TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התלבטות


Posted by Sniper on Jan-28-2005 18:55:

Dunno התלבטות

אני צריך לשמוע את הדעה שלכם בקשר לנושא הבא
אילן - עדיף שלא תגיב פה:P
(כמובן שלא בקטע רע, אני יודע מה העמדה שלך לגבי קבצים לא חוקיים)

יש לי דיי הרבה מוזיקה על המחשב
החל מישראלי ועד פסיכודאלי
עכשיו ת'אחלס יש הרבה מוזיקה שאני לא ישמע.

פעם הייתי צורב את המוזיקה ועד היום יש לי את הדיסקים האלה
אבל הקטע הוא שאני אף פעם לא ישמע אותם.. עכשיו אני מתלבט אם להמשיך לעשות את זה ולצרוב וסתם לבזבז דיסקים וזמן בשביל משהו שאני לא ישתמש יותר

או פשוט למחוק ולפנות מקום.. למרות שגם אני משתדל לא להוריד הרבה
mp3
כמו אילן, מה שאני לא אוהב או לא מוצא חן בעיני אני פשוט מעיף מהמחשב.. ומה שאני אוהב אני צורך כדיסק אודיו ומשאיר גיבוי על המחשב.

מה אתם הייתם עושים במקומי??
איך אתם שומרים\מטפלים במוזיקה ישנה


מחכה לתשובות


Posted by Viber on Jan-28-2005 20:24:

תקנה צורב
DVD
ב300 שקל ותיצרוב דיסקים של איזה 9 ג"יגה ותיצרוב דווקא את כול הנוסטלגיות אבל לא את הדברים שאתה הכי שומע יענו שעדיין תישאר לך סיבה להכניס את הדיסק

או שתיקנה הארד-דיסק חדש או שפשוט תחפש מה תופס הכי הרבה מקום ואם אתה לא מת על מה שאתה שומע תימחק וזה ישתלם.


Posted by Sniper on Jan-28-2005 20:37:

quote:
Originally posted by Viber
תקנה צורב
DVD
ב300 שקל ותיצרוב דיסקים של איזה 9 ג"יגה ותיצרוב דווקא את כול הנוסטלגיות אבל לא את הדברים שאתה הכי שומע יענו שעדיין תישאר לך סיבה להכניס את הדיסק

או שתיקנה הארד-דיסק חדש או שפשוט תחפש מה תופס הכי הרבה מקום ואם אתה לא מת על מה שאתה שומע תימחק וזה ישתלם.


יש כבר צורב
DVD
הרד דיסקים יש לי 4 שכל אחד מהם הוא
I: 80 GB
II: 80 GB
III: 40 GB
IIII: 60 GB

על רובם יש סרטים ומוזיקה.. אני רוצה לפנות לפחות 2 הרדיסקים..

ככה שסרטים אני צורב על
DVDR
ורואה בדי וי דיוקס
וזה פותר הרבה, העניין הוא המוזיקה שהיא תופסת איזה 60 גיגה ואת הרוב אני לא שומע..


Posted by Viber on Jan-28-2005 20:45:

quote:
Originally posted by Sniper
יש כבר צורב
DVD
הרד דיסקים יש לי 4 שכל אחד מהם הוא
I: 80 GB
II: 80 GB
III: 40 GB
IIII: 60 GB

על רובם יש סרטים ומוזיקה.. אני רוצה לפנות לפחות 2 הרדיסקים..

ככה שסרטים אני צורב על
DVDR
ורואה בדי וי דיוקס
וזה פותר הרבה, העניין הוא המוזיקה שהיא תופסת איזה 60 גיגה ואת הרוב אני לא שומע..


אני צורב סטים שיש לי את כול הטראקים מהם,זה חוסך גם המון...


Posted by m0sh on Jan-28-2005 21:08:

אני כמוך,יש לי במגירה 55 דיסקים שצרבתי מנובמבר 01 עד אוגוסט 03
ולא השתמשתי בהם פעם אחת ...טוב כמה פעמים
הכנסתי את כל הנתונים עם תוכנה אחת וככה שאם יש איזה שיר שאני צריך אני מחפש דרך התוכנה וזה אומר לי באיזה דיסק

אבל תכלס אין לי כוח לצרוב דיסקים ... 700 מגה זה כלום
ויש לי הארדיסק גדול (כבר אין מקום)
אני חושב שיהיה לי כוח וזמן אני ימשיך את הארכיון בDVD
אבל תכלס עדיין אני לא ישתמש בהם...אבל שיהיה

