TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie gaan er allemaal naar Innercity dit jaar!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Bellie on Oct-31-2001 22:36:

Wie gaan er allemaal naar Innercity dit jaar!

Tjah ik ben uiteraard weer van de partij.Alleen omdat Picotto al op de main staat.Wat een genot!!woohooo
Wie gaan er nog meer??

GREETZ!!

Posted by Miss Proximus on Oct-31-2001 22:52:

ik heb al afgesproken met mauro

Posted by Bellie on Oct-31-2001 23:23:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik heb al afgesproken met mauro

Ja dan loop ik met je mee

GREETZ!!

Posted by Dj Alpha on Nov-01-2001 02:05:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

dat rijmt

Posted by Little Theseus on Nov-01-2001 05:59:

w000000000000000000tt!!!
Vanmiddag de hele line up, dan word ik helemaal gek!
Ik heb er echt zin in! IC2001 I CAN'T WAIT!!!

Posted by Dj Alpha on Nov-03-2001 12:39:

egt een zware tegenvaller die line up, kan ik mn vote nog terugdraaien?

Posted by eXos on Nov-03-2001 12:48:

Mja, ik ben ook wel van de party. Jiha, dit wordt lache. 2 feesten in 1 weekend.

Posted by Jukx on Nov-03-2001 12:52:

Ben er zeker bij!! In tegenstelling tot de meeste TA-ers vind ik het wel een ontzettend goede line-up en heb er erg veel zin in. Denk trouwens dat deze vooruitstrevende line-up een hoop mensen zal afschrikken, zowel voor als tijdens het feest. Aan de andere kant kan dit er ook voor zorgen dat een hoop mensen in zullen zien dat er meer is dan Johan Gielen en Armin van Buuren. Beetje opvoeding kan geen kwaad!

Posted by Opti on Nov-03-2001 14:05:

naja, nog maar een keer dan, IK HEB GEEN GELD!!!!!!!!!

Posted by TimeportE on Nov-03-2001 17:20:

quote:
Originally posted by Jukx
Aan de andere kant kan dit er ook voor zorgen dat een hoop mensen in zullen zien dat er meer is dan Johan Gielen en Armin van Buuren. Beetje opvoeding kan geen kwaad!

Ik had het eigenlijk nie erg gevonden als Armin zou draaien.. maar ik ga nog steeds.. ik heb er al zin in!!.. word mijn eerste grote feest.. HIHA!!

Posted by Bouma-Bros on Nov-03-2001 17:56:

Eigenlijk stond na de Innercity van vorig jaar al vast dat we dit jaar niet zouden gaan.... De eerste 2 edities waren zoooooo vet! Na vorig jaar geen Innercity meer voor ons.

Daar komt nog eens bij dat we besloten hebben Oud&Nieuw in de Gatecrasher in Sheffield (Tiesto, Scott Bond, Judge Jules, Matt Hardwick) te gaan vieren, dus het wordt een beetje dwaas om ook nog IC mee te pakken.

Voor wie wel gaat toch een super feesie toegewenst!!!

Sido & Sander

Posted by Yarnie on Nov-03-2001 20:19:

Ik ben ook van de partij op 29 december. Ook al draaien 'de bekende namen' niet op ic volgens mij wordt 't wel een top feessie

Posted by Partyhardy! on Nov-03-2001 21:21:

Thumbs up

JAAAAAAAAAA!!!!!! Heb er echt zin in,kan niet wachten man!
Ik ben der zeker bij! the main is top!

Posted by -TAIS- on Nov-04-2001 01:17:

JAAAAAAAA! Ik heb m'n kaartje nog niet gekocht, maar dat moet van de week maar even gebeuren. Goede line-up, dus ik zal er zeker zijn!

Posted by Teal'k on Nov-04-2001 22:19:

Geen bekende namen?
Jezus.. ik heb geleerd dat als 'goede grote namen' komen dat het echt niet minder is.. je kan pas oordelen over de DJ's als je eens geweest bent naar een feest ervan (niet als je een mix ervan luisterd ofzo (ik vin losse mixes van jules echt niet super ofzo, maar als je daar staat.. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANZINNIG!!!!)) dat wil ik dus ff kwijt.. PHATTE lineup jongens.. ben van de partij...

TimePortE : zie je daar man.. je eerste feest.. gaat nooit fout, je hebt een goed feest uitgezocht om mee te beginnen man

Posted by Nastra Azzurro on Nov-05-2001 00:15:

JAWEL the AZzURr is there.,.. yeah Baby...
no fuckin doubt

die lineup roels... dat word een DEEP feesssie

Posted by Miss Proximus on Nov-05-2001 13:57:

hey nastra, heb jij die avatar bijgewerkt? ik snap niet hoe t eigenlijk NastrO is maar op jouw avatar is t w�l NastrA!

en ey, heb je mijn DV foto's al? anders moet ik je adres ff dan stuur ik ze op

Posted by Volksjoolz on Nov-05-2001 14:03:

i agree wiv proxi..woteva she's sayin????

Posted by Jukx on Nov-05-2001 14:09:

quote:
Originally posted by Volksjoolz
i agree wiv proxi..woteva she's sayin????

..very usefull post.

Posted by michiel on Nov-05-2001 15:41:

ik ga wel hoor
denk dat ik ns ff lekker die deep house zaal induik
lijkt me zeeeer vet

later

michiel

Posted by Nastra Azzurro on Nov-05-2001 16:10:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
hey nastra, heb jij die avatar bijgewerkt? ik snap niet hoe t eigenlijk NastrO is maar op jouw avatar is t w�l NastrA!

en ey, heb je mijn DV foto's al? anders moet ik je adres ff dan stuur ik ze op

nee ik heb die fotos niet gezien nee adres Nastra_azzurro@hotmail

Posted by Vinyl Boy on Nov-05-2001 19:16:

kweenie of ik kom, ik ken nagenoeg bijna niemand van de lineup en dus niet hun muziekstijlen en meestal ben ik meer in voor de trance en wat ik ken is dat niet... twijfel twijfel!!

dit is tevens een uitprobeer reply voor me sig...
(mogtie niet werken, hoe zet je een plaatje in je sig?)

Posted by Miss Proximus on Nov-05-2001 23:23:

quote:
Originally posted by Jukx

..very usefull post.

ey, don't mess wiv ma driver ey Jas....do you eva accept me on msn or whut!!! u mad fucka

Posted by kolkiewolkie on Nov-06-2001 09:18:

Question

Net als bij Impulz is het nog ff vaag of ik er naar toe ga of niet, wel zin in (nog geen line-up gezien, maar na 20-10 verslaafd aan zulke feestjes), maar het hangt gewoon nog ff

voor diegenen die wel gaan: veel plezier

voor diegenen die naar engeland gaan (ergens gelezen hier): mazzelkonten, da wil ik ook

goed, ik ga weer verder met de dagelijkse bezigheden van mijn saaie leventje (zucht)

greetz Kolkiewolkie

Posted by basvh on Nov-06-2001 19:20:

jaja ik ga ook naar IC line up is beetje vreemd maar wel lekker. dus zeg maar waar die meeting is en ik zal met mijn bescheiden 2 meter als een soort vuurtoren dienen

Pages (2): [1] 2 »