TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd
Voor onze volgende Beta Party hebben we ook deze keer medewerkers nodig! We hebben de mogelijkheid om in de Rector de bar zelf te doen, en in ruil daarvoor krijgen we 1/3de van de drankomzet. Aangezien al een paar Beta's hadden aangeboden om de bar te doen hebben we dat aanbod ook aangenomen! Er is wel nog geen concrete tijdsplanning opgesteld ofzo, maar geef vorlopig al je naam op indien je op de Beta Party achter de bar wilt staan, en ook ineens voor hoelang je dat zou willen doen! 
We zoeken ook enkele mensen die een website, flyers en affiches mee kunnen en willen ontwerpen en online smijten. Dus zie je dat zitten, geef je naam ook gerust op! 
EDIT: Ik wil gerust een uurke of 2 achter de bar staan. 
jah, kben ier weer ze
kwil precies overal helpen
Maar als er een website, flyer en affiche moet gemaakt zijn dan meld ik me h��l graag aan. Kdoe momenteel veel zo'n dingen, in bijberoep zelfs.
Paar voorbeeldjes:
Binnenkort op pheatus.be:
Pheatus V2.
Onlangs gemaakt:
Affiche van lanparty: LANside
Flyer daarvan: LANside
Bon, genoeg reclame gemaakt
Kwil maw gerust meehelpen met paar mensen.
Greetz
Pheatus
Ik hou me wel bezig met site en ontwerp, als da goed is.
EDIT: Of Pheatus, ziet ge da zitten om samen te werken? We hebben alletwee ervaring in die dingen he, gezien we alletwee MCT hebben gedaan, en hetzelfde als beroep doen 
Ola concurrentie 
Anders maken de ge�ntreseerden elk een flyer en gebruiken we de beste of zo... kan niet echt inzien dat samenwerken aan zoiets simpel is.
Zie edit in vorige post
We hebben op school al samengewerkt aan zulke dingen, dus da lukt wel 
Ik wil gerust samen werken hoor Xilver.
Pumaz, goed idee. We kunnen volgende doen: iedereen die wil maakt klein ontwerpje. We kiezen dan beste daaruit en dan kunnen we daarop verder bouwen (eventueel nog elk wat dingen dat hij liever zou zien aanpassen). De website kan dan gebouwd worden op die ontwerpen...
just a thought... ofwel gewoon van eerste keer samen werken?
Ja? My bad 
Wat weet ik ervan? Ik ben muzikant 
Back on topic nu: Ik veronderstel dat dezelfde mensen het organiseren als de vorige keer? Met name Gert, Jasper, Zehra en mezelf (ik vergeet toch niemand he? tis al een half jaar geleden)
Er is wel niet zo veel werk als de vorige keer, installatie staat er al...
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Back on topic nu: Ik veronderstel dat dezelfde mensen het organiseren als de vorige keer? Met name Gert, Jasper, Zehra en mezelf (ik vergeet toch niemand he? tis al een half jaar geleden) |
| Originally posted by Jasperovitsj Zehra niet deze keer, niet veel zin en te veel werk met haar thesis enzo |
spijtig, 2 april ben ik niet beschikbaar 
Zoals eerder vermeld, wil ik wel een uurke of 2 helpen achter de toog
En qua vrouwelijke tint, ik zie zehra toch vaak genoeg op school, we kunnen altijd dan eens idee�n met elkaar uitwisselen. (Toch ni opletten in de les zeker
) Die bandjes van vorig jaar bvb waren toch n leuk ideeke... Zullen wel zien 
Iedereen een roze beta-sacocheke
toog, afruimen, tappen ... geen probleem ... noteer me maar 
| Originally posted by Xilver Iedereen een roze beta-sacocheke |
| Originally posted by Nyah ja voor u zullen we een extra grote bestellen, weten toch dat ge van roze houdt he dan kunt ge eens afwisselen met dat ander roze sacocheke |
Ik ga ook proberen.. een flyerke ineen te flansen.
website niet... zo ver zit ik nog niet met men studies 
@ pheatus... dude waarom is u portofolio tekst in het latijn???
of whatever da is
In de rector werkt men meestal met drankbonnekes. Hoe gaan jullie dit regelen? Ook met bonnekes of met zuipkaarten? Voor de bonnekes of kaarten te verkopen wil ik mij wel opgeven
Flyeren, de toog en afruimen zie ik ook wel zitten
| Originally posted by FUSyke In de rector werkt men meestal met drankbonnekes. Hoe gaan jullie dit regelen? Ook met bonnekes of met zuipkaarten? Voor de bonnekes of kaarten te verkopen wil ik mij wel opgeven |

| Originally posted by djcresto aan die problemen zijn we nog nie toe, eerst moet ik, of iemand anders nog het contract gaan tekenen |
| Originally posted by Jasperovitsj Drankbonnekes lijkt me wel ideaal, maar dan moeten we nog iemand vinden die achter de kassa wilt zitten of course. En dan moeten we ook weer wisselgeld voorzien enzo, tenzij ze dat daar voorzien voor de toog? Anyway, aan diegene die het contract gaat tekenen: Vraag hoe dat zit, met drankbonnekes of baar geld, en of ze wisselgeld hebben. Vraag dan ook gelijk welke dranken we kunnen en mogen verkopen, en wat de prijzen daarvan zijn. En gaat er daar iemand van de zaal altijd aanwezig zijn voor de toog? En ik neem aan dat we dan ook voor en na de fuif stockstelling moeten doen, is dat ook onze verantwoordelijkeheid, of die van iemand van de zaal zelf? Fus, misschien kunt gij al op een paar van die vragen antwoorden? |
.
| Originally posted by Jasperovitsj Drankbonnekes lijkt me wel ideaal, maar dan moeten we nog iemand vinden die achter de kassa wilt zitten of course. En dan moeten we ook weer wisselgeld voorzien enzo, tenzij ze dat daar voorzien voor de toog? Anyway, aan diegene die het contract gaat tekenen: Vraag hoe dat zit, met drankbonnekes of baar geld, en of ze wisselgeld hebben. Vraag dan ook gelijk welke dranken we kunnen en mogen verkopen, en wat de prijzen daarvan zijn. En gaat er daar iemand van de zaal altijd aanwezig zijn voor de toog? En ik neem aan dat we dan ook voor en na de fuif stockstelling moeten doen, is dat ook onze verantwoordelijkeheid, of die van iemand van de zaal zelf? Fus, misschien kunt gij al op een paar van die vragen antwoorden? |
| Originally posted by djcresto Het is ook een voordeel dat mensen die achter de toog staan een pint kunnen tappen . |

| Originally posted by FUSyke Voor al uw vragen >>> [email protected] >>> |

| Originally posted by djcresto Kzal er morgen is nr bellen om een afspraak te maken. Als er kandidaten zijn om mee te gaan laat maar iets weten. |
Voor dingen op te zetten, af te breken, drank te verdelen(zonder zelf een percentje te houde
)... Zeg het maar!