TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marokaan flipt tegenover leraar
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Siesta on Jan-29-2005 08:29:

Marokaan flipt tegenover leraar

quote:
Op het forum van Maroc zwierf enige uren een filmpje rond van een (vmbo?)leerling die laat zien dat je tegenwoordig als leraar gewoon je bek hebt te houden en moet doen wat de leerling zegt. En als je als leraar niet luistert naar de leerling dan moet je maar voelen. Balkenende, kijk je even mee? Volgens de inmiddels verwijderde uitleg op Maroc voelde deze jongeman (Marokkaan of een Turk) zich 'genegeerd' door de leraar. Want hij vroeg heel netjes "of hij naar meneer Smit mocht". Dat mocht niet dus explodeerde hij en ontstond er een tamelijk dreigende situatie. Was de leraar niet zo relaxed geweest, dan waren er zeker gewonden gevallen. Waarschijnlijk ergens rond Utrecht want daar zijn 'rode winkel rugtasjes' hip onder de lagere sociale klasse.


dit is toch gewoon te erg voor woorden??? DAMN! zo ga je toch niet om met een leraar?

http://www.geenstijl.nl/filmpjes/deschooldag.wmv


Posted by HiGH_NrG on Jan-29-2005 09:02:

Re: Marokaan flipt tegenover leraar

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
dit is toch gewoon te erg voor woorden??? DAMN! zo ga je toch niet om met een leraar?

http://www.geenstijl.nl/filmpjes/deschooldag.wmv


Vind het ook niet kunnen. Zo gek is het nou ook weer niet dat de leraar hem laat gaan... En dan zo reageren... Ik had 'm neergehoekt!


Posted by Siesta on Jan-29-2005 09:07:

Re: Re: Marokaan flipt tegenover leraar

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Vind het ook niet kunnen. Zo gek is het nou ook weer niet dat de leraar hem laat gaan... En dan zo reageren... Ik had 'm neergehoekt!



idd neerhoeken


Posted by AversusZ on Jan-29-2005 09:07:

Zo reageren ze nou eenmaal. Niet normaal luisteren maar gelijk in de aanval etc.


Posted by HiGH_NrG on Jan-29-2005 09:50:

quote:
Originally posted by AversusZ
Zo reageren ze nou eenmaal. Niet normaal luisteren maar gelijk in de aanval etc.


Over een kam scheren gesproken...


Posted by ahp2002 on Jan-29-2005 12:08:

Wel lachen, dat Nederkaans.

Die kerel is trouwens van school gestuurd, het gebeurde in ROC in Nieuwegein.


Posted by Freezel on Jan-29-2005 12:16:

Heh, das 5 minuten lopen bij mij vandaan


Posted by BaRTeZ on Jan-29-2005 12:45:

pff wat een debiel zeg. Idd maar goed dat die leraar zo cool is gebleven!

Apart hangen de gast


Posted by nwopper on Jan-29-2005 12:47:



Haha! Het ROC in Nieuwegein? Heh, 10 min. van mijn ouders huis vandaan...

Ik ben weer trots dat ik Nieuwegeiner ben, maar blij dat ik nu in Zwolle woon


Posted by @win on Jan-29-2005 20:28:

quote:
Originally posted by nwopper


Haha! Het ROC in Nieuwegein? Heh, 10 min. van mijn ouders huis vandaan...

Ik ben weer trots dat ik Nieuwegeiner ben, maar blij dat ik nu in Zwolle woon




Een mede-Ta'er in Zwolle Waar woon je?


Posted by Ferry 0 on Jan-29-2005 20:46:

Behold, my arse.

Donders wat een idiot zeg, neerhoeken met die hap.


Posted by nwopper on Jan-29-2005 20:57:

quote:
Originally posted by @win


Een mede-Ta'er in Zwolle Waar woon je?


Holtenbroek


Posted by robin on Jan-29-2005 21:04:

Nuttig topic zeg

Als ik ff lekker wil kankeren op marokanen ga ik wel naar Fok! toe ofzo..


Posted by HiGH_NrG on Jan-29-2005 21:22:

quote:
Originally posted by robin
Nuttig topic zeg

Als ik ff lekker wil kankeren op marokanen ga ik wel naar Fok! toe ofzo..


Dan doe je dat toch lekker? Lekker rustig...

En kankeren? Dat wordt hier niet zo gewaardeerd. Misschien op Fok! wel?


