TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Marco V till Malmö i mars
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Marco V till Malmö i mars
Ser ingen tråd angående detta här av någon anledning så jag tänkte väl att det var lika bra att starta en.
Ace Events släpar hit Marco V till Slagthuset i Malmö på skärtorsdagen, den 24:e Mars!
Tyckte han var riktigt bra när jag såg honom på Gorgeous i Köpenhamn så jag ser verkligen fram emot detta 
Tänkte starta en tråd men hade inte all info men iaf.
Jag kommer !
Ses där !!! // Steve
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag kommer ! Ses där !!! // Steve |
räkna med mig också!
ny TA förfest kanske? 
Han tycks gilla sverige, han spelar jämt och ständigt här känns det som. Fast det är inget negativt, har varit grymt båd gångerna jag sett honom.
Hittade en bild med honom , fan vad slitna vi var
http://www.freewebs.com/mr_fisken/P8170113.JPG
jag kommer med =)
Lätt att jag också kommer... ska checka in på hotell malmökompis 
Inte missar jag detta!
Vem har förfest? 
| Originally posted by mr_fisken Han tycks gilla sverige, han spelar jämt och ständigt här känns det som. Fast det är inget negativt, har varit grymt båd gångerna jag sett honom. Hittade en bild med honom , fan vad slitna vi var http://www.freewebs.com/mr_fisken/P8170113.JPG |

Jag kommer med! Förfest!!!
vi kanske ska låta Martin styra upp det hela... han är oslagbar på att fixa fester
dock ställer jag gärna upp som DJ
Stiiv, ska vi köra b2b igen? 
| Originally posted by CJ InterCity vi kanske ska låta Martin styra upp det hela... han är oslagbar på att fixa fester dock ställer jag gärna upp som DJ Stiiv, ska vi köra b2b igen? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Förvisso så gillar han Sverige men de e ju upp till arrangörerna att boka ![]() Förfest hos nån av dessa: ![]() CJ InterCity Irish Mr Bitch Snakebyte Hybrid |
hur fick ni reda på detta förresten? står inget på Marvo V's hemsida, inte heller på Ace Event's hemsida...
Jag tror faktiskt bara det är planering i startskedet... vet inte ens om några kontrakt e signade men de blir säkert av, vem vet de kanske e helt klappat å klart men inte officiellt...
btw. Många DJs uppdaterar inte sina hemsidor allt för frekvent.
vet inte om någon av er minns "Nation Of Amsterdam" ?? dom hade ju bokat Marco V till Malmö den 11 oktober 2003... minns datumet ganska väl för en polare har biljetten kvar. festen blev aldrig av och de flesta (om inte alla?) som köpt biljetter blev dragna vid näsan
därför är jag aningen skeptisk tills det är 100% bekräftat. men om det är Ace Event som arrangerar är det knappast något att oroa sig för 
| Originally posted by Dj_Irish Jag skulle kanske kunna ha förfest. Hade varit väldans roligt. Några grejer måste dock klarna upp först så jag kan inte ge något besked just nu. |
Marco V vill jag gärna se live och förfest bangar jag självklart inte.. Om man får bli med
| Originally posted by CJ InterCity vet inte om någon av er minns "Nation Of Amsterdam" ?? dom hade ju bokat Marco V till Malmö den 11 oktober 2003... minns datumet ganska väl för en polare har biljetten kvar. festen blev aldrig av och de flesta (om inte alla?) som köpt biljetter blev dragna vid näsan därför är jag aningen skeptisk tills det är 100% bekräftat. men om det är Ace Event som arrangerar är det knappast något att oroa sig för |

| Originally posted by SteveTranz4ever November... klart du ska komma & festa med oss SWETAs om du har möjlighet, tjöta med dig lite vänner så du får resesällskap ![]() Marco V måste du se... har sett han 3 eller 4 gånger & jag älskar hans set varje gång ! |
| Originally posted by November T J Ö T A.. och sen är dom ändå inte nöjda.. Har egentligen inga kompisar som har samma musiksmak som mig.. *suck* kanske kan jag lura med mig en eller två ..men då måste jag smörja munlädret.. jaja.. vi får se hur det blir... |
OMFG! lätt att jag e på om det e nere i naturköna skaaaaaune 

Skriv upp mig på förfestargästlistan också. Förfesten vi hade innan tiesto var nu något att minnas, och Marco V missar jag gärna inte - har fortfarande inte sett honom hemma i Sverige ännu - dock två gånger utomlands. Han kan leverera, som sagt...speciellt om han väljer att köra på det lite hårdare stuket, vilket han gärna gör emellenåt...w00t, detta ser jag fram emot...
Någon som vet någon schysst lokal i Malmö där vi kunde ha en lite SWETA-förfest med några sweta-jockar som river av ett par små söta set? (smekis, var fan är du? när ska vi köra vårt B2B-set som uteblev på tiesti-förfesten?
) tål ju att tänkas på 
Första posten updaterad!
Satt precis och undrade när man kunde gå ut officiellt med det 
ah, detta är intressant. så får man en anledning att hälsa på syster också =)
| Originally posted by Laszlo Skriv upp mig på förfestargästlistan också. Förfesten vi hade innan tiesto var nu något att minnas, och Marco V missar jag gärna inte - har fortfarande inte sett honom hemma i Sverige ännu - dock två gånger utomlands. Han kan leverera, som sagt...speciellt om han väljer att köra på det lite hårdare stuket, vilket han gärna gör emellenåt...w00t, detta ser jag fram emot... Någon som vet någon schysst lokal i Malmö där vi kunde ha en lite SWETA-förfest med några sweta-jockar som river av ett par små söta set? (smekis, var fan är du? när ska vi köra vårt B2B-set som uteblev på tiesti-förfesten? ) tål ju att tänkas på |
Nu är jag ju dock ingen skånebo längre, flyttat till norrköping för att plugga musikproducentprogrammet jueeee
men man kan ju alltid ta sig ner för en härlig sweta-fest
Vi tar nåns lya som har fetband typ 10Mbit så får alla stackare som inte är på plats lyssna & se live vilken bra förfest & grymma B2B set som spelas
(dvs om de e bättre medhörning än sist
)