TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Houseparty van je dromen.....
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Houseparty van je dromen.....
Als je een feest mocht geven waar geld geen issue was, welke dj's zou je dan uitnodigen? Wat zou de locatie zijn? Hoe zou je het aankleden? Wat zouden de tijden zijn? Volgensmij is er al wel een keer zo'n draadje geweest, maar toch 
Mijn 'droomfeest' zou zijn in denk ik het Paard van Troje van 22:00 tot 07:00 uur ofzo. Beide zalen open, de kleine en de grote. Waarom het Paard? Lekker dichtbij, super geluid, en je kan zo vet van boven naar beneden kijken
Aankleding boeit niet veel, maar die bordjes zoals bij de oude Everybody's mogen wel weer in het publiek, die waren vet
Kaartjes zullen wel 40 euro worden ofzo, maar dat maakt geen reet uit 
In de kleine zaal draaien Jordi Bouman (opwarmen), Leander, Eye-Riz, Joris Voorn en Deetron. Beetje meer techno-georienteerd, op Jordi na dan. Grote zaal draaien Jerry (groovecollection Jerry ja), John Digweed (beetje opwarmen
), Sander Kleinenberg, Sasha, uurtje Sasha&Digweed back2back en Sander K. mag ook wel even meedoe met back2backen, afsluiter is Satoshi Tommie.
Oh, en als we de OneFour erbij trekken (zit ernaast), komt daar een afterparty met jonko's voor iedereen, oldschool classics (Moby-Gooooooooo!
) en heeeeeeel veel chocomel & loungebanken en knoflookcrackers 
hmmm das een lastige...waarschijnlijk word dat een festival met 6 trance area's ofzo
Re: Houseparty van je dromen.....
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Oh, en als we de OneFour erbij trekken (zit ernaast), komt daar een afterparty met jonko's voor iedereen, oldschool classics (Moby-Gooooooooo! ) en heeeeeeel veel chocomel & loungebanken en knoflookcrackers |

| Originally posted by Muppy hmmm das een lastige...waarschijnlijk word dat een festival met 6 trance area's ofzo |
Ergens in de woestijn, Israel of Mexico ofzo (een plekje waar de temperatuur draaglijk is), met paar duizend alleen maar gave mensen uit de hele wereld gaan springen. En dan van 20.00 tot 0.00 de dag erna. DJ's zullen o.a. zijn Ferry Corsten, Airwave, M.I.K.E., Markus Schulz, Above & Beyond, Sander van Doorn, Speedy J en Astral Projection. Dus die allemaal een 3,5 uurs set!
WOEI
Ik ga dit jaar ws wel weer iets organiseren denk ik..

