TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [21-05-2005] Luna: The One Man Show - Gelredome, Arnhem
Pages (3): [1] 2 3 »
[21-05-2005] Luna: The One Man Show - Gelredome, Arnhem
Na Tiesto en Outblast krijgt nu ook Luna z'n eigen 'concert'
| quote: |
| �Het is de bedoeling dat ik echt van alles ga draaien�van de stevige Techno die ik op Shockers ten gehore bracht tot de oude Qlubtempo sound�ik ben nu al bezig met het doorspitten van mijn platen collectie en ik heb echt al een heleboel vette tracks klaar staan, rammen wordt het sowieso�.� |
Hmm... Vraag me af of er wel zo'n markt voor is...
het was natuurlijk te verwcahten dat ze het na Tiesto vaker zouden gaan doen...al vind ik het eigenlijk raar, want Tiesto is wel meer een popster dan Luna
Ja, joh, heel Flock komt hier op af, zit t zo vol...
En zo niet, alleen maar beter imo 
Dit wordt echt wel een knaller, vette flyer en goede promotie en die toko zit vol 
Die flyer zit trouwens enorm goed in elkaar;
Als je die ziet denk je "daar moet ik bij zijn" Luna als "held" afgebeeld en zijn naam is ook echt een vet lettertype/logo. Het is alleen totaal niet mijn stijl,whehe 
Re: [21-05-2005] Luna: The One Man Show - Gelredome, Arnhem
| Originally posted by jp Na Tiesto en Outblast krijgt nu ook Luna z'n eigen 'concert' |
Ferry Corsten ook 
| Originally posted by Partyhardy! Dit wordt echt wel een knaller, vette flyer en goede promotie en die toko zit vol ![]() Die flyer zit trouwens enorm goed in elkaar; Als je die ziet denk je "daar moet ik bij zijn" Luna als "held" afgebeeld en zijn naam is ook echt een vet lettertype/logo. Het is alleen totaal niet mijn stijl,whehe |
Ben benieuwd wat de special acts bij zo'n concert zullen zijn. Bij tranceconcerten kan je toch wat makkelijker gewone artiesten enzo er doorheen rammen en wat langere stiltes met show doen... of zie ik dat verkeerd?
Met Qlimax in het achterhoofd (ogenstrelende decoraties, lasers en showelementen) zal Q-Dance ongetwijfeld Tiesto in Concert in de schaduw zetten. Men is relatief weinig geld kwijt aan de DJ's en ook Luna zal wel grotendeels voor de 'eer' draaien. Alles kan dus uit de kast worden gehaald om het publiek te verwennen.
Gezien de populariteit van Luna's CD's en de reputatie van Q-Dance zal de tent wel ruim van te voren uitverkocht zijn 
En wanneer mag Boozywoozy die toko proberen te vullen 
Re: Re: [21-05-2005] Luna: The One Man Show - Gelredome, Arnhem
| Originally posted by basvh *kuch* carl cox en darkraver hebben er ook 1 gehad *kuch* |
Re: Re: Re: [21-05-2005] Luna: The One Man Show - Gelredome, Arnhem
| Originally posted by MaGiK54 *kuch* alleen niet voor 25.000 peeps *kuch* |
Re: Re: Re: Re: [21-05-2005] Luna: The One Man Show - Gelredome, Arnhem
| Originally posted by basvh *kuch* Outblast toch ook niet *kuch* |
| En logisch |
| Na Tiesto en Outblast krijgt nu ook Luna z'n eigen 'concert' |
| Waar hield hij zijn "concert" ? HMH ? |
Maar dankzij jouw hebben we nu alle info 
Dana was toch ook in de Gelredome ?
Flyer ziet er idd vet uit!
Luna krijgt de toko wel vol denk ik. Hij is toch de populairste hardstyle DJ en Climax in de Gelredome was toch ook altijd uitverkocht.
Ik zie weinig verschil.
stel dat ie nu een kwartier van tevoren uitglijdt en zn been breekt ofzo....
wat dan?
| Originally posted by ahp2002 stel dat ie nu een kwartier van tevoren uitglijdt en zn been breekt ofzo.... wat dan? |
| Originally posted by ahp2002 stel dat ie nu een kwartier van tevoren uitglijdt en zn been breekt ofzo.... wat dan? |
Das van hetzelfde niveau als: wat als je nou ineens moet poepen als je 8 uur moet draaien?

| Originally posted by @win Dan zet je er een huis-tuin en keukenbeuQer neer en dan merken ze het verschil toch niet! Het is daar toch allemaal stampot boerenkool! |
| Originally posted by HiGH_NrG Zet er een huis-tuin-en-keuken Armin neer en je merkt het verschil toch niet... Het zijn toch allemaal hitjes! |