets waard maar als de muziek goed is dan ga je gewoon door! Alleen moet ik dan s'ochtends nog met de auto naar huis en dat is een ander verhaal...de witte ribbeltjeslijn van de pechstrook op de autostrade ben ik al eens dankbaar geweest
hehehe.
Volgens mij ben ik de enige uitzondering hier.
Zonder drugs te pakken.
kan ik gemakkelijk een feestje bouwen tot 6 uur 's morgens... en hoe meer hoe liever. liefst nog 2 dagen op 1 weekend.
no problem.
en ik kan ook nog altijd niet met mijnen auto rijden, maar ik geraak wel altijd bij men vrienden die dan nog 7 dorpen verder wonen.
Wete wat dat is bij mij.. ik heb een paar verschillende groepen met vrienden, en dan ga je met de die weg... later weer met de andere. 
en dan vraagt Tom weer eens voor een avondje anvers ofzo, en de parties in holland..soms heb ik gewoon te weinig tijd
Maar tis hard verminderd omwille van avondschool op de zaterdag. 
dus kon ik vrijdag niet echt weg gaan. maar volgende trimester is dat ook weer niet--->
anyways. Ik kijk niet echt uit naar hoeveel ik opdoe. (ik moet toch met niemand rekening houden, buiten mezelf) soms kan ik wel 80 euro opdoen op een gewone avond. Het maakt me ook niet echt uit waar we naartoe gaan, ik pas me altijd aan.. ik bedoel ik zal niet snel zeggen.. neen ik ga niet mee want die muziekstijl staat me niet aan.
zo ben ik zelf al in cafe local geweest eek! (r'nb and salsa
)
Vorig jaar was ik meer nen event-mens, maar sinds de laatste zes maand heb ik er amper nog gedaan, terwijl ik wel vaker naar discotheken ga. Meestal met dezelfde 6-10 mensen, waar genoeg chauffeurs en auto's bij zitten om overal 's lands te geraken. 
Efkes proberen te schetsen waar ik zoal m'n do-vr-za-zo-ma doorbreng...
- Zeker en vast het meest in Versuz, daar kom ik minstens een keer per twee weken. Kben eigenlijk net terug van daar s�...
Het gebeurt wel eens dat ik opeenvolgend donderdag-zaterdag-maandag daar zit, ma dan ben ik t meestal wel een paar weekskes beugezien. 
- 1 keer per maand ongeveer naar de Mixx, vroegere Atmoz.
- 1 keer per twee maand Caf� d'Anvers, La Rocca en Caf� Local (andere vriendenkring da laatste
)
- Heel af en toe Nightlive, Reflex, Club Industria, ... en natuurlijk Asta. 
Na de examens wil ik eens naar de Fuse, en nog eens terug naar de Reflex - was de enkele keren dak er was een goed feestje voor iedereen die mee was. Ook de andere Antwerpse discotheken wil ik eens verder uitpluizen. 
Heb ook helemaal geen problemen met nachtjes doordoen, zolang de muziek ni te hard tegenvalt - mensen kijken houdt me laaaaang wakker. 
| Originally posted by Eagle` Ge moet echt geen dope nemen om tot vroeg in de morgen door te gaan hoor, ... |
| Originally posted by FUSyke Ik ben hier in Belgi� nog steeds opzoek naar een discotheek waar ze mijnen smaak draaien ![]() |
| Originally posted by Pumaz Dat heb ik dus ook, voor mijn housey needs is er wel de Caf� d'Anvers die ik goed vind, maar daar ga ik maar af en toe omdat het nogal ambetant is om naartoe te gaan met het openbaar vervoer. Dj CP is resident ergens (Barocco of zoiets) en dat zou mij wel liggen, maar het is ook veel te ver (Limburg denk ik). |
Kom maar af zou ik zeggen.
Als gij een auto hebt, zorg ik voor een slaapplaatsje (of 2,3,4,5
)
(Wel eerst zorgen dat m'n ouders de deur uit zijn)
| Originally posted by Lady_LizzY Als gij een auto hebt |