TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כולם לתת כבוד רב לאחד משלנו..
Pages (2): [1] 2 »
כולם לתת כבוד רב לאחד משלנו..
כולכם בטח שמעתם כבר על איתי שטיינברג
AKA
Hydroid
שכמה אנשים בפורום העולמי פה הגדירו אותו גאון ואני מצדיק אותם
בכול מקרה, הרימיקס הראשון של איתי כבר ניתן להזמנה ב
Pre Order!
לא יודע מה איתכם, אני מתכנן לקנות ולתת כבוד!
להזמנה!
Re: כולם לתת כבוד רב לאחד משלנו..
| quote: |
| Originally posted by TheHunter כולכם בטח שמעתם כבר על איתי שטיינברג AKA Hydroid שכמה אנשים בפורום העולמי פה הגדירו אותו גאון ואני מצדיק אותם בכול מקרה, הרימיקס הראשון של איתי כבר ניתן להזמנה ב Pre Order! לא יודע מה איתכם, אני מתכנן לקנות ולתת כבוד! להזמנה! |
איזה סרט מטורף
באמת אני חושב שאיתי הוא אחד היוצרים היותר מוכשרים שקיימים במדינה שלנו
ולא חסר לו הערכה בחו"ל
אני מאוד שמח לעבוד איתו הוא אחד היוצרים המעולים והמוכשרים שיש
הויניל שיצא בסומטיק זה אחד הוינילים המדהימים שתשמעו
בנוסף
איתי יככב בדיסק החדש של מרקוס שולץ שיצא ממש ממש ממש בקרוב
דיסק כפול 24 קטעים
הקטע הפותח יהיה
Hydroid - Blue Tubes
Armada

| quote: |
| Originally posted by Star באמת אני חושב שאיתי הוא אחד היוצרים היותר מוכשרים שקיימים במדינה שלנו ולא חסר לו הערכה בחו"ל אני מאוד שמח לעבוד איתו הוא אחד היוצרים המעולים והמוכשרים שיש הויניל שיצא בסומטיק זה אחד הוינילים המדהימים שתשמעו בנוסף איתי יככב בדיסק החדש של מרקוס שולץ שיצא ממש ממש ממש בקרוב דיסק כפול 24 קטעים הקטע הפותח יהיה Hydroid - Blue Tubes Armada |
איתי יא מטורף אחד אללה שיהיה בהצלחה בעתיד 
כבוד !...
עוד לא יצא לי לשמוע קטע שלך האמת
אבל שיהיה המון בהצלחה!
אני אשתדל להקשיב בקרוב
תודה אנשים כיף לראות כזאת תמיכה!!!!!

| quote: |
| Originally posted by Flotser כבוד !... עוד לא יצא לי לשמוע קטע שלך האמת אבל שיהיה המון בהצלחה! אני אשתדל להקשיב בקרוב |
מזל טוב!!!
(צריך להמציא שתי מילים אחרות כבר נמעס להגיד זאת כל יום חחח)
שיהיה בהרבה הצלחה במשך הדרך!
אני גם אשמח לשמוע משהו מבית יוצרך!
תביא קישור לאתר.

| quote: |
| Originally posted by THE_BLUE_DRAGON מזל טוב!!! (צריך להמציא שתי מילים אחרות כבר נמעס להגיד זאת כל יום חחח) שיהיה בהרבה הצלחה במשך הדרך! אני גם אשמח לשמוע משהו מבית יוצרך! תביא קישור לאתר. |
| quote: |
| Originally posted by UltraWave www.somaticsense.com רק קחו בחשבון שאלו קטעים מראש השנה....מאז השתפרתי בהרבה רמות הוויניל השני יכלול קטע דיי חדש Hydroid - Pacifica הוא הרבה יותר טוב אתם כבר תשמעו |
מזל טוב אחי כל הכבוד נקווה שתצליח ותהיה לאחד הגדולים בסצינה העולמית!

| quote: |
| Originally posted by Scorchio מזל טוב אחי כל הכבוד נקווה שתצליח ותהיה לאחד הגדולים בסצינה העולמית! |
שיהיה המון מזל טוב
והכי חשוב המון בהצלחה!:]]
באמת הרבה מזל טוב אחי... כבוד גדול לך!!
אני יבדוק באמת מה הדיבור הזה על הטראקים שלך 
Will arrive at : 21 August, 2005
יש קצת זמן עד להגעת הדבר הזה הייתי אומר במעטה של ציניות...
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes Will arrive at : 21 August, 2005 יש קצת זמן עד להגעת הדבר הזה הייתי אומר במעטה של ציניות... |
| quote: |
| Originally posted by UltraWave על מה אתה מדבר?? |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes הלינק שהבחור שפתח תטרד הביא היה לגרסה שלך ושל פול מולנדס לבלו און בלו והתאריך יציאה של זה שרשום הוא 21 לאוגוסט... |
| quote: |
| Originally posted by UltraWave /\ ! ! ! נערך! |
איתי מותקקקקק 
מצטערת שהתגובה באה באיחור אבל הטראנסאדיקט שלי קצת לא עבד כמה זמן.. =[
בכל אופןןןןן המון בהצלחה לך,
אני לא צריכה לפרט עד כמה אני חושבת שאתה גאון , נירא לי זה ברור מאליו 
תעלה ותצליח נשמה!!!
| quote: |
Originally posted by GallaxY איתי מותקקקקק ![]() מצטערת שהתגובה באה באיחור אבל הטראנסאדיקט שלי קצת לא עבד כמה זמן.. =[ בכל אופןןןןן המון בהצלחה לך, אני לא צריכה לפרט עד כמה אני חושבת שאתה גאון , נירא לי זה ברור מאליו ![]() תעלה ותצליח נשמה!!! |
!ריספקט אחי
!!!!!!!!
לא מעריץ תסיגנון - כן מעריץ\ך תהישג... כל הכבוד
!!!!!!!!
איתי את הברכות שלך כבר קיבלת ממני מספיק באייסי חחח אבל קבל עוד אחת פומבית
עלה והצלח אח חופר 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.