TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Festlokaler i Stockholm/Uppsala?
Festlokaler i Stockholm/Uppsala?
Jag har en kompis som vill anordna en fest i Stockholm men har problem att hitta en l�mplig lokal. �r det n�gon som vet om n�gon bra lokal som helst inte kostar alltf�r mycket (jag vet iofs inte vad hennes budget �r). Hon siktar p� n�gonstans i Nov/Dec vad jag vet. Jag och n�gra kompisar planerar �ven vi att ordna en fest, fast i Uppsala eller Stockholm och n�gonstans runt Februari. All hj�lp �r som ett set av T�esto
f�r det har visat sig vara f�rv�nansv�rt sv�rt att hitta vettiga lokaler som f�r ha �ppet l�ngre �n 02.
beror p� vad det �r f�r fest och vad ni har t�nkt er...har du ICQ? Jag har kollat p� en hel del lokaler s� jag skulle kunna hj�lpa er med ett och annat...
jag hade hoppats p� att just du skulle svara, eftersom du snackade om att du skulle starta klubb osv. jag sitter p� jobbet just nu, men jag har ICQ hemma s� jag kontaktar dig i TA n�r jag kommer hem. Exakt vad f�r fest min tjejkompis vill ha vet jag inte, men jag vet vad f�r musik som skall spelas eftersom jag skall dj'a p� den. Festen i Februari �r ett rent dansparty med inriktning p� trance & h�rd trance/house. Beroende p� hur man bed�mer polisens inst�llning
s� blir det antingen inbjudan eller �ppet.
Hmmm...ha ha ha ....coolt...s� u r a dj? Vi kan nog hj�lpa varandra med ett och annat...jag f�r v�l sitta vid datorn ikv�ll.
Ni andra som �r DJs ... kontakta mig!!!
L�s dina pm Dj Memento.....
Nja, jag kan v�l mixa n�gots�n�r iaf, men jag tr�nar s� mycket jag kan p� allt som h�r dj:ande till.
Om du �r intresserad s� kan du ju lyssna p� min f�rsta och enda inspelade mix http://home.student.uu.se/s/stli390...sentialMix1.mp3
det gick inte att lyssna! eller �r det jag som vanligt som har problem med datorn?
Laddade hem mixen ig�r och den var helt okej....
Bra jobbat....
Varf�r har du inte mixat mera eller?
har ocks� lynnsat p� den , bra jobbat, men inte riktigt min stil