TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חדש בפורם!!


Posted by SPL on Jan-26-2005 20:34:

חדש בפורם!!

שלום
אני עמית בן 23, חדש בפורם למרות שאני מעין בפורמים פה כבר המון זמן סוף סוף החלטתי להרשם ולכתוב הודעה!


דרך אגב... אפשר לשאול פה שאלות לגבי ציוד DJ טכניקות וכו'?


Posted by ronsh on Jan-26-2005 20:36:

קודם כל ברוך הבא אחי...

אני רון...מקווה שתעשה פה חיים...


Posted by Shahar on Jan-26-2005 21:04:

ברוך הבא
הכותרת שך נראית כמו איזה פרסומת

כל מקרה
תרשום את הפרטים שלך פה:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=53250

וברור אתה יכול לשאול כל מה שבא לך על ציוד


Posted by Huge-A on Jan-26-2005 23:11:

ברוך הבא אני אדיר
ההתמחות שלי היא להפריע לאנשים והמבין יבין..
אם יש לך בעיות של משהו תשאל את שחר ...
יש לו תמיד תשובה לכל דבר.


Posted by sh33p on Jan-27-2005 02:46:

welcome!


Posted by Shahar on Jan-27-2005 04:07:

quote:
Originally posted by Huge-A
אם יש לך בעיות של משהו תשאל את שחר ...
יש לו תמיד תשובה לכל דבר.







Posted by Elior on Jan-27-2005 05:45:

ברוך הבא אחי..


Posted by FreaKaZoid on Jan-27-2005 10:20:

ברוך הבא גבר גבר


Posted by DjG on Jan-27-2005 10:47:

WELCOME
Join The club !


Posted by OREN on Jan-27-2005 11:35:

WELCOMEEEEEEEEEEEEE


Posted by yaman on Jan-27-2005 12:35:

ברוך הבא אח שלי

לי קוראים בני

מקווה שתהנה כאן


Posted by Rising on Jan-27-2005 12:59:

אהלן אני אורן
ברוך הבא!


Posted by Sniper on Jan-28-2005 14:20:

quote:
Originally posted by Shahar
ברוך הבא
הכותרת שך נראית כמו איזה פרסומת


חחח ת'אחלס

ברוך הבא איש
אני אלעד..

מקווה שתשאר פעיל ולא תעלם כמו הרבה שנרשמים פה


Posted by Hell_Copter on Jan-28-2005 20:00:

ברוך הבא לפורום אח שלי!!!
תעשה חיים


Posted by princess cc on Jan-31-2005 16:34:

quote:
Originally posted by Huge-A
ברוך הבא אני אדיר
ההתמחות שלי היא להפריע לאנשים והמבין יבין..
אם יש לך בעיות של משהו תשאל את שחר ...
יש לו תמיד תשובה לכל דבר.




היייייייי אני אבישג! ברוך הבא


Posted by ROBERTO on Jan-31-2005 16:40:

ברוך הבא...


Posted by DjChook on Jan-31-2005 23:12:

אבישג???


אני צ'וק המוד הרע


Posted by Huge-A on Jan-31-2005 23:33:

quote:
Originally posted by DjChook
אבישג???


אני צ'וק המוד הרע


איזה רע איזה ..
שים אותי מוד אני מוחק פה חצי מהפורום ואז תראה מזה רע


Posted by Shahar on Jan-31-2005 23:39:

quote:
Originally posted by Huge-A
שים אותי מוד אני מוחק פה חצי מהפורום ואז תראה מזה רע


חס וחלילה לא עליינו!


Posted by DjChook on Feb-01-2005 06:42:

אתה רוצה להוריד את שחר לגבול ה 100 פוסטים ? תהיה בנאדם


Posted by princess cc on Feb-01-2005 06:47:

צ'וק תעשה לי ילד כפרה עליך

ואני יודעת שיש לי שם מוזר, אין מה לעשות


Posted by Glenn-Holmes on Feb-01-2005 17:25:

quote:
Originally posted by princess cc
צ'וק תעשה לי ילד כפרה עליך

ואני יודעת שיש לי שם מוזר, אין מה לעשות


חחחחח הדבר הכי ביזארי פה זה שאת קוראת לו צוק וטוענת שלך יש שם מוזר

ואדיר ביום שאתה תהיה מוד לי יהיה סימן של שיניים על הלחי

אוי ואבוי!!!!

יש לי סימן של שיניים על הלחי!!!!


Posted by princess cc on Feb-01-2005 18:16:

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
מי כותב בשמי????????
יוווווווו אנ'לא מאמינה! איזה זונות אלוהים!!!!!!!!!!!!!!!!
אם עוד פעם אחת אני רואה מישהו כותב פוסטים בשמי
אני תובעת את כל הפורום הזה על לשון הרע והוצאת דיבה ברור?

ירון / אורן לתשומת ליבכם...
אתם היחידים שיש להם ת'סיסמא שלי בפורום הזה@!



אופס... סורי יקיריי זה חן!
חן זו פעם אחרונה ואנ'לא צוחקת!
עלק תעשה לי ילד...
ROFL!


Posted by DjChook on Feb-01-2005 22:58:

אני חושב שזה היה במקום... אם פגעתי במישהו (מקנאה כמובן) אנא סליחה

וסיסי... זה היה מאהבה. כפכפי אותי בארמין מקסימום



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.