TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- pa schenkt 10000€
Pages (2): [1] 2 »
pa schenkt 10000€
10 jaar geleden had men pa een belegging gedaan.
Nu staan ze zeer hoog, hij verkoopt ze voor iets meer dan 40000€
en schenkt zomaar even 10000€ aan mij
Hoe fijn is dat?
Da valt toch wel mee he
*roof roof*
ik heb gisteren op pav 8/10 gekregen 
Re: pa schenkt 10000€
| quote: |
| Originally posted by TranceSeeker 10 jaar geleden had men pa een belegging gedaan. Nu staan ze zeer hoog, hij verkoopt ze voor iets meer dan 40000€ en schenkt zomaar even 10000€ aan mij Hoe fijn is dat? |

jawadde
dat is meer dan zeer mooi meegenomen
owzekers... effe 400.000 oude Belgische franken. Ge zijt bijna half miljonair
kzou weten wa gekocht zenne... studio materiaal all the way, ma eerst en vooral de JP-8000 synth aanschaffen
En? al ideetje wat je ermee gaat doen?
Greetz
Pheatus
Ge kunt altijd aan liefdadigheid doen... Ik zal u mijn rekeningnummer pm'en 
Seg euhm, met dat geld kunnen we Tiesto wel boeken voor de Beta-party...
nice. enjoy it 
| Originally posted by Jasperovitsj Seg euhm, met dat geld kunnen we Tiesto wel boeken voor de Beta-party... |
good one
| Originally posted by Jasperovitsj Seg euhm, met dat geld kunnen we Tiesto wel boeken voor de Beta-party... |

]
[talking to myself] Dries hou uzelf in jonge... niet replien op al die verleidelijke berichtjes...
| Originally posted by Kaidreas [talking to myself] Dries hou uzelf in jonge... niet replien op al die verleidelijke berichtjes... |
Originally posted by Pheatus |
lol zie ze hier kwijlen
En on-topic : beleg die 10.000€ zelf terug ofzo jong... Ge zult er geen fortuinen mee maken, maar misschien gaat uw pa denken van "hmm hij is toch slimmer dan ik dacht, kzal em nog wa extra geven" 
dezen tijd is da wel goe meegenomen, tis crisis dedju, crisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssss
die's goed
haha
| Originally posted by Dark Apostle Over mijn lijk!!!! |
argh verdomme waarom overkomt mij zoiets niet

Denk dat ik me volgend jaar een mercedes clk ga kopen
met maar 10000 euro?
daar koopt ge nog niet eens een smart roadster mee
| Originally posted by TranceSeeker Denk dat ik me volgend jaar een mercedes clk ga kopen |
Dus jij beslist wa je er mee gaat doen
As de mercedes er volgend jaar is, take a picture en posten op't forum die handel, kunde deze topic terug naar boven brengen
| Originally posted by TranceSeeker Denk dat ik me volgend jaar een mercedes clk ga kopen |