TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trancefeestje 29 januari
Pages (3): [1] 2 3 »
Trancefeestje 29 januari
Na tranceformation vorig jaar ben ik weer met enkele collega dj's bezig een Trancefeesje te organiseren:

Tranceaddicts zijn uiteraard welkom. Om vervelende kosten te ontlopen werken we met een gastenlijst. Om op de gastenlijst te komen volstaat het een mailtje te sturen naar [email protected]
Op de Flyer staat nog een foutje: Dj bax jullie allen wel bekend zal reeds om 8 uur starten en dus 2 uur draaien.
/////www.cassa-and-xcape.tk ///////www.dmcx.info///////
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=173955
bax \o/
examens 
In het midden van de examens voor mij, maar het is 3 straten van mijn thuis af en Xcape en Bax zijn erbij, dus ik zal er ook zijn 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=173955 |
| Originally posted by Zehra examens |
niet in leuven 
anders was ik er zeker bij!
| Originally posted by Wildfir3 niet in leuven ![]() anders was ik er zeker bij! |
Ik zit die avond wss ook in Limburg, maar Diepenbeek - Neerpelt is een beetje te ver om te voet te doen...
Jat een fiets!

| Originally posted by eieregooie Jat een fiets! |
Sja, dan weet ik t ook niet hoor 
mensen kom op beetje moeite doen en gewoon komen, geen flauwe zever, voor degene die geen examens hebben toch. De kleine feestjes zijn meestal het beste 
hmmz interesting, kheb juist den 28ste gedaan =)
examens 
Me @ personeelsfeest...sorry no can do
Eerst es vervoer zoeken en dan ga ik es proberen te komen seh.
Enneuh, als ik vervoer vind, kan ik misschien nog wel een paar mensen van in de buurt meenemen.
| Originally posted by Lady_LizzY Eerst es vervoer zoeken en dan ga ik es proberen te komen seh. |
Aanwezig :
Buoyant
Giesber
eieregooie
xcape
TatanaGirl
CygnusX
Nog?
[Kippen lok mode] koooooooooooooooom koooom koooom kooooooooooooooooooooooooooooom, kom kom kom [/ Kippen lok mode]

| Originally posted by Buoyant [Kippen lok mode] koooooooooooooooom koooom koooom kooooooooooooooooooooooooooooom, kom kom kom [/ Kippen lok mode] |
| Originally posted by CygnusX Aanwezig : Buoyant Giesber eieregooie xcape TatanaGirl CygnusX Nog? |
limburg in welk land ligt da weer ![]()
| Originally posted by Eagle` limburg in welk land ligt da weer |