TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley 2005! 3 dagen!
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by basvh on Jan-18-2005 14:13:

Dance Valley 2005! 3 dagen!

Autoriteiten akkoord: Dance Valley Festival 2005 drie dagen!

Vaak werd door fans en organisator UDC gesuggereerd dat Dance Valley een �weekender� zou moeten worden maar ieder jaar weer bleek de wens de vader van de gedachte. Vorig jaar nog zette UDC alles op alles om het tienjarig bestaan van Dance Valley Festival extra glans te geven maar de pogingen stranden toen nog op de inzet van een tiental politiemensen. Zojuist is bekend geworden dat op 5,6 en 7 augustus aanstaande in Spaarnwoude de primeur plaatsvindt waar heel dansminnend Nederland al jaren op wacht. Naar nu blijkt zijn alle obstakels voor het enige echte dance-weekend van het jaar uit de weg geruimd: de eerste meerdaagse versie van �het Woodstock van de Dance� is een feit!

Brian Bout, een van de directeuren van UDC dat het bekendste en grootste dance event ter wereld organiseert:�Het goede bericht bereikte Cor, Ricardo (directieleden, red.) en mij gisteren. Het betekent een nieuwe mijlpaal in de geschiedenis van Dance Valley in het bijzonder en een geweldige impuls voor de dance in het algemeen. Wij bij UDC, en ik denk dat ik ook voor onze fans mag spreken, zijn enorm blij met het besluit van de autoriteiten van de gemeente Velsen en Spaarnwoude. Het betekent immers dat Dance Valley Festival dit jaar in ieder geval het enige, echte dance weekend van Nederland zal zijn.

Het historische besluit van de betrokkenen luidt tevens een nieuw dance tijdperk in. In 2004 betekende de �Decade of Dance � viering een gepaste afsluiting van 10 jaar dance en naar nu blijkt tevens het begin van een nieuwe periode. Meer dagen betekenen meer mogelijkheden.

Brian Bout hierover:�Zonder al te ver op de besluiten en de plannen vooruit te lopen zullen wij een event neerzetten dat zijn weerga niet kent. Het eerste Dance Valley weekend van augustus 2005 als volgt zal verlopen: Op vrijdag 5 augustus start het event om 10.00 uur. De muziek start om 13.00 uur en de bezoekers zullen vervolgens overnachten op de speciaal ingerichte camping. Op zaterdag 6 augustus volgt de traditionele Dance Valley zaterdag die eveneens om 10.00 uur zal aanvangen. Na afloop van het festival kunnen de passe-partout houders terug naar de camping om daar te overnachten. Op zondag is het eerste meerdaagse Dance Valley voorbij en zullen de laatste bezoekers het terrein om 15.00 uur moeten hebben verlaten�.

UDC in Purmerend ondertussen staat op zijn kop. Aan de ene kant van het kantoor hangen de boekers die verantwoordelijk zijn voor de programmering van het event constant aan de telefoon met artiesten en managers om alle mogelijke schema�s naast elkaar te leggen. En aan de andere kant van het kantoor storten de eventdirector en eventmanagers zich vol op de te ontwikkelen area�s, stages, camping en alle bijbehorende faciliteiten. Termen als nachtprogramma�s en bioscopen vliegen over tafel en iedereen maakt zich op voor het dance event van het jaar.

Voor leden van de UDC Memberclub begint de exclusieve verkoop van de weekendkaarten van het Dance Valley Festival 2005 op 1 februari. Een maand later, op zaterdag 5 maart, start de algemene verkoop van kaarten voor het publiek. Deze tickets zijn normaal verkrijgbaar via Ticketbox en de bekende voorverkoopadressen. De ticketprijs voor zaterdag bedraagt Euro 62,50 en is daarmee Euro 2,50 goedkoper dan de toegangsprijs van vorig jaar. In de kaartprijs is inbegrepen gratis pendeldienst vervoer, gratis parkeren en gratis toiletten op het festivalterrein. De ticketprijs voor een campingkaart (passe-partout) bedraagt Euro 95,- In de loop van de komende weken zal nog meer bekend gemaakt worden over de mogelijkheden van toegang, toegangsprijzen en programmering van Dance Valley Festival 2005.

