TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- er zijn een aantal posts weg...
er zijn een aantal posts weg...
Wie loopt er hier posts en threads te deleten??
Er zijn er echt een hele hoop weg...moeten we weer opnieuw beginnen?
dat zijn het zeker!
Wilde gisteren nog een paar replies op nieuwe threads posten,
maar in een keer waren ze weg. 
Is bij mij ook gebeurt...mods hebben jullie een idee wrom dit is gebeurt????????
Greetz Muppet
Dat heeft Swamper gister gedaan toen de site een tijdje down was.
nee lex, dat is niet het geval.
swamper is met de forums bezig en zijn backup is fucked dus sommige posts van een bepaalde server zijn per ongeluk gewist.
ik weet van niks in ieder geval, was wel handig geweest als swamper ff zo'n message boven aan ieder forum had gezet, maja.......
Aha vandaar... ik dacht al "ik mis wat"
tnx dat het effe verteld werd.
greetz sandman
Dat merk ik ja..
dat scheelt een postmachine a la Dj LEx toch weer 30 posts ofzow

yes yes dit gebeurt meestal met een iets te oude "back-up".. maarja..
of Swamper was dik dronken dat kon ook.. te zien aan enkele acties van em 
Ik had al zo'n vermoeden...
Ik hoop dat het hierbij blijft...
Hoop dat het zo blijft!
Ze hoeven niet nog meer posts te jatten :P
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk yes yes dit gebeurt meestal met een iets te oude "back-up".. maarja.. of Swamper was dik dronken dat kon ook.. te zien aan enkele acties van em |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.