TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- er zijn een aantal posts weg...


Posted by Mysteric on Nov-03-2001 07:50:

er zijn een aantal posts weg...

Wie loopt er hier posts en threads te deleten??
Er zijn er echt een hele hoop weg...moeten we weer opnieuw beginnen?


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-03-2001 08:08:

dat zijn het zeker!
Wilde gisteren nog een paar replies op nieuwe threads posten,
maar in een keer waren ze weg.


Posted by Muppet on Nov-03-2001 08:18:

Is bij mij ook gebeurt...mods hebben jullie een idee wrom dit is gebeurt????????


Greetz Muppet


Posted by Dj Lex on Nov-03-2001 10:11:

Dat heeft Swamper gister gedaan toen de site een tijdje down was.


Posted by Miss Proximus on Nov-03-2001 11:05:

nee lex, dat is niet het geval.

swamper is met de forums bezig en zijn backup is fucked dus sommige posts van een bepaalde server zijn per ongeluk gewist.


Posted by Blik on Nov-03-2001 11:36:

ik weet van niks in ieder geval, was wel handig geweest als swamper ff zo'n message boven aan ieder forum had gezet, maja.......


Posted by Sandman on Nov-03-2001 12:13:

Aha vandaar... ik dacht al "ik mis wat"

tnx dat het effe verteld werd.


greetz sandman


Posted by Dj Alpha on Nov-03-2001 12:28:

Dat merk ik ja..


Posted by Opti on Nov-03-2001 13:57:

dat scheelt een postmachine a la Dj LEx toch weer 30 posts ofzow


Posted by Henkie_henk on Nov-03-2001 14:15:

yes yes dit gebeurt meestal met een iets te oude "back-up".. maarja..

of Swamper was dik dronken dat kon ook.. te zien aan enkele acties van em


Posted by Flipper01 on Nov-03-2001 14:45:

Ik had al zo'n vermoeden...
Ik hoop dat het hierbij blijft...


Posted by Flippe on Nov-03-2001 17:12:

Hoop dat het zo blijft!
Ze hoeven niet nog meer posts te jatten :P


Posted by Gekhous on Nov-03-2001 17:20:

Exclamation

quote:
Originally posted by Henkie_henk
yes yes dit gebeurt meestal met een iets te oude "back-up".. maarja..

of Swamper was dik dronken dat kon ook.. te zien aan enkele acties van em


kon gister op de chat wel om m lachen in ieder geval, en die vBulletin msg was ook wel humor



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.