TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Interview met DJ Jean over Trance Energy 2005!
Interview met DJ Jean over Trance Energy 2005!
http://www.id-t.com/videoarchief/jean-te2005.wmv
Leuk interview, download-waardig! 
jean oowned gewoon 
Bekende omgeving 
Pandemonium Project - The Active Building ownt!
Was een leuke TE, de PPK-Jean-fart 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Was een leuke TE, de PPK-Jean-fart |
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Technisch is hij idd een van de betere hoor... |
soms snap ik het echt niet. DJ jean vroeger meegedaan aan van die hip hop contests. Jah dan moet je toch echt wel wat skills hebben, en dan hoor je hem op feesten fout op fout maken.
Zelfde als die erick e, is geloof ik nederlands kampioen dmc draaien geweest ofzo. Toen bij de extrema after helaas trainwreck op trainwreck.
ik niet begrijp

off-day I guess... Erick-E kan er wel wat van normaalgesproken 
Slecht geluid of brakke apparatuur op de locatie kan ook aardig wat schelen in de kwaliteit van de mixen. Soms heb ik ook het idee dat de grotere jongens wat nonchalant worden tijdens het draaien. Beetje pitchen en mixen maar, met wat gehark loopt het dan nog wel aardig...
| quote: |
| Originally posted by eieregooie off-day I guess... Erick-E kan er wel wat van normaalgesproken |
Mwhaha, op de vraag: "wat is je grootste talent?"
Het skretsjen ook noemen he.......als hij het kan dan moet hij het ook wel goed doen....
| quote: |
| Originally posted by eieregooie off-day I guess... Erick-E kan er wel wat van normaalgesproken |
Ook best lomp dat hij 2 namen op 'zijn' madhouse stage niet kon opnoemen 
| quote: |
| Originally posted by HardKiller Ook best lomp dat hij 2 namen op 'zijn' madhouse stage niet kon opnoemen |
| quote: |
| Originally posted by HardKiller Ook best lomp dat hij 2 namen op 'zijn' madhouse stage niet kon opnoemen |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.