TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כולם לתת כבוד רב לאחד משלנו..
Pages (2): [1] 2 »


Posted by TheHunter on Jan-24-2005 08:04:

כולם לתת כבוד רב לאחד משלנו..

כולכם בטח שמעתם כבר על איתי שטיינברג
AKA
Hydroid
שכמה אנשים בפורום העולמי פה הגדירו אותו גאון ואני מצדיק אותם

בכול מקרה, הרימיקס הראשון של איתי כבר ניתן להזמנה ב
Pre Order!
לא יודע מה איתכם, אני מתכנן לקנות ולתת כבוד!

להזמנה!


Posted by Hydroid on Jan-24-2005 09:33:

Re: כולם לתת כבוד רב לאחד משלנו..

quote:
Originally posted by TheHunter
כולכם בטח שמעתם כבר על איתי שטיינברג
AKA
Hydroid
שכמה אנשים בפורום העולמי פה הגדירו אותו גאון ואני מצדיק אותם

בכול מקרה, הרימיקס הראשון של איתי כבר ניתן להזמנה ב
Pre Order!
לא יודע מה איתכם, אני מתכנן לקנות ולתת כבוד!

להזמנה!




כבר???? פשש יפה חחחח לא ידעתי בכלל....בטח גם הברן פרוף וסאטיבה אני יבדוק


Posted by cluBBer on Jan-24-2005 15:30:

Arrow

איזה סרט מטורף


Posted by Star on Jan-24-2005 15:33:

באמת אני חושב שאיתי הוא אחד היוצרים היותר מוכשרים שקיימים במדינה שלנו
ולא חסר לו הערכה בחו"ל
אני מאוד שמח לעבוד איתו הוא אחד היוצרים המעולים והמוכשרים שיש
הויניל שיצא בסומטיק זה אחד הוינילים המדהימים שתשמעו

בנוסף
איתי יככב בדיסק החדש של מרקוס שולץ שיצא ממש ממש ממש בקרוב
דיסק כפול 24 קטעים
הקטע הפותח יהיה
Hydroid - Blue Tubes

Armada


Posted by Hydroid on Jan-24-2005 16:43:

quote:
Originally posted by Star
באמת אני חושב שאיתי הוא אחד היוצרים היותר מוכשרים שקיימים במדינה שלנו
ולא חסר לו הערכה בחו"ל
אני מאוד שמח לעבוד איתו הוא אחד היוצרים המעולים והמוכשרים שיש
הויניל שיצא בסומטיק זה אחד הוינילים המדהימים שתשמעו

בנוסף
איתי יככב בדיסק החדש של מרקוס שולץ שיצא ממש ממש ממש בקרוב
דיסק כפול 24 קטעים
הקטע הפותח יהיה
Hydroid - Blue Tubes

Armada




אוהב אותך!


Posted by ROBERTO on Jan-24-2005 16:49:

איתי יא מטורף אחד אללה שיהיה בהצלחה בעתיד


Posted by Flotser on Jan-24-2005 16:50:

כבוד !...

עוד לא יצא לי לשמוע קטע שלך האמת


אבל שיהיה המון בהצלחה!
אני אשתדל להקשיב בקרוב


Posted by Hydroid on Jan-24-2005 16:58:

תודה אנשים כיף לראות כזאת תמיכה!!!!!


Posted by Hydroid on Jan-24-2005 16:59:

quote:
Originally posted by Flotser
כבוד !...

עוד לא יצא לי לשמוע קטע שלך האמת


אבל שיהיה המון בהצלחה!
אני אשתדל להקשיב בקרוב


אתה יכול לשמוע באתר של סומטיק.......


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jan-24-2005 17:10:

מזל טוב!!!
(צריך להמציא שתי מילים אחרות כבר נמעס להגיד זאת כל יום חחח)

שיהיה בהרבה הצלחה במשך הדרך!
אני גם אשמח לשמוע משהו מבית יוצרך!

תביא קישור לאתר.


Posted by Hydroid on Jan-24-2005 18:29:

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מזל טוב!!!
(צריך להמציא שתי מילים אחרות כבר נמעס להגיד זאת כל יום חחח)

שיהיה בהרבה הצלחה במשך הדרך!
אני גם אשמח לשמוע משהו מבית יוצרך!