Houd de site www.udc.nl in de gaten of wordt lid van de nieuwsbrief om van de laatste ontwikkelingen op de hoogte te blijven!

Posted by Phortje on Jan-18-2005 14:17:

VET!

Posted by Siesta on Jan-18-2005 14:23:

wel leuk idd ja, maar weet niet wat ik ervan moet denken.

Posted by Matthijs on Jan-18-2005 14:28:

Op zich goed nieuws, maar ik moet ook nog maar zien hoe dit gaat uitpakken. Gaan ze op vrijdag ook een sterke programmering neerzetten of wordt het gewoon een 'opwarmertje' voor de zaterdag? En als ik het goed lees wordt de zondag ook niet bepaald spectaculair 'Op zondag is het eerste meerdaagse Dance Valley voorbij en zullen de laatste bezoekers het terrein om 15.00 uur moeten hebben verlaten�. Als dat zo is, is het gewoon een 2-daags en zeker geen 3-daags festival!

Posted by basvh on Jan-18-2005 14:31:

Haha wat een timing ook weer! Gister Duncan met zijn marketing antwoordjes en dan dag later dit nieuws bekend maken!

Posted by Disney on Jan-18-2005 14:32:

quote:
Originally posted by Matthijs
Op zich goed nieuws, maar ik moet ook nog maar zien hoe dit gaat uitpakken. Gaan ze op vrijdag ook een sterke programmering neerzetten of wordt het gewoon een 'opwarmertje' voor de zaterdag? En als ik het goed lees wordt de zondag ook niet bepaald spectaculair 'Op zondag is het eerste meerdaagse Dance Valley voorbij en zullen de laatste bezoekers het terrein om 15.00 uur moeten hebben verlaten�. Als dat zo is, is het gewoon een 2-daags en zeker geen 3-daags festival!

Dus eigenlijk een gewone DV met een pre- en afterparty...

Posted by Phortje on Jan-18-2005 14:35:

Ik vraag me 2 dingen af:
1. Is er muziek op zondag?
2. Voor die overnachting, moet je dan een kaartje van 62,50 EN een passe-partout van 95 euro hebben of is die 95,-- inclusief

Posted by basvh on Jan-18-2005 14:35:

Zou wel vet zijn als je draaitafeltjes kan meenemen.

Posted by MaGiK54 on Jan-18-2005 14:40:

Ik denk dat ik alleen op zaterdag ga, gaat niet oo een camping zitten, dat weiger ik pertinent en om twee dagen naar D.V. te rijden met alle logistieke problemen daaro zie ik ook niet zitten....dus kom alleen zaterdag of de vrijdag moet heel speciaal zijn qua line-up dan gaat ik er over nadenken..

Posted by Lynxx on Jan-18-2005 15:25:

quote:
Originally posted by basvh
Zou wel vet zijn als je draaitafeltjes kan meenemen.

Ja, dat zou echt vet zijn. Feestje bouwen voor je eigen tent, en allemaal lamme mensen die spontaan weer feest gaan vieren...

Posted by Partyhardy! on Jan-18-2005 15:33:

quote:
Haha wat een timing ook weer! Gister Duncan met zijn marketing antwoordjes en dan dag later dit nieuws bekend maken!

Hij is positief over Dance Valley alleen over UDC terecht niet.

Dance Valley is een super festival, wil er ook zeker weer heen maar als ze nu maar gewoon al een dik vette line-up op vrijdag zetten en ook op zondag dan is het top anders vind ik het wat tegenvallen qua 3 daags...

Posted by Magic83 on Jan-18-2005 15:40:

Zo echt wel beter nieuws! Ben heel benieuwd wat de line-up wordt, want alleen als er alle drie de dagen vette dj's zijn zou ik over een campingkaart nadenken. Anders wordt het gewoon 1 dag. Maar ambitieus project iig

Posted by MaGiK54 on Jan-18-2005 15:43:

Wat ik ervan begrijp is er maar 2 dagen muziek. De zondag is alleen maar bedoeld voor de mensen die op de camping staan om bij te komen van twee dagen feest.

