TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Pioneer DJM-1000 (OMFG CHOON!!! - typ)
Pioneer DJM-1000 (OMFG CHOON!!! - typ)
Ska vi fixa en SWETA-bankr�narkupp?!
L�nk <= Varning - kan framh�va onormala m�ngder utav dr�gel.
The DJM-1000 incorporates several industry firsts:
- A new Sound Link / EFX Link function is used to control other Pioneer equipment via a link cable.
- A BPM Synchronize Function, which synchronizes the BPMs of all attached equipment such as CDJs and EFX.
fan - nu kommer ju till och med min mormor kunna kirra svintajta �verg�ngar utan att ens lyfta ett finger...
Ska bli intressant att se om effekterna och ljudkvaliten blir n�got b�ttre p� denna �n p� DJM-600:an
Re: Pioneer DJM-1000 (OMFG CHOON!!! - typ)
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Ska vi fixa en SWETA-bankr�narkupp?! (...) |
Re: Re: Pioneer DJM-1000 (OMFG CHOON!!! - typ)
| Originally posted by jeremy1984 Inga inbyddga effekter... |
Re: Re: Re: Pioneer DJM-1000 (OMFG CHOON!!! - typ)
| Originally posted by Laszlo Iih...det missade jag ju helt...�h - j�vla skr�p, d� kan det lika g�rna vara...b�ttre att satsa p� Xone 92:an ist�llet... |
Re: Re: Re: Re: Pioneer DJM-1000 (OMFG CHOON!!! - typ)
| Originally posted by jeremy1984 Haha Mjaa..om man inte �r ekonomiskt oberoende �r det nog det ja Men t�nk vad tex Zabiela kan t�nkas hitta p� med en DJM-1000 o en EFX-1000.. |
Vad betyder "CHOON" p� datan�rdsspr�k ?
Ja man f�r v�l hoppas att ljudkvallen �r b�ttre, menar DJM-600 �r ju inte alls d�lig men faktum �r att m�nga arrang�rer som vet n�t om n�t f�redrar att anv�nda andra mixers eftersom DJM-600 inte har helt rent signal. Polarn (Mistake) k�pte en DJM-600 innan jul och fan va kul den �r att lira p� (j�mf�rt med hans tidigare).
Men som sagt, Laszlo... jag e med p� bankkuppen... vi kan maskera oss som "UV-tomtar" 
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad betyder "CHOON" p� datan�rdsspr�k ? |
| Originally posted by dbl brukar man inte s�ga CHOOOOON n�r det e en grym l�t???? |
| Originally posted by K-PAXian Korrekt. |
Jag har faktiskt ingen aning - jag trodde man kunde s�ga choon till allt som var upphetsande 
Tja, det anv�nds kanske p� andra s�tt ocks�, men jag har bara sett det i samband med feta l�tar. 
*suck* Jag blir s� sugen p� att k�pa nya grejer n�r jag ser s�nt h�r. Har h�rt att en DJM-600 ska vara en av de b�sta just nu. St�mmer det? Ska man satsa p� en s�n om man �r lite amat�r som jag �r (�r inte helt bl�st vad g�ller mixning s� att s�ga)? Vad ligger de ungef�r p� och var kan man hitta p� ett st�lle att shoppa p�? 
(ja, jag �r lat och orkar inte leta just nu
)
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja man f�r v�l hoppas att ljudkvallen �r b�ttre, menar DJM-600 �r ju inte alls d�lig men faktum �r att m�nga arrang�rer som vet n�t om n�t f�redrar att anv�nda andra mixers eftersom DJM-600 inte har helt rent signal. |
CHOON kommer v�l fr�n engelskans "tune"
o anv�nds n�r en l�t �r bra :P
| Originally posted by ShyTrance CHOON kommer v�l fr�n engelskans "tune" o anv�nds n�r en l�t �r bra :P |
| Originally posted by Laszlo Det f�rklarar ju saken,,,dessa j�vla slangstavelser....som om jag skulle springa runt och skriva "stiiiiiv" och "���ffteepeee" i tid och otid... |
:P
| Originally posted by Laszlo Det f�rklarar ju saken,,,dessa j�vla slangstavelser....som om jag skulle springa runt och skriva "stiiiiiv" och "���ffteepeee" i tid och otid... |
| Originally posted by Vizay meh hall�, klart man g�r det! eller ere bara jag som e s� geekig? |
Om jag inte �r helt ute och cyklar s� var det jag som uppfann "Stiiiiv" i och med att jag trodde hans namn uttalades s�, och inte st���v��
OT: de ser ut som du s�ger ����ffffft���p��� p� din avatar 
OT: Fler som tycker s� 
| Originally posted by SteveTranz4ever OT: Jag tror det �r s� >h�r< det ser ut n�r Laszlo s�ger "eft��p��n" ![]() |
| Originally posted by Vizay OT: de ser ut som du s�ger ����ffffft���p��� p� din avatar |