Ik zou een kleine club regelen, en dan van 22.00 tot 07.00 Tiesto laten draaien en dan allemaal uitzinnige tranceaddicts(geen breezahs) en dan dat ouderwetse solo idee weer terug laten komen, dat moet k nogsteeds een keer meemaken
Leuk zaaltje voor 300 man.
Steffi, Lucca, Miss Ladida, Gayle San en Angela Flame op de line-up 
Kaartje 7 euro.
Drank 1 euro.
van 22:00 tot 06:00.
Lijkt me ene leuk feestje.
Sporthallen-Zuid Amsterdam
Grote hal met Prophet, Dano, Pila, Jeroen Flamman, RMB (live), Paul Elstak en Leviathan (live)
Hal 2 (trance) met Talla 2xlc, Paul Oakenfold, Cosmic Gate, Armin van Buuren, Tatana en Snowman
Hal 3 (techno) met Carl Cox, Paul van Dyk, Westbam, Moguai, Pavo, Mauro Picotto en Prodigy (live)
Hal 4 Tracid Traxx zaal met Kai Tracid, Derb, Melanie di Tria etc
Geluid en licht natuurlijk state of the art, alle voorzieningen aanwezig, chill-out area met flatscreen tv's, strippers enz 
Toegang gratis voor iedereen die een kaartje van een legendarisch feest ('92-'00) kan overleggen 
| Originally posted by jp Toegang gratis voor iedereen die een kaartje van een legendarisch feest ('92-'00) kan overleggen |
Geen room 2 voor mij --> daar kom ik toch niet 
Ik draai de hele nacht, in 1 area, en iedereen doet maar of ie het geweldig vindt... 
Mijn droomparty zou zijn op een te bruut cruiseschip die ergens dobbert bij de Caribbean.
Dj's TIESTO natuurlijk, Armin v Buuren, Marco V, Paul Oakenfold, Sasha, Paul v Dyk, Rank 1, Pavo, Umek, Misja Helsloot, JP, Tom Harding, Monica Kruse, Miss Kitten, Sander Kleienberg, James Holden, Ferry Corsten, Luna, Pila, Gabriel and Dresden, Kai Tracid, Judge Jules, Sterling Moss en Yoda.
Feest duurt 2 � 3 weken. En er is genoeg van het beste eten wat onder meer gemaakt word door Jamie Oliver. En natuurlijk VEEL Heineken en champagne en niet te vergeten H���L V���L mooie vrouwen.
Waaronder Keira Knightley, Winona Ryder, Kate Winslet, Jennifer Aniston, Charlize Theron, Rebecca Romijn, Suzan Ward, Michelle Trachtenberg, Halle Barry, Heather Graham, Diane Kruger en dat is wel genoeg.
Kaartjes zijn niet te koop en is het alleen mogelijk erbij te zijn op uitnodeging van de gastheer Remy Doll�, ik dus.

| Originally posted by Remy D Ik ga in januari met de bananenboot mee naar Afrika. Als het goed is komen we dan in april in zo'n sloeberig Somalisch dorpje aan. Daar is dan het "WIJ HEBBEN HONGER FEEST" en dat wil ik dus echt niet missen. Staan er een paar van die vergaarde negers op een trommeltje te slaan en dat kan nog best leuk klinken. En als ik dan met die bananen aankom dan barst het feest los. Beginnen ze als een stel apen met hondsdolheid te schreeuwen en dat geeft dan weer een leuker effect bij die klanken van die trommels. Maar iedergeval als de bananen op zijn komt DJ Bruisbot (schijnt de Tiesto van Afrika te zijn) en die gaat dan zijn kunsten vertonen. Namelijk door allemaal broodmagerige negerinnen in hun kont te neuken. En omdat hij zelf ook niet te veel vet heeft hoor je hun botten botsen en dat schijnt FANTASTISCH te klinken. En met nog wat mooie zonnestralen is dit feest compleet.Kan in iedergeval niet wachten en ben jij nou ook zo'n iemand die dit niet wil missen dan moet je even reageren. Er is nog plaats voor 9 a 10 man. Greetz Remy |
doe mij maar een erg sfeervol feessie...
locatie: n zandstrand in n baai, omringd door palmbomen en rotspartijen
tijd: from sunset till sunrise
partypeepz: verdeling mannen/vrouwen minimaal 50%, om optimaal sfeertje te krijgen, als t kan meer vrouwen natuurlijk!
verlichting en video: geen vj, alleen fakkels
en natuurlijk de muziek, t belangrijkste:
- Tom De Neef
- Dj Roog
- Kevin Saunderson
- Erick Morillio
- Gabri�l & Dresden
- Ikzelf als afsluiter tijdens sunrise
verder veel cocktails en champagne, dansers en ander amusement
ja, tis nu eenmaal mn droomfeest he
ik heb al trouwens wel ooit zoiets meegemaakt, vorige zomer op Rhodos. Dat was met alleen maar onbekende lokale dj's, maar oh zo cool. locatie was bij een oud-grieks badhuis, aan een strand in een baai...
| Originally posted by ahp2002 Ergens in de woestijn, Israel of Mexico ofzo (een plekje waar de temperatuur draaglijk is), met paar duizend alleen maar gave mensen uit de hele wereld gaan springen. En dan van 20.00 tot 0.00 de dag erna. DJ's zullen o.a. zijn Ferry Corsten, Airwave, M.I.K.E., Markus Schulz, Above & Beyond, Sander van Doorn, Speedy J en Astral Projection. Dus die allemaal een 3,5 uurs set! WOEI |

