TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Arise Easter Party 27 Maart @ Doornroosje Nijmegen

Posted by Marc.....S on Jan-18-2005 15:16:

Arise Easter Party 27 Maart @ Doornroosje Nijmegen

Yesss..... Groen licht gekregen vandaag. We mogen zondag 27 maart, eerste paasdag weer een ARISE editie geven in Doornroosje.
Er was eerst spraken van dat het misschien niet door ging, omdat er geen personeel was die avond. Maar de mensen die die avond werken vonden het geen probleem omdat ze van deze muziek houden, dus er alles voor over hebben om te werken.
Als er mensen zijn die zich in de talenten zaal willen laten horen, en je draait progressive kunnen we je misschien wel plaatsen deze avond. Eerst was de bedoeling voor 6 mei, maar nu kunnen we het eerder doen.
TAers als Tijs, David, Noah en Passiva mogen uiteraard zich weer melden voor deze avond.
Ik zie het wel...

Line up wordt eind januari bekend gemaakt, en iedereen die verkleed is als paashaas mag gratis naar binnen, wel de hele avond aanhouden natuurlijk

Posted by Jasperovitsj on Jan-18-2005 15:23:

Re: Arise Easter Party 27 Maart @ Doornroosje Nijmegen

quote:
Originally posted by Marc.....S

Als er mensen zijn die zich in de talenten zaal willen laten horen, en je draait progressive kunnen we je misschien wel plaatsen deze avond.

Dit geldt waarschijnlijk alleen voor Nederlanders?

Als de line-up meevalt - en ik kan een chauffeur vinden - wil ik wel eens afzakken naar Nijmegen, prog feestjes vind je hier in Belgie bijna niet...

Posted by Jakhira on Jan-18-2005 15:30:

Re: Re: Arise Easter Party 27 Maart @ Doornroosje Nijmegen

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als de line-up meevalt - en ik kan een chauffeur vinden - wil ik wel eens afzakken naar Nijmegen, prog feestjes vind je hier in Belgie bijna niet...

Ik kom mee dan

Posted by Matthijs on Jan-18-2005 15:33:

Goed nieuws dat het doorgaat, hopelijk krijgen jullie de tent vol! Ben benieuwd naar de line-up.

Posted by Marc.....S on Jan-18-2005 16:10:

Re: Re: Arise Easter Party 27 Maart @ Doornroosje Nijmegen

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dit geldt waarschijnlijk alleen voor Nederlanders?

Nee hoor, iedereen kan een kans krijgen bij ons. En een beetje buitenlandse inbreng kan nooit geen kwaad. Dus als je wilt....

Posted by eieregooie on Jan-18-2005 17:56:

Ik hou me natuurlijk ook wel aanbevolen Alleen dan wordt t wel Progressive Trance aka McProg, want ik ben niet zo'n die hard proghead

Posted by SnuggLe on Jan-18-2005 18:05:

Toemaar , ene feest nog niet eens geweest, en de andere al aangekondigd

Posted by Marc.....S on Jan-18-2005 18:20:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik hou me natuurlijk ook wel aanbevolen Alleen dan wordt t wel Progressive Trance aka McProg, want ik ben niet zo'n die hard proghead

Dat mag altijd. Kan je lekker later op de avond staan. Stuur me maar een prive bericht dan vertel ik jullie wel wat je moet doen.

Posted by eieregooie on Jan-18-2005 18:57:

Done

Posted by dj_spare on Jan-18-2005 19:15:

Klinkt wel leuk dit, wil wel een gokje wagen, met breakbeat/progressive dan

Posted by Ding Chavez on Jan-19-2005 12:11:

PM sent

Posted by Siesta on Jan-20-2005 19:11:

quote:
Arise events te Nijmegen
(huren licht 1.5 week voor aanvang event) en zeggen dan na afloop dat er geen geld is door te weinig bezoekers maar ze sponsorgelden nog moeten krijgen etc, er is geen piek te halen en ze organiseren weer gewoon door.

umh jongens jullie staan op zwarte lijst inmiddels lees ik net.

Posted by ChooChoo on Jan-20-2005 19:39:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

waar heb je dit vandaan dan?

Posted by Siesta on Jan-20-2005 19:41:

quote:
Originally posted by ChooChoo
waar heb je dit vandaan dan?

hoorde ik van een collega, van wie doet er niet toe

Posted by ChooChoo on Jan-20-2005 19:43:

quote:
hoorde ik van een collega, van wie doet er niet toe

ah ok..

Posted by tijs08 on Jan-20-2005 19:45:

quote:

jaja, kan wel kloppen...

maar zo staat het er wel erg zwart wit...

De editie van Arise op 6 December was iets heel anders dan een avond hosten in een bestaande club... wat nu dus het geval is

Posted by Marc.....S on Jan-20-2005 19:56:

Hahahahaha, hier moet ik wel om lachen zeg. Het feest wordt mede door Doornroosje georganiseerd dus kost arise events geen hol. En daar komt ook bij dat de mensen van het licht en geluid pas hun factuur verstuurd hebben eind december. Dus iedereen die verstand van zaken heeft weet dat het betalingstermijn nog niet verstreken is. Dus ik weet niet hoe je aan deze belachelijke informatie komt. Ik heb er een hekel aan als we in een kwaad daglicht worden gezet dus daarom reageer ik hier op. Normaal hoor je dat niet te doen, maar nu weten jullie dus ook de andere kant van het verhaal..

Posted by Siesta on Jan-20-2005 20:27:

quote:
Originally posted by Marc.....S
Hahahahaha, hier moet ik wel om lachen zeg. Het feest wordt mede door Doornroosje georganiseerd dus kost arise events geen hol. En daar komt ook bij dat de mensen van het licht en geluid pas hun factuur verstuurd hebben eind december. Dus iedereen die verstand van zaken heeft weet dat het betalingstermijn nog niet verstreken is. Dus ik weet niet hoe je aan deze belachelijke informatie komt. Ik heb er een hekel aan als we in een kwaad daglicht worden gezet dus daarom reageer ik hier op. Normaal hoor je dat niet te doen, maar nu weten jullie dus ook de andere kant van het verhaal..

tja, ik weet het verder ook niet, ik lees het alleen en kopieer het.

denk meld ff dat er over jullie gezeikt wordt.

ciao