TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- maybe u still pissed cuz Deutschland was very big in the past


Posted by Raymond on Oct-31-2001 08:33:

maybe u still pissed cuz Deutschland was very big in the past

Nou breekt m'n klomp!!!! Onze oosterburen maken het nou wel heel erg bont !!!! In die spam thread van blik enz...... Komt als een van de laatste dingen dit te voorschijn: maybe u still pissed cuz Deutschland was very big in the past!! Nou hebben ze het voor elkaar hoor, dit is de rede om het hele forum in beslag te nemen
Als ze zulke dingen zeggen halen ze het bloed onder m'n nagels vandaan !!!!!

Ze denken altijd maar wij zus enzo het "grote Duitsland"
Jakkes.....
Maarja hoogmoet komt ten val..........

Al doen we het maar voor mijn opa die zijn fiets is gestolen en gefusilleerd in '44, Rest In Peace

Btw van mij morgen ze hun eigen forum hebben interreseert me geen drol maar dan moeten ze niet zo dom gaan lullen zeg DAMN het spijt me ik kan daar niet tegen......

p.s. Ik heb Duitse vrienden enne PVD is een top Gozer HeHe


Posted by Miss Proximus on Oct-31-2001 08:42:

Bel alsjeblieft s een x bij m'n voordeur aan dan kan ik wat zinloos geweld op je uitoefenen loser


Posted by Eye-Riz on Oct-31-2001 08:45:

Vind je het gek dan dat die Duitsers nu zoiets gaan zeggen als een of andere halve zool ze uit gaat maken voor moffen??? Is het gek dat ze dan terug gaan dissen? Als je een beetje gezond verstand hebt zeg je zoiets nmelijk niet. Doet me een beetje denken aan al die kleine kindjes die net een paar nieuwe scheldwoorden hebben geleerd en ze dan naar hartelust gebruiken. Je gaat in het Israelforum toch ook niet iedereen voor 'stomme jood' uitmaken?!?
Denk ff na alsjeblieft.


Posted by Ruben_Dubbink on Oct-31-2001 08:49:

Sorry voor wat er met je opa is gebeurd,
maar je kunt de Duitsers van tegenwoordig niet aanrekenen voor wat er in het verleden is gebeurd! Dacht je dat zij er om gevraagd hebben??

Je hebt toch net als die Duitsers dezelfde 'passie: Trance!
Waarom dan zo tegen hen doen?? I don't get it!

Greetz RubDub


Posted by Opti on Oct-31-2001 10:14:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Bel alsjeblieft s een x bij m'n voordeur aan dan kan ik wat zinloos geweld op je uitoefenen loser



of zinvol geweld


Posted by Raymond on Oct-31-2001 10:23:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Bel alsjeblieft s een x bij m'n voordeur aan dan kan ik wat zinloos geweld op je uitoefenen loser


Geef je adress maar........


Posted by TranceFool on Oct-31-2001 11:08:

Beter kappen jullie daarmee, wat begon als een grapje loopt een beetje uit de hand. Laat die Duitsers toch lekker hun eigen forum hebben. Starks krijgen we het hele forum over ons heen door een paar onzinnige uitspraken. Blijf gewoon in dit forum en bemoei je niet met het andere. Wij, als nederlanders kunnen nogal snel geirriteerd raken aan Duitsers dus kan je beter niet met ze praten in hun eigen forum, als je er niet mee om kan gaan.

peace


Posted by Miss Proximus on Oct-31-2001 11:10:

en de fool has spoken lol

je moet je naam wel hooghouden gozer, en dat wordt moeilijk met zulke wijze uitspraken


Posted by Dj Alpha on Oct-31-2001 11:28:

Tot nu toe zie ik er de humor nog wel van in


Posted by TranceFool on Oct-31-2001 12:23:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
en de fool has spoken lol

je moet je naam wel hooghouden gozer, en dat wordt moeilijk met zulke wijze uitspraken

hahaha lol , ik d8 laat ik es gek doen, beetje verstandig


Posted by Blik on Oct-31-2001 15:02:

sorry, maar nederland was vroeger ook een wereldnatie, ooit van de Gouden Eeuw gehoort??? Toen roelden wij zwaar

maja, ik vind het beetje onzin om dat duitse forum te gaan spammen...... die eerste thread was gewoon een klein geintje, maar toen werd het verneukt omdat iemand "moffen" ging typen


Posted by Gekhous on Oct-31-2001 18:32:

Exclamation Re: maybe u still pissed cuz Deutschland was very big in the past

quote:
Originally posted by Raymond
Maarja hoogmoet komt ten val..........


of er vliegt een vliegtuig in....


maar het is inderdaad totale crap om weer WO2 erbij te gaan halen, vind ik zoooooooooooooooooooooooooooo fucking triest, tis al meer dan 50jaar geleden hoor, get a life!!!!


Posted by Opti on Oct-31-2001 18:45:

Re: maybe u still pissed cuz Deutschland was very big in the past

Ik vind dat eigenlijk wel een grappige reply
maar ja, ik ben dan ook geen NL (geen Nl bloed iig)



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.