TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Interview met DJ Jean over Trance Energy 2005!


Posted by Vertigo on Jan-29-2005 11:40:

Interview met DJ Jean over Trance Energy 2005!

http://www.id-t.com/videoarchief/jean-te2005.wmv

Leuk interview, download-waardig!


Posted by Siesta on Jan-29-2005 11:41:

jean oowned gewoon


Posted by eieregooie on Jan-29-2005 13:48:

Bekende omgeving


Posted by eXos on Jan-29-2005 14:01:

Pandemonium Project - The Active Building ownt!


Posted by Freezel on Jan-29-2005 14:11:

Was een leuke TE, de PPK-Jean-fart


Posted by Ding Chavez on Jan-29-2005 14:22:

quote:
Originally posted by Freezel
Was een leuke TE, de PPK-Jean-fart


Technisch is hij idd een van de betere hoor...


Posted by ahp2002 on Jan-29-2005 14:31:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Technisch is hij idd een van de betere hoor...


ligt aan het aantal wodkaatjes


Posted by basvh on Jan-29-2005 14:38:

soms snap ik het echt niet. DJ jean vroeger meegedaan aan van die hip hop contests. Jah dan moet je toch echt wel wat skills hebben, en dan hoor je hem op feesten fout op fout maken.

Zelfde als die erick e, is geloof ik nederlands kampioen dmc draaien geweest ofzo. Toen bij de extrema after helaas trainwreck op trainwreck.
ik niet begrijp


Posted by eieregooie on Jan-29-2005 14:40:

off-day I guess... Erick-E kan er wel wat van normaalgesproken


Posted by Hugo-G on Jan-29-2005 14:45:

Slecht geluid of brakke apparatuur op de locatie kan ook aardig wat schelen in de kwaliteit van de mixen. Soms heb ik ook het idee dat de grotere jongens wat nonchalant worden tijdens het draaien. Beetje pitchen en mixen maar, met wat gehark loopt het dan nog wel aardig...


Posted by basvh on Jan-29-2005 14:48:

quote:
Originally posted by eieregooie
off-day I guess... Erick-E kan er wel wat van normaalgesproken



live setje van de asta tijdens ex-pornstar is ie ook aan het trainwrecken


Posted by New Wave on Jan-29-2005 17:40:

Mwhaha, op de vraag: "wat is je grootste talent?"
Het skretsjen ook noemen he.......als hij het kan dan moet hij het ook wel goed doen....


Posted by Muppy on Jan-29-2005 19:24:

quote:
Originally posted by eieregooie
off-day I guess... Erick-E kan er wel wat van normaalgesproken


duidelijk mee eens!!!


Posted by HardKiller on Jan-29-2005 19:49:

Ook best lomp dat hij 2 namen op 'zijn' madhouse stage niet kon opnoemen


Posted by eXos on Jan-29-2005 20:32:

quote:
Originally posted by HardKiller
Ook best lomp dat hij 2 namen op 'zijn' madhouse stage niet kon opnoemen


Jurgen


Posted by Vertigo on Jan-30-2005 01:43:

quote:
Originally posted by HardKiller
Ook best lomp dat hij 2 namen op 'zijn' madhouse stage niet kon opnoemen

heeh idd, dat was wel erg stom...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.