זה כמו שיש לי ספריית סרטים...אתה בקושי משתמש אבל טוב שיש


Posted by Viber on Jan-28-2005 21:30:

עוד עצה: שים פורנו בכול דיסק ואז תהיה לך סיבה להכניס אותו


Posted by YO-I on Jan-29-2005 00:05:

אז כנראה שהבעיה שלי היא הכי גדולה כאן, לפעמים אני שואל את עצמי למה בכלל אני עושה את זה אבל זה כמו מחלה, אני לא מפסיק ועכשיו אני גם יסביר למה התכוונתי כדי שתבינו

קרוב ל 4 שנים אני מגבה מוזיקה, בעיקר מוזיקה ובקושי סרטים כי אני לא ממש בעניין, יש לי למעלה מ500 דיסקים שגיביתי עליהם מוזיקה, רק תתארו לכם כמה טראקים יש בהם כי כולם בפורמט
MP3
לפני חצי שנה קניתי צורב דיוידי אבל עדיין, אני מתעסק כל יום רק בגיבוי ולמה? כי יש לי הארד דיסק אחד של 30 ג'יגה בסך הכל שזה כלום, אני יודע שגם אם אני אחייה מאה חמישים שנה, אני לא יצליח לשמוע את כל המוזיקה שיש לי אבל למה לגבות? שאלה טובה, שאין לי תשובה עליה, זה פשוט קורא אוטומטית

יש לי אוסף של מוזיקה שאני יכול להיכנס איתו לספר השיאים של גינס ועדיין לא הזכרתי למעלה מ2000 אלבומים מקוריים שיש לי שקניתי ב10 השנים האחרונות

חולה כבר אמרתי? 0

יש למישהו טיפ בשבילי כי נראה לי שאני סתם צורב מוזיקה כגיבוי למרות שאת רוב הטראקים אני אשמע אולי 10 פעמים כי כל יום יוצאים דברים חדשים


Posted by Elior on Jan-29-2005 00:29:

אני פשוט מידי חודשיים עובר על רוב המוזיקה, ומסנן..
ככה יוצא לי להוריד ג'יגה, למחוק 3 ג'יגה...
חודשיים אחרי זה להוריד 2 ג'יגה, למחוק ג'יגה..
ככה זה מתאזן בערך...
אצלך אתה יכול למחוק הרבה יותר אני מניח..
אני פשוט מוחק שירים שפשוט כבר לא עושים לי את זה...או קטעים שהורדתי, שמעתי פעם אחת והשארתי בלי שום סיבה...


Posted by Shahar on Jan-29-2005 03:37:

תפרמט תמחשב

סתם
תעבור שיר שיר תראה מה מתאים לך מה לא
מה שאתה כבר ממש לא אוהב תעיף


Posted by Rising on Jan-29-2005 08:07:

הייתי הולך עם העצה של שחר ..


Posted by Sniper on Jan-29-2005 11:12:

quote:
Originally posted by Rising
הייתי הולך עם העצה של שחר ..


גם אני חושב שאני יקח אותה


Posted by coby on Jan-29-2005 11:25:

תמשיך לגבות אל תמחוק ! ..

זה הכי כיף לבוא יום אחד ולשמוע כל מיני דברים ישנים... וגם זה אוסף שאתה אוסף הרבה זמן נגיד מישהו יתעניין במוסיקה הזאת אז יש לך מה להציע לו לשמוע או סתם בשביל שיהיה אם זה לא מפריע אז לך תדע מתי תרצה להשתמש במשהו משם...

אם באמת יש איזה כמה קטעים שאתה יודע שאתה לא אוהב בכלל או משו אז תמחוק אבל חוץ מזה לפי דעתי תשמור ..


Posted by Flotser on Jan-29-2005 11:53:

זה לא מחלה

בכל בן אדם טבוע ייצר האספנות


Posted by Sniper on Jan-29-2005 12:09:

quote:
Originally posted by Flotser
זה לא מחלה

בכל בן אדם טבוע ייצר האספנות



ת'אחלס זה נכון, גם לי היה תקופה שהייתי אוסף בשמים ואז עברתי להזמנות של מסיבות

ועכשיו אני לא אוסף כלום:]]

ראש טוב!

