TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Nationale IQ-Test 2005
Pages (3): [1] 2 3 »
De Nationale IQ-Test 2005
Woensdag is er weer de Nationale IQ-Test op BNN, van 20.25 - 22.25.
Ik ga meedoen. Ik dacht het zou leuk om met zoveel mogelijk NL-TA's mee te doen en zo te kijken wie de slimste is en wie de domste
Dus post je score hier (no cheating!!).
Nominaties voor de slimste en domste NL-TA: hehe.
Slimste: ikzelf
of Snuggle natuurlijk
Domste: Remy D of New Wave natuurlijk 
Ah thanks voor de tip. Vorig jaar wist ik niet dat het was en schakelde ik te laat in, ga dit jaar wel mee doen 
Re: De Nationale IQ-Test 2005
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Slimste: ikzelf of Snuggle natuurlijk![]() Domste: Remy D of New Wave natuurlijk |
Voor de formaliteit:
Link naar de site van BNN
En klik hier om mee te doen via internet
*Ik neem aan dat op de 2e link morgen avond details komen te staan over meedoen via internet, dat staat er tenminste op de bovenste link, houd dit in de gaten, vorige jaar moest je volgens mij eerst je email adres bevestigen enzo (dat je niet te laat ben
)

Re: De Nationale IQ-Test 2005
| Originally posted by Cosmic Nominaties voor de slimste en domste NL-TA: hehe. Slimste: ikzelf of Snuggle natuurlijk![]() Domste: Remy D of New Wave natuurlijk |
| Originally posted by New Wave Misschien gedragen we ons wel als een stelletje mafkezen maar misschien zijn wij wel de slimste. We willen alleen niet zo bijdehand/uit de hoogte/te serieus posten als de rest van de personen op dit azijnpissend forumpje. |

Re: Re: De Nationale IQ-Test 2005
| Originally posted by SnuggLe Jij bent ook bijna de domste Tim, geef maar toe! ![]() |

| Originally posted by SnuggLe Maar wat het mooie is, was een boek aan het lezen over Emotionele Intelligentie, EQ dus. Schijnt dat dat veel meer zegt over 'succes in je leven' enzo. |
Re: Re: Re: De Nationale IQ-Test 2005
| Originally posted by New Wave We zullen zien ![]() En aangezien je vraag aan Cosmic-Gay of het cynisch bedoeld was, kunnen we concluderen dat je nu al onder de 100 zit |
ik ga ook meedoen 
Re: Re: Re: Re: De Nationale IQ-Test 2005
| Originally posted by SnuggLe LoL, dan zit ik nog altijd 40 punten boven jou |
| Originally posted by SnuggLe Is dat cynisch of serieus bedoeld? |

iq test klopt voor geen kont van BNN, ik had vorig jaar 137 als IQ, en het gemiddelde van het land lag op 109 ofzo
(had dan wel 549 voor cito-toets, dus dom ben ik ook niet
)
| Originally posted by Blik iq test klopt voor geen kont van BNN, ik had vorig jaar 137 als IQ, en het gemiddelde van het land lag op 109 ofzo (had dan wel 549 voor cito-toets, dus dom ben ik ook niet ) |
Re: Re: Re: De Nationale IQ-Test 2005
| Originally posted by Cosmic Serieus ![]() Even voor de goede orde, wat nou welke IQ inhoudt: IQ Description % of Population 130+ ---> Very superior ---> 2.2% ofwel de Einsteins onder ons 120-129 ---> Superior ---> 6.7% ofwel de genien onder ons 110-119 ---> High average ---> 16.1% ofwel de 'studenten' onder ons 90-109 ---> Average ---> 50%,ofwel de Mavo-tjers en MBO-ertjes 80-89 ---> Low average ---> 16.1%,ofwel de simpele zielen onder ons 70-79 ---> Borderline ---> 6.7% ofwel de Tokkies onder ons onder 70 --->Extremely low ---> 2.2% ofwel de Josti's onder ons |
) van 113 tot 117... waarbij ij zelf 117 had (en dat laat dus weer zien wat een verschil er dus kan zitten tussen de resultaten...)
Ik had 1 fout over alle toetsen... Scores enzo weet ik niet meer, das te lang geleden
EQ test heb ik geloof ik nog nooit gedaan... Wel een keer zown persoonlijkheids test... Volgens dat ding ben ik een SIAT: Submissive Introvert Abstract Thinker
)
| Originally posted by Blik (had dan wel 549 voor cito-toets, dus dom ben ik ook niet ) |
'k zal eens kijken of ik tijd heb morgenavond!
Vorig jaar kon je die test via internet ook later nemen toch? 
Maar eens kijken of ik nog zo slim ben als vorig jaar 
Ik denk dat ik morgen ook weer eens mee ga doen.
Er staat ook zo'n test op de BNN site.. die is echt makkelijk (10 uit 10). Maar dat zijn ook maar 10 vragen, bij zo'n test is concentratie ook erg belangrijk. Ik kan me goed voorstellen dat je in de studio veel lager zult scoren dan lekker relaxt thuis voor de TV.
Ik zag in Veronica Magazine dat Regillio Tuur vorig jaar 81 scoorde en Tatjana Simic maar liefst 76! Chris Zegers daarentegen haalde 127 punten...
Als iedereen morgen met deze test meedoet kan je in ieder geval die resultaten vergelijken! Want zoals je weet, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!!
Ik doe ook mee! Nog nooit gedaan, dus nu moet ik er maar eens aan geloven
Je bent niet blond dus dat is al een voordeel 
Overigens... er zijn ook slimme blondjes. Golden retrievers bijvoorbeeld 
| Volgens dat ding ben ik een SIAT: Submissive Introvert Abstract Thinker |
Nog even....pen en papier bij de hand!
helaas zo trainen, kan je hem ook naderhand maken via internet??
| Originally posted by Tim81 helaas zo trainen, kan je hem ook naderhand maken via internet?? |
| Originally posted by arjoderoon hmm dan kom je toch in de nerd hoek terecht? of zie ik dat verkeerd? van die mensen in witte jassen die zo abstract zijn dat ze geniale dingen verzinnen maar er vervolgens geen f*ck mee opschieten omdat er een slim mannetje is dat hun idee commercieel uitbuit? |