TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- James Holden at Fuse Bruxelles Brussel 26-02-2005
Pages (3): [1] 2 3 »
James Holden at Fuse Bruxelles Brussel 26-02-2005
Op 26 februari, zal James Holden bij Fuse Brussel draaien
www.fuse.be/agenda/more_dates.asp

i'm there :O
I'll be there!!
aanwezig 
Very tempting, maar een beetje te duur vrees ik, zo 2 weken na TE 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Very tempting, maar een beetje te duur vrees ik, zo 2 weken na TE |
^ Even more tempting, te meer omdat ik nog nooit in de Fuse geweest ben...
Maar goed, als ik ga zal het pas op de laatste moment beslist worden in ieder geval 
| Originally posted by Jasperovitsj Very tempting, maar een beetje te duur vrees ik, zo 2 weken na TE |
^lol
| Originally posted by pooley you is teh funny 1 week voor TE? te duur want 1 week voor TE 2 weken erna, tre duur want na TE hoelang houdt gij da vol? 2 maand na TE = te duur? :x ik zeik maar wat zene |
^zo moet je dat niet opvatten Z..hij was maar aan het zeveren.
anyways ontopic: ik ga proberen te komen, kben ook nog niet in fuse geweest, maar het lijkt me wel leuk. 
Fuse rules gewoon, echt super clubje, vraag maar aan micky mouse, the one and only micha mara !
| Originally posted by pooley you is teh funny 1 week voor TE? te duur want 1 week voor TE 2 weken erna, tre duur want na TE hoelang houdt gij da vol? 2 maand na TE = te duur? :x ik zeik maar wat zene |
, ik krijg maar ene keer in de maand februari zakgeld, en dat gaat bijna integraal naar TE. En de 26ste is de maand nog altijd niet afgelopen, en heb ik dus nog altijd geen nieuw zakgeld gekregen...
| Originally posted by Jasperovitsj Wel zeiker , ik krijg maar ene keer in de maand februari zakgeld, en dat gaat bijna integraal naar TE. En de 26ste is de maand nog altijd niet afgelopen, en heb ik dus nog altijd geen nieuw zakgeld gekregen... |
| Originally posted by TOR er zal wel een kleine reserve op je bankrekening staan, zeker? |
| Originally posted by pooley Fuse rules gewoon, echt super clubje, vraag maar aan micky mouse, the one and only micha mara ! |
Heeft me gecharmeerd op Dancevalley die Holden
En als Holden niet moest aanstaan geen nood T-quest is er to save the day, aaaaarg 10 year Fuse Memories 
edit:eigelijk spijtig dak ni na Joris Voorn geweest ben was eind vorig jaar ook nog in de fuse geboekt es dacht ik, al hoewel denk dat ie nog wel is langskomt als ik me niet vergis is stond in out-now dat ie als resident aan de slag gaat
edit2: wordt weer een kwartierke bolle voor ons tops 
^ diene Joris Voorn wordt na het schijnt resident in Fuse. Ni da het mij boeit, want kvind aan die Joris Voorn geen hol aan
mja techno zegt me totaal nix, tzal daarom zijn 
Wie is 100 % zeker te komen?
zeker
- lost_in_trance (met mijn vriendinje en mijn beste vriend)
- Eagle ??
Ik ga proberen, ma ik ben niet zeker Fuse, kweet nog niet eens waar het is. (was het niet tegen brussel ofzoiets) ligt niet echt bij de deur.
ma kwil de james zeker zien dus:
Dries 60% omdat ik veel goesting heb 
Als je met de trein komt, is dat heel eenvoudig! Overstappen in Brussel Zuid

ik !
Gaan er die zelfde avond geen mensen naar Vinyl & Needles @ Hangaar 1?
line-up:
Cor Fijneman
Ton T.B.
Mojado LIVE (Mr. Sam & Dimitri Andreas)
Da Fish
(hosted by Black Hole Recordings)
prijs: 10� VVK / 12� ADD
| Originally posted by FUSyke Gaan er die zelfde avond geen mensen naar Vinyl & Needles @ Hangaar 1? line-up: Cor Fijneman Ton T.B. Mojado LIVE (Mr. Sam & Dimitri Andreas) Da Fish (hosted by Black Hole Recordings) prijs: 10� VVK / 12� ADD |
Heeft er nog iemand vanuit het Antwerpse zin? Na het tegenvallende Te heb ik echt zin om te gaan, zeker omdat het maar 4� inkom is voor middernacht! Enzo vaak zien we Holden nu ook niet in Belgie, dus...