TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- mede Windesheimers beware


Posted by Mysteric on Oct-31-2001 18:59:

mede Windesheimers beware

Kijk ik net ff op de Anna-agency site...kom ik dit tegen:

14-11-2001 00:00-02:00 DJ Jurgen HOGESCHOOL WINDESHEIM STUDENTPARTY ZWOLLE

1. Windesheim houdt een feestje??
2. DJ Jurgen komt dus...

Dus zorg dat je hier niet per ongeluk terecht komt, want het kan nooit veel soeps wezen. Of er moeten natuurlijk nog wat betere dj's geboekt worden, en niet alleen deze trance-koe....


Posted by Henkie_henk on Oct-31-2001 19:16:

ja heel leuk...

Zullen die er wel weer van die koeien kaartjes gaan verkopen.. netzoals met dat kersbal...

waar ook alleen maar balletjes kwame volges mij..

Windesheim suckt zwaar.. heel zwaar

Morge nog 1 tentamentje.. weer kut fuk nix an gedaan.. wel lekker die herren.. vandaag lekker uitgeslapen.. gesjopt.. gefitnest en gekookt! ik heb t maar druk!..


Posted by Ruben_Dubbink on Oct-31-2001 21:04:

DJ Jurgen? Dat zal wel weer zo'n mega (NOT) vette party worden,
behoorlijk bedenkelijk inderdaad

Wist trouwens niet dat er behalve Henkie_Henk nog iemand van het forum op de Windesheim fabriek zat, wat voor opleiding doe je eigenlijk? Henkie doet toch MER?

Ik moet morgen nog ff 2 tentamentjes afwerken, en dan zijn we er voorlopig weer even vanaf......dan weer heerlijk vertrouwd niks doen! Het betere leven

Ik dacht trouwens dat dat kerstbal toch wel echt iets voor jou was Henkie_Henk, gaaf feest man Ben zelf nog nooit naar dat soort feestjes geweest. Lijkt me toch niet echt wat.....

Greetz RubDub


Posted by Flippe on Oct-31-2001 21:12:

KLinkt saai,
Dj Jurgen = saai

Dus saai feest


Posted by Dj Alpha on Nov-01-2001 02:07:

me opa en oma hebben kaartjes gewonnen hiervoor geloof ik met de kruiswoordpuzzel in het blad "voel je jong"


Posted by slayon on Nov-01-2001 06:09:

klinkt een beetje harry potter stijl

'morgen groot feest op zwijnesteins hoge school voor hokes pokes en hekserij met als special guest DJ Jurgen'


Posted by Siesta on Nov-01-2001 06:22:

DJ Jurgen, draaide laasn een in de �au en toen draaide die redelijk hoor, niet slegt, naar mijn mening dan

jullie hebben nog mzzl met Jurgen

wij krijgen G-SPott - De kast en twarres, damn das helemaal nix


Posted by TranceFool on Nov-03-2001 15:07:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
DJ Jurgen, draaide laasn een in de �au en toen draaide die redelijk hoor, niet slegt, naar mijn mening dan

jullie hebben nog mzzl met Jurgen

wij krijgen G-SPott - De kast en twarres, damn das helemaal nix

De nieuwe track van DJ Jose & G-Spott ha d de primeur ALS BELTOON HAHAHAHAHA commercieel?? neuh hoor . Hij is ook uit op promo, maar die kan je beter niet horen


Posted by Opti on Nov-03-2001 15:17:

quote:
Originally posted by TranceFool

De nieuwe track van DJ Jose & G-Spott ha d de primeur ALS BELTOON HAHAHAHAHA commercieel?? neuh hoor . Hij is ook uit op promo, maar die kan je beter niet horen



Ik zie ze al zwaaien met hun Nokia



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.