| Originally posted by TranceZoner Wow, ik zit me dit net ff voor te stellen.... SUPER! ![]() In de woestijn met overdag een blauwe hemel en 's nachts onder een heel heldere sterrenhemel, echt retevet hoor! En alleen maar supertoffe mensen inderdaad. |
De muziek en het gedans zal ons warm houden

ergens op een strand op de nederlandse antillen, bij zonsondergang.
djs: Eryc Prydz, Steve Angello, Laurent Wolf, DJ Jean en op het einde Armin van Buuren.
Zie het al voor me! dat mooie paradijsje daar, en dan nog die mooie muziek. En natuurlijk een vliegtuig vrienden laten overvliegen. en een vliegtuig lekkere wijve 
ja dit feest wordt gaaf
| Originally posted by Phat B doe mij maar een erg sfeervol feessie... locatie: n zandstrand in n baai, omringd door palmbomen en rotspartijen tijd: from sunset till sunrise partypeepz: verdeling mannen/vrouwen minimaal 50%, om optimaal sfeertje te krijgen, als t kan meer vrouwen natuurlijk! verlichting en video: geen vj, alleen fakkels en natuurlijk de muziek, t belangrijkste: - Tom De Neef - Dj Roog - Kevin Saunderson - Erick Morillio - Gabri�l & Dresden - Ikzelf als afsluiter tijdens sunrise verder veel cocktails en champagne, dansers en ander amusement ja, tis nu eenmaal mn droomfeest he ik heb al trouwens wel ooit zoiets meegemaakt, vorige zomer op Rhodos. Dat was met alleen maar onbekende lokale dj's, maar oh zo cool. locatie was bij een oud-grieks badhuis, aan een strand in een baai... |

| Originally posted by SnuggLe Saunderson, damn, die zou er ook bij kunnen. Gast wil ik ook wel eens zien draaien..... |
Die Tracid Traxxx-zaal vinnik niet slecht, JP 
Die neem ik over maar dan zitten ze wel in een tent.
Duss...dat wordt dan....
Een Outdoorfeest met verschillende tenten (a la Dance Valley)
-JP's Tracid Traxxx-tent
-Een tent met daarin: Cosmic Gate, DuMonde, Talla 2XLC, Flutlicht vs. Shokk, Dave 202, Angy Dee & Tatana
-Een tent met daarin: Yoji Biomehanika, Dj JP, DJ Fausto, Organ Donors, Anne Savage, Tom Harding (zo'n beetje de HQ stage van DV)
-Een tent met daarin: James Holden, Greg Benz, Elusive, Probspot, Sasha en Markus Schulz
-Een tent met daarin: Ferry Corsten, MIKE, Marco V., Gabriel & Dresden, Mark Norman & Matt Darey
Vrije entree natuurlijk want die tickets zijn al veel te duur. 
nou zie ik hier al een aantal peepz die verschillende zalen/tenten hebben, maar het is toch de houseparty van je dromen, dan neem je toch dj's die jij wilt zien? ik bedoel, als je verschillende dj's hebt in verschillende zalen kan je toch nooit al je favo dj's zien?
It ain't got no use if ya can't see them, right?
mijn kamer
dj winamp
en mijn muis (klik klik)
oef, wat een leuke draad, effe denken:
Sowieso een feest voor de echte trance die-hards. geen patsers en thugs (Sletjes alleen op vertoon van ID (minimum leeftijd 18+ ). Sowieso niet groter dan 500 man.
kick off: Scott bond / Ben Lost
Nic Vegter, Leama & Moor, Rank 1 live
afsluiter: classics-setje van Tiesto.