TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA-party 2 datum!!
Pages (3): [1] 2 3 »
BETA-party 2 datum!!
Voil�, het is simpel:
we hebben een redelijk ideale zaal gevonden voor de volgende BETA-party, met name De Rector in Gent (www.fuifzaal.be). De redenen waarom die zaal goed is zijn te vinden in de andere BETA-party 2 thread. Deze zaal is wel slechts beschikbaar op zaterdag 2 april en zaterdag 14 mei. Dus daarom deze poll: op welke van die 2 dagen past voor de BETA's het best om een BETA-party te houden?
Dus duidt gewoon even aan welke datum voor jou het best past, met eventuele opmerkingen erbij. Voor meer vragen of discussie, wendt u tot de andere thread AUB, zodat deze wat overzichtelijk blijft!
EDIT: De poll is gesloten, en de mail voor 2 april is verstuurd! Vanaf er bevestiging is horen jullie dat meteen en gaan we ook op zoek naar DJ's, medewerkers en promotie en stuff! 
Ik heb vor 2 april gestemd, gewoon omdat er anders te weinig tijd gaat zitten tussen deze party en een eventuele zomer-editie. Liever een beetje spreiding...
woops kheb 14 mie gekozen, maar tmaakt me niet echt uit. ik maak er wel tijd of een plaatsje voor. 
2 april
| quote: |
| Originally posted by Zehra 2 april |
2 april liefst, dat is in het midden van mijn paasvakantie, ideaal eigenlijk. 14 mei gaat gevaarlijk dicht bij de deadline van mijn thesis liggen denk ik.
PS : Stickified!
PPS : Ik wil ook een party in de zomer!
| Originally posted by CygnusX PPS : Ik wil ook een party in de zomer! |

open air party in de zomer... hmmm... 
| Originally posted by Zehra open air party in de zomer... hmmm... |
Altijd al in de openlucht willen draaien
(mooi weer vereist natuurlijk
)
2 april, dan kunnen we in de zomer ook nog een feestje houden
Ik doe eens lastig en heb 14 mei gekozen, omdat dat mijn verjaardag is 
Zijn der slaapplaatsen in Gent ergens?
14 mei is absoluut onmogelijk voor mij
p���svakantie!
| Originally posted by pooley Zijn der slaapplaatsen in Gent ergens? |
2 april gestemd
mei ligt v��l te dicht tegen de thesisverdediging.. 
| Originally posted by djcresto bij mensen op kot? |
| Originally posted by Zehra open air party in de zomer... hmmm... |
2 april zou moeten gaan voor mij 
| Originally posted by djcresto bij mensen op kot? |
Haast u met stemmen mensen, morgenavond is de poll dicht en de zaal vastgelegd! 
Ik heb het al in de mot da'k de 2de editie ook zal missen, hangt eigenlijk af of we de 1ste of de 2de week van de paasvakantie gaan ski�n
Dus voorlopig weet ik echt nog geen antwoord of ik de 2de april zal kunnen... Duidelijk voorkeur in de poll precies 70% voor den 2de, jawadde 
Originally posted by Meltoz Ik heb het al in de mot da'k de 2de editie ook zal missen, hangt eigenlijk af of we de 1ste of de 2de week van de paasvakantie gaan ski�n |
| Originally posted by Jasperovitsj Ski�n < BETA |
LOL, wist da'k da ging terugkrijgen
ik heb voor 14 mei gevote. Omdat er een kleine kans is dat ik op 2 april op uitstap ben voor mijn stage. En dan kan ik niet mee
Ik zal begin maart pas kunnen zeggen of die uitstap doorgaat of niet.
Groetjes
TatanaGirl