*.*Edit*.*

אני חייב לציין שמהבוקר אני יושב על כל שיר ושומע, ועד עכשיו מחקתי בסביבות

26.8 GB!!!

בקרוב אני הולך להעיף גם את רוב הסרטים ויהיה טוב:]]

ת'אחלס זה מאוד עזר לי המחשב שלי עף עכשיו

אפשר להגיד שהעפתי המון ג'אנק:P


Posted by markfeldman on Jan-30-2005 19:55:

זוהי דילמה באמת מעניינת.

אני אספן מכור גם כן.

הפיתרון למכורים כמונו הוא פשוט להמשיך לאסוף...

אני לא צריך לספר לכם מה זה לאבד מידע...


Posted by princess cc on Jan-31-2005 16:43:

אני יותר בעייתית מכולכם נראה לי...
אצלי זה עובד ככה אני מורידה מוסיקה ואז ישר צורבת
ב-MP3
העניין הוא שאז אני מורידה עוד כמה טראקים טובים ושוב צורבת הכל על
MP3
ככה שיש לי מלא דיסקים שכולם כמעט אותו דבר חוץ מכמה משתנים
כמובן שהכל נשאר גם על המחשב
ואז מידי כמה כמה שבועות כשיש לי זמן
אני פשוט עוברת טראק טראק ומוחקת מה שלא נראה לי
זה פאקינג עבודה קשה... לא פיסית...
נפשית... אני יושבת שעות מתלבטת למחוק/לא למחוק?
למחוק/לא למחוק?


Posted by Shahar on Jan-31-2005 18:38:

מה יוצא לך מזה שיש לך 7 דיסקים אותו דבר וגם את כל הדיסקים האלה על המחשב?
לא חשבת למחוק מה שכבר צרבת?


Posted by princess cc on Jan-31-2005 18:50:

quote:
Originally posted by Shahar
מה יוצא לך מזה שיש לך 7 דיסקים אותו דבר וגם את כל הדיסקים האלה על המחשב?
לא חשבת למחוק מה שכבר צרבת?


קשה לי!!!!!!!!
כי לרוב אני שומעת ישר מהמחשב... ת'דיסקים
אני שומעת רק ב-mp
כשאני מחוץ לבית אבל כשאני בבית אז רק מהמחשב...


Posted by Shahar on Jan-31-2005 18:59:

quote:
Originally posted by princess cc
קשה לי!!!!!!!!
כי לרוב אני שומעת ישר מהמחשב... ת'דיסקים
אני שומעת רק ב-mp
כשאני מחוץ לבית אבל כשאני בבית אז רק מהמחשב...


כן ככה זה מתחיל
אחר כך גם תגידי שאת לא מרגישה את הצורך העז לבוא למסיבות...


Posted by princess cc on Jan-31-2005 19:03:

quote:
Originally posted by Shahar
כן ככה זה מתחיל
אחר כך גם תגידי שאת לא מרגישה את הצורך העז לבוא למסיבות...


חחחחחחחחחח תראו ת'ירוק הזה!
היה בשתי מסיבות מרשה לעצמו לרדת עלי...
WTF??????????????

אני הייתי במסיבות טראנס כשאתה
עוד היית מפזז לצלילי מוסיקה שחורה בגת רימון...


Posted by Shahar on Jan-31-2005 19:09:

quote:
Originally posted by princess cc
חחחחחחחחחח תראו ת'ירוק הזה!
היה בשתי מסיבות מרשה לעצמו לרדת עלי...
WTF??????????????

אני הייתי במסיבות טראנס כשאתה
עוד היית מפזז לצלילי מוסיקה שחורה בגת רימון...


תגידי לי נראה לך שאת מדברת עם יגאל?
מזה גת רימון?


אני אישית רואה אותך בתור
sabit11
אפשר גם
sabit69
בכל מקרה מה שחשוב זה השם עצמו


Posted by Glenn-Holmes on Jan-31-2005 19:35:

התאפקתי והתאפקתי אבל אני מוכרח להגיד שיש לי פתרון מאוד פשוט לדילמה שלכם



סתם אם נהיה רציניים הבעיה שלי היא סטים שאני מקליט ובנתיים עוד יש מקום אבל יש לא מעט שאני לא יהיה מסוגל לוותר עליהם בבוא היום....


Posted by m0sh on Feb-01-2005 20:44:

quote:
Originally posted by markfeldman
זוהי דילמה באמת מעניינת.

אני אספן מכור גם כן.

הפיתרון למכורים כמונו הוא פשוט להמשיך לאסוף...

אני לא צריך לספר לכם מה זה לאבד מידע...


40 ג'יגה של מוזיקה
הלכו לי שלשום!

כוס אמק!!!!!!!!!!!!!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.