TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התלבטות
התלבטות
אני צריך לשמוע את הדעה שלכם בקשר לנושא הבא
אילן - עדיף שלא תגיב פה:P
(כמובן שלא בקטע רע, אני יודע מה העמדה שלך לגבי קבצים לא חוקיים)
יש לי דיי הרבה מוזיקה על המחשב
החל מישראלי ועד פסיכודאלי
עכשיו ת'אחלס יש הרבה מוזיקה שאני לא ישמע.
פעם הייתי צורב את המוזיקה ועד היום יש לי את הדיסקים האלה
אבל הקטע הוא שאני אף פעם לא ישמע אותם.. עכשיו אני מתלבט אם להמשיך לעשות את זה ולצרוב וסתם לבזבז דיסקים וזמן בשביל משהו שאני לא ישתמש יותר
או פשוט למחוק ולפנות מקום.. למרות שגם אני משתדל לא להוריד הרבה
mp3
כמו אילן, מה שאני לא אוהב או לא מוצא חן בעיני אני פשוט מעיף מהמחשב.. ומה שאני אוהב אני צורך כדיסק אודיו ומשאיר גיבוי על המחשב.
מה אתם הייתם עושים במקומי??
איך אתם שומרים\מטפלים במוזיקה ישנה
מחכה לתשובות
תקנה צורב
DVD
ב300 שקל ותיצרוב דיסקים של איזה 9 ג"יגה ותיצרוב דווקא את כול הנוסטלגיות אבל לא את הדברים שאתה הכי שומע יענו שעדיין תישאר לך סיבה להכניס את הדיסק
או שתיקנה הארד-דיסק חדש או שפשוט תחפש מה תופס הכי הרבה מקום ואם אתה לא מת על מה שאתה שומע תימחק וזה ישתלם.
| quote: |
| Originally posted by Viber תקנה צורב DVD ב300 שקל ותיצרוב דיסקים של איזה 9 ג"יגה ותיצרוב דווקא את כול הנוסטלגיות אבל לא את הדברים שאתה הכי שומע יענו שעדיין תישאר לך סיבה להכניס את הדיסק או שתיקנה הארד-דיסק חדש או שפשוט תחפש מה תופס הכי הרבה מקום ואם אתה לא מת על מה שאתה שומע תימחק וזה ישתלם. |
| quote: |
| Originally posted by Sniper יש כבר צורב DVD הרד דיסקים יש לי 4 שכל אחד מהם הוא I: 80 GB II: 80 GB III: 40 GB IIII: 60 GB על רובם יש סרטים ומוזיקה.. אני רוצה לפנות לפחות 2 הרדיסקים.. ככה שסרטים אני צורב על DVDR ורואה בדי וי דיוקס וזה פותר הרבה, העניין הוא המוזיקה שהיא תופסת איזה 60 גיגה ואת הרוב אני לא שומע.. |
אני כמוך,יש לי במגירה 55 דיסקים שצרבתי מנובמבר 01 עד אוגוסט 03
ולא השתמשתי בהם פעם אחת ...טוב כמה פעמים
הכנסתי את כל הנתונים עם תוכנה אחת וככה שאם יש איזה שיר שאני צריך אני מחפש דרך התוכנה וזה אומר לי באיזה דיסק
אבל תכלס אין לי כוח לצרוב דיסקים ... 700 מגה זה כלום
ויש לי הארדיסק גדול (כבר אין מקום)
אני חושב שיהיה לי כוח וזמן אני ימשיך את הארכיון בDVD
אבל תכלס עדיין אני לא ישתמש בהם...אבל שיהיה
זה כמו שיש לי ספריית סרטים...אתה בקושי משתמש אבל טוב שיש
עוד עצה: שים פורנו בכול דיסק ואז תהיה לך סיבה להכניס אותו

