TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hardstyle, Hard Trance clubs


Posted by theonides on Jan-31-2005 00:59:

Hardstyle, Hard Trance clubs

Hi,
I'm coming to Amsterdam mid this year with a friend and I just wanted to ask a question about the club scene. I'm into hardstyle, hard trance and some hardhouse and i was wondering are there any clubs in amsterdam or surounding areas that play this sort of music?
From what I've researched so far about amsterdam, most of the clubs I've found are mainly house music which isn't my thing and I'm pretty sure holland has harder clubs since you hold such awesome partys like sensation black (which i'm going 2) and dance valley.
If someone could tell me the names and addresses of any good clubs in amsterdam and surrounding areas that play this sort of music i'd be really greatful.

Thanks heaps everyone

Theo


Posted by MaGiK54 on Jan-31-2005 07:43:

Just like your local forum here on TA, we have a special thread for foreign TA's: http://www.tranceaddict.com/forums/...hreadid=169354. Please ask your questions there.


God wat vraag ik het deze keer vriendelijk he


Posted by New Wave on Jan-31-2005 12:40:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Just like your local forum here on TA, we have a special thread for foreign TA's: http://www.tranceaddict.com/forums/...hreadid=169354. Please ask your questions there.


God wat vraag ik het deze keer vriendelijk he


We zijn trots op je hoor
We moeten ook wel een beetje goed voor ze zijn want ze geven gel duit en dat is bevordelijk voor de Nederlandsche economie


Posted by Muppy on Jan-31-2005 12:48:

quote:
Originally posted by New Wave
We zijn trots op je hoor
We moeten ook wel een beetje goed voor ze zijn want ze geven gel duit en dat is bevordelijk voor de Nederlandsche economie




Posted by MaGiK54 on Jan-31-2005 12:57:

quote:
Originally posted by New Wave
We zijn trots op je hoor
We moeten ook wel een beetje goed voor ze zijn want ze geven gel duit en dat is bevordelijk voor de Nederlandsche economie


Ik ga zelf dit jaar naar Aussie dus ik probeer al een beetje lief voor ze te zijn


Posted by jp on Jan-31-2005 20:40:

Ik heb ook nog een Aussie in de kast liggen


Posted by Siesta on Jan-31-2005 21:08:

niuewe vd party animals is cool (wazzup)

jeej


Posted by jp on Jan-31-2005 21:11:

Have YOU ever been mellow?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.