TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חדש בפורם!!
חדש בפורם!!
שלום
אני עמית בן 23, חדש בפורם למרות שאני מעין בפורמים פה כבר המון זמן סוף סוף החלטתי להרשם ולכתוב הודעה!
דרך אגב... אפשר לשאול פה שאלות לגבי ציוד DJ טכניקות וכו'?
קודם כל ברוך הבא אחי...
אני רון...מקווה שתעשה פה חיים...
ברוך הבא
הכותרת שך נראית כמו איזה פרסומת 
כל מקרה
תרשום את הפרטים שלך פה:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=53250
וברור אתה יכול לשאול כל מה שבא לך על ציוד
ברוך הבא אני אדיר
ההתמחות שלי היא להפריע לאנשים והמבין יבין..
אם יש לך בעיות של משהו תשאל את שחר ...
יש לו תמיד תשובה לכל דבר.
welcome!
| quote: |
| Originally posted by Huge-A אם יש לך בעיות של משהו תשאל את שחר ... יש לו תמיד תשובה לכל דבר. |




ברוך הבא אחי..
ברוך הבא גבר גבר
WELCOME
Join The club !

WELCOMEEEEEEEEEEEEE
ברוך הבא אח שלי
לי קוראים בני
מקווה שתהנה כאן
אהלן אני אורן
ברוך הבא!
| quote: |
| Originally posted by Shahar ברוך הבא הכותרת שך נראית כמו איזה פרסומת ![]() |
ברוך הבא לפורום אח שלי!!!
תעשה חיים
| quote: |
| Originally posted by Huge-A ברוך הבא אני אדיר ההתמחות שלי היא להפריע לאנשים והמבין יבין.. אם יש לך בעיות של משהו תשאל את שחר ... יש לו תמיד תשובה לכל דבר. |
ברוך הבא...
אבישג???
אני צ'וק המוד הרע
| quote: |
| Originally posted by DjChook אבישג??? אני צ'וק המוד הרע |
| quote: |
| Originally posted by Huge-A שים אותי מוד אני מוחק פה חצי מהפורום ואז תראה מזה רע |
אתה רוצה להוריד את שחר לגבול ה 100 פוסטים ? תהיה בנאדם
צ'וק תעשה לי ילד כפרה עליך
ואני יודעת שיש לי שם מוזר, אין מה לעשות
| quote: |
| Originally posted by princess cc צ'וק תעשה לי ילד כפרה עליך ואני יודעת שיש לי שם מוזר, אין מה לעשות |
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
מי כותב בשמי????????
יוווווווו אנ'לא מאמינה! איזה זונות אלוהים!!!!!!!!!!!!!!!!
אם עוד פעם אחת אני רואה מישהו כותב פוסטים בשמי
אני תובעת את כל הפורום הזה על לשון הרע והוצאת דיבה ברור?
ירון / אורן לתשומת ליבכם...
אתם היחידים שיש להם ת'סיסמא שלי בפורום הזה@!

אופס... סורי יקיריי זה חן!
חן זו פעם אחרונה ואנ'לא צוחקת!
עלק תעשה לי ילד...
ROFL!
אני חושב שזה היה במקום... אם פגעתי במישהו (מקנאה כמובן) אנא סליחה
וסיסי... זה היה מאהבה. כפכפי אותי בארמין מקסימום 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.