TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Prao Fusk

Posted by mindshooter on Nov-03-2001 16:09:

Worm Popper Prao Fusk

Om ni undrar vart jag vart s� har jag inte varit vid datorn
internet strular igen men jag hoppas p� att kunna fixa det snart.....

Just nu skulle jag beh�va hj�lp med en liten grej som ni s�kert redan f�rst�tt av namnet p� threaden.
F�r dom som inte vet det s� bor min tjej i hultsfred och jag i sthlm och hon ska Vecka 48 praoa n�gonstans. Vi vill att hon ska praoa i sthlm men vi har inte hittat n�gon praoplats. Det �r enda chansen f�r oss att ses p� l�nge och d�rf�r k�nns det viktigt att hon kan bo hos mig den veckan. Vad vi beh�ver �r n�gons mob nummer. Det har aldrig h�nt f�rut att skolan har kollat upp numret eller praoplatsen d�rf�r finns det antagligen ingen risk f�r att n�got jobbigt h�nder. m�nga av hennes kompisar har skitit i prao f�rut men nu ligger hennes morsa p�. Det enda vi beh�ver �r n�gons mobilnummer att ge skolan och i v�rsta fall att han\hon ljuger lite om skolan ringer.... se det som en kul grej

Do it for Love

Posted by Aendy on Nov-03-2001 17:28:

Vill inte vara en downer, men arbetsplatsen har kontakt med skolan utan g� g� via eleven, de m�ste ju f� in omd�men och dyl. Det r�cker tyv�rr inte med ett telenr. utan man b�r helst ha ett fejk-f�retag ocks�. Men kom igen mannen. Det l�r ju finnas n�got f�retag som beh�ver gratis arbetsplats. Annars kan du ju alltid g� ner och fr�ga den lokala pizzerian och f� n�gon slags deal med dem, de brukar inte vara om�jliga. Tro mig.

Posted by mindshooter on Nov-04-2001 23:21:

quote:
Originally posted by Aendy
Vill inte vara en downer, men arbetsplatsen har kontakt med skolan utan g� g� via eleven, de m�ste ju f� in omd�men och dyl. Det r�cker tyv�rr inte med ett telenr. utan man b�r helst ha ett fejk-f�retag ocks�. Men kom igen mannen. Det l�r ju finnas n�got f�retag som beh�ver gratis arbetsplats. Annars kan du ju alltid g� ner och fr�ga den lokala pizzerian och f� n�gon slags deal med dem, de brukar inte vara om�jliga. Tro mig.

Vi har f�rs�kt det mesta.....inte hittat n�gon plats......
F�rra �ret l�mnade varken min tjej eller hennes kompisar in n�gra papper mer �n sj�lva numret och adressen. Sj�lv praoade jag inte ens...sket i att l�mna in alla lappar och l�t det rinna ut i sanden....n�r allt var klart hade inte skolan uppt�ckt n�gonting......

Posted by Gaby on Nov-05-2001 11:48:

Eftersom du skrev do it for love s� blir jag s� r�rd...jag �r en riktig romantiker...Skriv PM till mig s� fixar vi det...

Posted by x-dream on Nov-05-2001 14:09:

quote:
Originally posted by Gaby
Eftersom du skrev do it for love s� blir jag s� r�rd...jag �r en riktig romantiker...Skriv PM till mig s� fixar vi det...

Det trevligt om du kunde st�lla upp � hj�lpa en m�nnsika som �r i behov av hj�lp....

Posted by Gaby on Nov-05-2001 14:28:

quote:
Originally posted by x-dream

Det trevligt om du kunde st�lla upp � hj�lpa en m�nnsika som �r i behov av hj�lp....

LOVE �r det enda som betyder n�got... s�rskillt n�r man �r 16 �r

Posted by mindshooter on Nov-07-2001 17:50:

Unhappy

Kenny... Jag �lskar verkligen dej... Och jag KAN va sj�lvst�ndig.. nu n�r jag vet att du blir glad av det.. har f�rst�tt att jag gjort fel!! Har f�rst�tt att du e lessen!

Posted by Aendy on Nov-07-2001 18:28:

Hmm... ska vi verkligen l�sa f�reg�ende inl�gg? Jag rodnar lite :)

Posted by reveal on Nov-07-2001 18:35:

vem �r kenny??

Posted by Aendy on Nov-07-2001 18:39:

quote:
Originally posted by reveal
vem �r kenny??

Det �r ju Mindshooter, misst�nker att det �r flickv�nnen som skrivit inl�gget.

Posted by mindshooter on Nov-08-2001 10:35:

quote:
Originally posted by Aendy

Det �r ju Mindshooter, misst�nker att det �r flickv�nnen som skrivit inl�gget.

Heh...alldeles r�tt....jag skrev praofusk grejen fr�n hennes dator...
m�ste ha sparats en cookie eller n�got........Vet inte om jag skrev f�rut men vi har ett break nu s� det blir inte aktuellt med prao.....

Nu st�nger jag den h�r s� det inte sker fler miss�den....