Posted by @win on Jan-29-2005 21:26:

quote:
Originally posted by nwopper
Holtenbroek




Ik in Westenholte

Ga je toevallig nog naar Armin Only, want ik heb geen zin om in mijn eentje te gaan rijden


Posted by robin on Jan-29-2005 21:26:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Dan doe je dat toch lekker? Lekker rustig...

En kankeren? Dat wordt hier niet zo gewaardeerd. Misschien op Fok! wel?


Geen behoefte aan, doe ik hier dus ook niet. Allemaal ff lekker roepen dat je het niet vind kunnen schieten we ook zo veel mee op h�.

En kom op, de enige reden waarom dit topic er is, is om weer ff lekker te janken over marokanen of denk jij van niet soms?


Posted by nwopper on Jan-29-2005 21:31:

quote:
Originally posted by @win


Ik in Westenholte

Ga je toevallig nog naar Armin Only, want ik heb geen zin om in mijn eentje te gaan rijden


Lijkt me leuk. Wanneer is dat precies?


Posted by @win on Jan-29-2005 21:32:

quote:
Originally posted by nwopper
Lijkt me leuk. Wanneer is dat precies?


zaterdag 12 Maart Gaat toch een hele lading TA dus gewoon gaan


Posted by HiGH_NrG on Jan-29-2005 21:34:

quote:
Originally posted by robin
Geen behoefte aan, doe ik hier dus ook niet. Allemaal ff lekker roepen dat je het niet vind kunnen schieten we ook zo veel mee op h�.

En kom op, de enige reden waarom dit topic er is, is om weer ff lekker te janken over marokanen of denk jij van niet soms?


Zeik dan ook niet man. En wie weet dat dit topic daar wel voor is. Maar wel een debiele reden dat er hier geen topic over zou kunnen zijn en wel op Fok!.

Je kan daar toch ook gewoon over muziek lullen en in jouw geval kansloos spammen in het onzin gedeelte?

Of bekijk ik dat nou verkeerd?


Posted by nwopper on Jan-29-2005 21:35:

quote:
Originally posted by @win
zaterdag 12 Maart Gaat toch een hele lading TA dus gewoon gaan


I'm there! Een lege auto is anders zo leeg


Posted by @win on Jan-29-2005 21:36:

quote:
Originally posted by nwopper
I'm there! Een lege auto is anders zo leeg


Top!

Ik PM je zo wel even


Posted by nwopper on Jan-29-2005 21:39:

quote:
Originally posted by @win
Top!

Ik PM je zo wel even


Da's goed


Posted by robin on Jan-29-2005 21:48:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zeik dan ook niet man. En wie weet dat dit topic daar wel voor is. Maar wel een debiele reden dat er hier geen topic over zou kunnen zijn en wel op Fok!.

Je kan daar toch ook gewoon over muziek lullen en in jouw geval kansloos spammen in het onzin gedeelte?

Of bekijk ik dat nou verkeerd?


Omdat TA geen Fok! is, gelukkig, daarom hoort dit topic hier niet, of wil jij met (nl)ta een 2e fok! worden? Dat is pas een kansloze bende..

Ik blijf er bij dat dit topic geen ander nut heeft dan weer eens lekker aanwijzen hoe marokanen kut zijn, dat weten we nu wel, en op internet roepen dat je iets niet vind kunnen heeft nog nooit ergens toe geleid.

Grappig dat ik de enige ben met deze mening..


Posted by HiGH_NrG on Jan-29-2005 21:52:

quote:
Originally posted by robin
Omdat TA geen Fok! is, gelukkig, daarom hoort dit topic hier niet, of wil jij met (nl)ta een 2e fok! worden? Dat is pas een kansloze bende..

Ik blijf er bij dat dit topic geen ander nut heeft dan weer eens lekker aanwijzen hoe marokanen kut zijn, dat weten we nu wel, en op internet roepen dat je iets niet vind kunnen heeft nog nooit ergens toe geleid.

Grappig dat ik de enige ben met deze mening..


Goed... Dan hoort een groot gedeelte van de topics hier niet.

Maar ik zie jou dus niet meer posten in draadjes die niet over muziek en feesten e.d. gaan?


Posted by robin on Jan-29-2005 22:21:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Goed... Dan hoort een groot gedeelte van de topics hier niet.

Maar ik zie jou dus niet meer posten in draadjes die niet over muziek en feesten e.d. gaan?


De rest van de topics zijn iniedergeval nog enigsinds vermakelijk, deze is zelfs niet vermakelijk

Dus daar zal je me vast nog wel zien posten in de chill out thread etc, maar hopelijk ook meer in feest/muziek topics (prog thread misschien eens gaan volgen ipv alleen de setjes leechen )


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.