TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marokaan flipt tegenover leraar
Pages (2): [1] 2 »
Marokaan flipt tegenover leraar
| quote: |
| Op het forum van Maroc zwierf enige uren een filmpje rond van een (vmbo?)leerling die laat zien dat je tegenwoordig als leraar gewoon je bek hebt te houden en moet doen wat de leerling zegt. En als je als leraar niet luistert naar de leerling dan moet je maar voelen. Balkenende, kijk je even mee? Volgens de inmiddels verwijderde uitleg op Maroc voelde deze jongeman (Marokkaan of een Turk) zich 'genegeerd' door de leraar. Want hij vroeg heel netjes "of hij naar meneer Smit mocht". Dat mocht niet dus explodeerde hij en ontstond er een tamelijk dreigende situatie. Was de leraar niet zo relaxed geweest, dan waren er zeker gewonden gevallen. Waarschijnlijk ergens rond Utrecht want daar zijn 'rode winkel rugtasjes' hip onder de lagere sociale klasse. |
Re: Marokaan flipt tegenover leraar
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta dit is toch gewoon te erg voor woorden??? DAMN! zo ga je toch niet om met een leraar? http://www.geenstijl.nl/filmpjes/deschooldag.wmv |
Re: Re: Marokaan flipt tegenover leraar
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Vind het ook niet kunnen. Zo gek is het nou ook weer niet dat de leraar hem laat gaan... En dan zo reageren... Ik had 'm neergehoekt! |
Zo reageren ze nou eenmaal. Niet normaal luisteren maar gelijk in de aanval etc. 
| quote: |
| Originally posted by AversusZ Zo reageren ze nou eenmaal. Niet normaal luisteren maar gelijk in de aanval etc. |
Wel lachen, dat Nederkaans.
Die kerel is trouwens van school gestuurd, het gebeurde in ROC in Nieuwegein.
Heh, das 5 minuten lopen bij mij vandaan 
pff wat een debiel zeg. Idd maar goed dat die leraar zo cool is gebleven!
Apart hangen de gast 
Haha! Het ROC in Nieuwegein? Heh, 10 min. van mijn ouders huis vandaan...
Ik ben weer trots dat ik Nieuwegeiner ben, maar blij dat ik nu in Zwolle woon 
| quote: |
Originally posted by nwopper Haha! Het ROC in Nieuwegein? Heh, 10 min. van mijn ouders huis vandaan... Ik ben weer trots dat ik Nieuwegeiner ben, maar blij dat ik nu in Zwolle woon |
Waar woon je?
Donders wat een idiot zeg, neerhoeken met die hap.
| quote: |
Originally posted by @win Een mede-Ta'er in Zwolle Waar woon je? |
Nuttig topic zeg
Als ik ff lekker wil kankeren op marokanen ga ik wel naar Fok! toe ofzo..
| quote: |
| Originally posted by robin Nuttig topic zeg Als ik ff lekker wil kankeren op marokanen ga ik wel naar Fok! toe ofzo.. |
| quote: |
| Originally posted by nwopper Holtenbroek |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Dan doe je dat toch lekker? Lekker rustig... En kankeren? Dat wordt hier niet zo gewaardeerd. Misschien op Fok! wel? |
of denk jij van niet soms?
| quote: |
Originally posted by @win Ik in Westenholte Ga je toevallig nog naar Armin Only, want ik heb geen zin om in mijn eentje te gaan rijden |
| quote: |
| Originally posted by nwopper Lijkt me leuk. Wanneer is dat precies? |
Gaat toch een hele lading TA dus gewoon gaan
| quote: |
| Originally posted by robin Geen behoefte aan, doe ik hier dus ook niet. Allemaal ff lekker roepen dat je het niet vind kunnen schieten we ook zo veel mee op h�. En kom op, de enige reden waarom dit topic er is, is om weer ff lekker te janken over marokanen of denk jij van niet soms? |
| quote: |
| Originally posted by @win zaterdag 12 Maart Gaat toch een hele lading TA dus gewoon gaan |
| quote: |
| Originally posted by nwopper I'm there! Een lege auto is anders zo leeg |
| quote: |
| Originally posted by @win Top! Ik PM je zo wel even |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Zeik dan ook niet man. En wie weet dat dit topic daar wel voor is. Maar wel een debiele reden dat er hier geen topic over zou kunnen zijn en wel op Fok!. Je kan daar toch ook gewoon over muziek lullen en in jouw geval kansloos spammen in het onzin gedeelte? Of bekijk ik dat nou verkeerd? |
| quote: |
| Originally posted by robin Omdat TA geen Fok! is, gelukkig, daarom hoort dit topic hier niet, of wil jij met (nl)ta een 2e fok! worden? Dat is pas een kansloze bende.. Ik blijf er bij dat dit topic geen ander nut heeft dan weer eens lekker aanwijzen hoe marokanen kut zijn, dat weten we nu wel, en op internet roepen dat je iets niet vind kunnen heeft nog nooit ergens toe geleid. Grappig dat ik de enige ben met deze mening.. |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Goed... Dan hoort een groot gedeelte van de topics hier niet. Maar ik zie jou dus niet meer posten in draadjes die niet over muziek en feesten e.d. gaan? |

(prog thread misschien eens gaan volgen ipv alleen de setjes leechen
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.