TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Prao Fusk
Prao Fusk
Om ni undrar vart jag vart s� har jag inte varit vid datorn 
internet strular igen men jag hoppas p� att kunna fixa det snart.....
Just nu skulle jag beh�va hj�lp med en liten grej som ni s�kert redan f�rst�tt av namnet p� threaden.
F�r dom som inte vet det s� bor min tjej i hultsfred och jag i sthlm och hon ska Vecka 48 praoa n�gonstans. Vi vill att hon ska praoa i sthlm men vi har inte hittat n�gon praoplats. Det �r enda chansen f�r oss att ses p� l�nge och d�rf�r k�nns det viktigt att hon kan bo hos mig den veckan. Vad vi beh�ver �r n�gons mob nummer. Det har aldrig h�nt f�rut att skolan har kollat upp numret eller praoplatsen d�rf�r finns det antagligen ingen risk f�r att n�got jobbigt h�nder. m�nga av hennes kompisar har skitit i prao f�rut men nu ligger hennes morsa p�. Det enda vi beh�ver �r n�gons mobilnummer att ge skolan och i v�rsta fall att han\hon ljuger lite om skolan ringer.... se det som en kul grej 
Do it for Love

Vill inte vara en downer, men arbetsplatsen har kontakt med skolan utan g� g� via eleven, de m�ste ju f� in omd�men och dyl. Det r�cker tyv�rr inte med ett telenr. utan man b�r helst ha ett fejk-f�retag ocks�. Men kom igen mannen. Det l�r ju finnas n�got f�retag som beh�ver gratis arbetsplats. Annars kan du ju alltid g� ner och fr�ga den lokala pizzerian och f� n�gon slags deal med dem, de brukar inte vara om�jliga. Tro mig.
| quote: |
| Originally posted by Aendy Vill inte vara en downer, men arbetsplatsen har kontakt med skolan utan g� g� via eleven, de m�ste ju f� in omd�men och dyl. Det r�cker tyv�rr inte med ett telenr. utan man b�r helst ha ett fejk-f�retag ocks�. Men kom igen mannen. Det l�r ju finnas n�got f�retag som beh�ver gratis arbetsplats. Annars kan du ju alltid g� ner och fr�ga den lokala pizzerian och f� n�gon slags deal med dem, de brukar inte vara om�jliga. Tro mig. |
Eftersom du skrev do it for love s� blir jag s� r�rd...jag �r en riktig romantiker...Skriv PM till mig s� fixar vi det...
| Originally posted by Gaby Eftersom du skrev do it for love s� blir jag s� r�rd...jag �r en riktig romantiker...Skriv PM till mig s� fixar vi det... |
| Originally posted by x-dream Det trevligt om du kunde st�lla upp � hj�lpa en m�nnsika som �r i behov av hj�lp.... |
Kenny... Jag �lskar verkligen dej... Och jag KAN va sj�lvst�ndig.. nu n�r jag vet att du blir glad av det.. har f�rst�tt att jag gjort fel!! Har f�rst�tt att du e lessen!
Hmm... ska vi verkligen l�sa f�reg�ende inl�gg? Jag rodnar lite :)
vem �r kenny??
| Originally posted by reveal vem �r kenny?? |
| Originally posted by Aendy Det �r ju Mindshooter, misst�nker att det �r flickv�nnen som skrivit inl�gget. |