אז כנראה שהבעיה שלי היא הכי גדולה כאן, לפעמים אני שואל את עצמי למה בכלל אני עושה את זה אבל זה כמו מחלה, אני לא מפסיק ועכשיו אני גם יסביר למה התכוונתי כדי שתבינו
קרוב ל 4 שנים אני מגבה מוזיקה, בעיקר מוזיקה ובקושי סרטים כי אני לא ממש בעניין, יש לי למעלה מ500 דיסקים שגיביתי עליהם מוזיקה, רק תתארו לכם כמה טראקים יש בהם כי כולם בפורמט
MP3
לפני חצי שנה קניתי צורב דיוידי אבל עדיין, אני מתעסק כל יום רק בגיבוי ולמה? כי יש לי הארד דיסק אחד של 30 ג'יגה בסך הכל שזה כלום, אני יודע שגם אם אני אחייה מאה חמישים שנה, אני לא יצליח לשמוע את כל המוזיקה שיש לי אבל למה לגבות? שאלה טובה, שאין לי תשובה עליה, זה פשוט קורא אוטומטית
יש לי אוסף של מוזיקה שאני יכול להיכנס איתו לספר השיאים של גינס ועדיין לא הזכרתי למעלה מ2000 אלבומים מקוריים שיש לי שקניתי ב10 השנים האחרונות
חולה כבר אמרתי? 0
יש למישהו טיפ בשבילי כי נראה לי שאני סתם צורב מוזיקה כגיבוי למרות שאת רוב הטראקים אני אשמע אולי 10 פעמים כי כל יום יוצאים דברים חדשים
אני פשוט מידי חודשיים עובר על רוב המוזיקה, ומסנן..
ככה יוצא לי להוריד ג'יגה, למחוק 3 ג'יגה...
חודשיים אחרי זה להוריד 2 ג'יגה, למחוק ג'יגה..
ככה זה מתאזן בערך...
אצלך אתה יכול למחוק הרבה יותר אני מניח..
אני פשוט מוחק שירים שפשוט כבר לא עושים לי את זה...או קטעים שהורדתי, שמעתי פעם אחת והשארתי בלי שום סיבה...
תפרמט תמחשב
סתם
תעבור שיר שיר תראה מה מתאים לך מה לא
מה שאתה כבר ממש לא אוהב תעיף
הייתי הולך עם העצה של שחר ..
| quote: |
| Originally posted by Rising הייתי הולך עם העצה של שחר .. |
תמשיך לגבות אל תמחוק ! ..
זה הכי כיף לבוא יום אחד ולשמוע כל מיני דברים ישנים... וגם זה אוסף שאתה אוסף הרבה זמן נגיד מישהו יתעניין במוסיקה הזאת אז יש לך מה להציע לו לשמוע או סתם בשביל שיהיה אם זה לא מפריע אז לך תדע מתי תרצה להשתמש במשהו משם...
אם באמת יש איזה כמה קטעים שאתה יודע שאתה לא אוהב בכלל או משו אז תמחוק אבל חוץ מזה לפי דעתי תשמור ..
זה לא מחלה
בכל בן אדם טבוע ייצר האספנות

| quote: |
| Originally posted by Flotser זה לא מחלה בכל בן אדם טבוע ייצר האספנות |
זוהי דילמה באמת מעניינת.
אני אספן מכור גם כן.
הפיתרון למכורים כמונו הוא פשוט להמשיך לאסוף...
אני לא צריך לספר לכם מה זה לאבד מידע...
אני יותר בעייתית מכולכם נראה לי...
אצלי זה עובד ככה אני מורידה מוסיקה ואז ישר צורבת
ב-MP3
העניין הוא שאז אני מורידה עוד כמה טראקים טובים ושוב צורבת הכל על
MP3
ככה שיש לי מלא דיסקים שכולם כמעט אותו דבר חוץ מכמה משתנים
כמובן שהכל נשאר גם על המחשב
ואז מידי כמה כמה שבועות כשיש לי זמן
אני פשוט עוברת טראק טראק ומוחקת מה שלא נראה לי
זה פאקינג עבודה קשה... לא פיסית...
נפשית... אני יושבת שעות מתלבטת למחוק/לא למחוק?
למחוק/לא למחוק?

מה יוצא לך מזה שיש לך 7 דיסקים אותו דבר וגם את כל הדיסקים האלה על המחשב?
לא חשבת למחוק מה שכבר צרבת? 
| quote: |
| Originally posted by Shahar מה יוצא לך מזה שיש לך 7 דיסקים אותו דבר וגם את כל הדיסקים האלה על המחשב? לא חשבת למחוק מה שכבר צרבת? |
| quote: |
| Originally posted by princess cc קשה לי!!!!!!!! כי לרוב אני שומעת ישר מהמחשב... ת'דיסקים אני שומעת רק ב-mp כשאני מחוץ לבית אבל כשאני בבית אז רק מהמחשב... |
| quote: |
| Originally posted by Shahar כן ככה זה מתחיל אחר כך גם תגידי שאת לא מרגישה את הצורך העז לבוא למסיבות... |
| quote: |
| Originally posted by princess cc חחחחחחחחחח תראו ת'ירוק הזה! היה בשתי מסיבות מרשה לעצמו לרדת עלי... WTF?????????????? אני הייתי במסיבות טראנס כשאתה עוד היית מפזז לצלילי מוסיקה שחורה בגת רימון... |

התאפקתי והתאפקתי אבל אני מוכרח להגיד שיש לי פתרון מאוד פשוט לדילמה שלכם
סתם אם נהיה רציניים הבעיה שלי היא סטים שאני מקליט ובנתיים עוד יש מקום אבל יש לא מעט שאני לא יהיה מסוגל לוותר עליהם בבוא היום....
| quote: |
| Originally posted by markfeldman זוהי דילמה באמת מעניינת. אני אספן מכור גם כן. הפיתרון למכורים כמונו הוא פשוט להמשיך לאסוף... אני לא צריך לספר לכם מה זה לאבד מידע... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.