תביא קישור לאתר.


www.somaticsense.com

רק קחו בחשבון שאלו קטעים מראש השנה....מאז השתפרתי בהרבה רמות הוויניל השני יכלול קטע דיי חדש

Hydroid - Pacifica

הוא הרבה יותר טוב אתם כבר תשמעו


Posted by Glenn-Holmes on Jan-24-2005 19:18:

quote:
Originally posted by UltraWave
www.somaticsense.com

רק קחו בחשבון שאלו קטעים מראש השנה....מאז השתפרתי בהרבה רמות הוויניל השני יכלול קטע דיי חדש

Hydroid - Pacifica

הוא הרבה יותר טוב אתם כבר תשמעו


תמשיך ככה איתי
טוב לדעת שגם ישראל שותפה לזרם האדיר של אמנים צעירים וחדשים שמגיחים אל הסצינה בשנים האחרונות


Posted by Scorchio on Jan-24-2005 19:25:

מזל טוב אחי כל הכבוד נקווה שתצליח ותהיה לאחד הגדולים בסצינה העולמית!


Posted by Hydroid on Jan-24-2005 22:02:

quote:
Originally posted by Scorchio
מזל טוב אחי כל הכבוד נקווה שתצליח ותהיה לאחד הגדולים בסצינה העולמית!


תודה אחי מקווה שגם את תגדל ותצליח!!!


Posted by Sniper on Jan-28-2005 14:17:

שיהיה המון מזל טוב

והכי חשוב המון בהצלחה!:]]


Posted by Hell_Copter on Jan-28-2005 19:45:

באמת הרבה מזל טוב אחי... כבוד גדול לך!!
אני יבדוק באמת מה הדיבור הזה על הטראקים שלך


Posted by Glenn-Holmes on Jan-29-2005 15:58:

Will arrive at : 21 August, 2005

יש קצת זמן עד להגעת הדבר הזה הייתי אומר במעטה של ציניות...


Posted by Hydroid on Jan-29-2005 16:04:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
Will arrive at : 21 August, 2005

יש קצת זמן עד להגעת הדבר הזה הייתי אומר במעטה של ציניות...


כן סעמק דחו את זה אבל פרומואים יהיו בקרוב אני מאמין פשוט צריך להזמין מהר....


Posted by Glenn-Holmes on Jan-29-2005 16:06:

quote:
Originally posted by UltraWave
על מה אתה מדבר??

הלינק שהבחור שפתח תטרד הביא היה לגרסה שלך ושל פול מולנדס לבלו און בלו
והתאריך יציאה של זה שרשום הוא 21 לאוגוסט...


Posted by Hydroid on Jan-29-2005 16:07:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הלינק שהבחור שפתח תטרד הביא היה לגרסה שלך ושל פול מולנדס לבלו און בלו
והתאריך יציאה של זה שרשום הוא 21 לאוגוסט...


/\
!
!
!

נערך!


Posted by Glenn-Holmes on Jan-29-2005 16:11:

quote:
Originally posted by UltraWave
/\
!
!
!

נערך!




-----------------------------------> ראיתי אחרי שכבר כתבתי תהודעה


Posted by GallaxY :) on Jan-29-2005 19:13:

איתי מותקקקקק
מצטערת שהתגובה באה באיחור אבל הטראנסאדיקט שלי קצת לא עבד כמה זמן.. =[
בכל אופןןןןן המון בהצלחה לך,
אני לא צריכה לפרט עד כמה אני חושבת שאתה גאון , נירא לי זה ברור מאליו

תעלה ותצליח נשמה!!!


Posted by Hydroid on Jan-29-2005 20:24:

quote:
Originally posted by GallaxY
איתי מותקקקקק
מצטערת שהתגובה באה באיחור אבל הטראנסאדיקט שלי קצת לא עבד כמה זמן.. =[
בכל אופןןןןן המון בהצלחה לך,
אני לא צריכה לפרט עד כמה אני חושבת שאתה גאון , נירא לי זה ברור מאליו

תעלה ותצליח נשמה!!!


תודה גלוש!!


Posted by YoraY on Jan-29-2005 21:24:

!ריספקט אחי



!!!!!!!!
לא מעריץ תסיגנון - כן מעריץ\ך תהישג... כל הכבוד
!!!!!!!!


Posted by DJ Alex E. on Jan-29-2005 22:38:

איתי את הברכות שלך כבר קיבלת ממני מספיק באייסי חחח אבל קבל עוד אחת פומבית
עלה והצלח אח חופר


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.