TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vad göra när napster inte finns längre?
Vad göra när napster inte finns längre?
winmx e inte i närheten av va napster va.. gud kommer ni ihåg? allt fanns ju, ALLT.. suck.. jag vill tex ha ian van dahls nya o audiogalaxy suger..
nån som vet hur man gör?
jag har ian van dahls nya
men annars laddar man hem DIRECT CONNECT från www.neo-modus.com och så drar man hem allt man vill
mp3, långfilmer, musikvideor etc...
| quote: |
| Originally posted by reveal jag har ian van dahls nya men annars laddar man hem DIRECT CONNECT från www.neo-modus.com och så drar man hem allt man vill mp3, långfilmer, musikvideor etc... |
man blir förvånad över hur mkt man hittar om man bara letar lite...
men vad är det som gör att AG suger?
AG regerar juh för fan....har hittat nästan allt som jag vill ha där!
Vad är det för fel på deT?
Jag trodde oxå att Audio Galaxy var kackigt, men det är helt fel. Man hittar mycket lätare det man söker än på Morpheus eller Direct Connect..
Det enda som är lite synd är att man inte kan se låtlängder..
| Originally posted by King of Clubs Det enda som är lite synd är att man inte kan se låtlängder.. |
Nice.. Tack för tipset!
En annan sak jag stör mej på är att det inte går att tanka mer än en låt åt gången, eller finns det något coolt trick där också??
| Originally posted by King of Clubs Nice.. Tack för tipset! En annan sak jag stör mej på är att det inte går att tanka mer än en låt åt gången, eller finns det något coolt trick där också?? |

Man kan ladda upp till 10 låtar på en gång.....
Beror dock på hur många du har att dela med dig....
Okej, då hajar jag..
Återigen, tack!
| Originally posted by x-dream Man kan ladda upp till 10 låtar på en gång..... Beror dock på hur många du har att dela med dig.... |
Jag hajar inte var man ändrar den inställningen.. Inte i optons på "agent" - grejen iaf..
Gå till my home eller vad det heter.....Där du loggar ut hänger du med....
Där ändrar du sedan......
Visst!! Jag hittade det.
Thanx a bunch!