Posted by Siesta on Jan-18-2005 15:48:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat ik ervan begrijp is er maar 2 dagen muziek. De zondag is alleen maar bedoeld voor de mensen die op de camping staan om bij te komen van twee dagen feest.

zodat er minder logistieke problemen zijn aan het einde van het feest zoals vorig jaar

Posted by Remy D on Jan-18-2005 15:51:

ECHT SUPERRRRRRRR!!! 2 dagen helemaal LOS!!!

Posted by jp on Jan-18-2005 15:53:

Afhankelijk van de line-up ga ik een of twee dagen

Maar zo'n camping zie ik niet zitten. Dan kun je elke vorm van slaap wel vergeten

Posted by magrec on Jan-18-2005 17:03:

Mocht ik 2 dagen gaan dan zorg ik wel dat ik bij iemand kan pitten in adam

Ik denk dat ik alleen de zaterdag ga trouwens of ze moeten op vrijdag met zo'n goede line up komen.

Posted by jp on Jan-18-2005 17:20:

Wel duur trouwens.

Vergelijk: een weekendje Nature One is net iets meer als 50 Euri.

Maar goed daar had Duncan al iets over gezegd

Posted by MaGiK54 on Jan-18-2005 17:30:

Of we kunnen ook ons tentje bij Remy-D in de tuin neerzetten......

Posted by Tim81 on Jan-18-2005 17:49:

Ik ben benieuwd of Dance Valley ook weer groter wordt qua bezoekersaantallen... of mogen ze in dat opzicht niet groeien van de gemeente?!

Op zich ben ik ook geen fan van kamperen...

Posted by basvh on Jan-18-2005 18:00:

quote:
Originally posted by Tim81
Ik ben benieuwd of Dance Valley ook weer groter wordt qua bezoekersaantallen... of mogen ze in dat opzicht niet groeien van de gemeente?!

Op zich ben ik ook geen fan van kamperen...

nog steeds 60 000 max, zelfde als vorig jaar!

Jah ben ook geen kampeerder! Maar voor dance valley neem ik het denk ik wel voor lief. Of er moet een alternatief zijn!

Posted by eieregooie on Jan-18-2005 18:02:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik denk dat ik alleen op zaterdag ga, gaat niet oo een camping zitten, dat weiger ik pertinent en om twee dagen naar D.V. te rijden met alle logistieke problemen daaro zie ik ook niet zitten....dus kom alleen zaterdag of de vrijdag moet heel speciaal zijn qua line-up dan gaat ik er over nadenken..

Dito

Posted by SnuggLe on Jan-18-2005 18:03:

quote:
Originally posted by magrec
Mocht ik 2 dagen gaan dan zorg ik wel dat ik bij iemand kan pitten in adam

Ik denk dat ik alleen de zaterdag ga trouwens of ze moeten op vrijdag met zo'n goede line up komen.

Hahahahaha ik reserveer ook een plek

Wat ik overigens denk van dit leuke initiatief, is dat ze de lineup van afgelopen Dance Valley gewoon VERSPREIDEN over 2 dagen. Heel simpel toch? Kost hun niets extra's, en je kan toch niet alle dj's tegelijk zien!

Maarja......... we wachten lekker af.
Zullen we met een heel stel een hele grote legertent huren? Lijkt mij echt wel een vet plan

Posted by basvh on Jan-18-2005 18:05:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Zullen we met een heel stel een hele grote legertent huren? Lijkt mij echt wel een vet plan

Hehe valt best te regelen, alleen zijn die best tochtig!!!
Die oude tenten dan.

Posted by SnuggLe on Jan-18-2005 18:13:

quote:
Hehe valt best te regelen, alleen zijn die best tochtig!!!
Die oude tenten dan.

Gewoon een vrouwtje vinden dat mee de slaapzak in gaat!

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »