TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lost
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Lost
Fan s�g ni "smygpremi�ren" av Lost p� TV4 ?

Amerikansk serie fr�n 2004. 48 personer �verlever en sv�r flygkrasch p� en �de tropisk �. Den till synes bed�rande �n visar sig vara en f�rr�disk kuliss till det mardr�msdrama som kommer att utspela sig d�r. De �verlevande - v�nner, familjer, fr�mlingar och fiender - m�ste k�mpa tillsammans f�r att beh�lla livet. V�drets makter, tiden och den sv�ra terr�ngen �r emot dem, och �n ruvar p� m�nga hemligheter, liksom de �verlevande sj�lva.
J�klar denna serie ska jag FAN f�lja.... as v�lgjord och sp�nnande !
Detta f�rsta avsnitt har riktig premi�r onsdag den 2a februari klockan 21:00. Del 1 av 22.
http://www.tv4.se/program/episode.aspx?pid=192710
allt var bra utom kanalen. hatar judefyran =(
s� mycket reklam
Yea, verkar vara en riktigt tung serie. Ska f�ljas!
Rebel9: No shit de var mycket reklam! Kul att f�rsta (asl�nga) reklamavbrottet kom innan introduktionen ens var �ver.. *suck*
Varf�r kan inte TV4 l�ra sig att klippa in reklamen d�r den ska vara? P� flera st�llen i detta avsnitt blev det svart f�r ungef�r en sekund och det h�nde n�got sp�nnade s� man hade velat sitta kvar...
"1.. 2... 3... 4.. 5.." *SVART!*
Men neeeeeeeeeeeej, tv4 v�ntar ca 2minuter l�ngre fram och dunkar in reklamen!
Aja, ska sluta gn�lla och g� till jobbet ist�llet 
En v�n sa "se p� Lost" och jag gjorde inte s� mycket �t det.. men n�n vecka sen drog jag hem f�rsta avsnittet.. och samma kv�ll resten.. har sett 1-14 nu och v�ntar sp�nt p� 15e .. s� bra serie
.. synd att det snart �r slut bara =(
| quote: |
| Originally posted by Kamelen En v�n sa "se p� Lost" och jag gjorde inte s� mycket �t det.. men n�n vecka sen drog jag hem f�rsta avsnittet.. och samma kv�ll resten.. har sett 1-14 nu och v�ntar sp�nt p� 15e .. s� bra serie .. synd att det snart �r slut bara =( |

hmm va skumt
har haft avsnitt 1-3 p� datorn skitl�nge och fick f�rst f�r mig ig�r att titta p� det, vilket resulterade i att jag s�g p� alla de avsnitt plus laddade hem resten
verkar va riktigt bra faktiskt... dock mycket skumt att jag lyckades pricka in det samtidigt som svenska premi�ren visades 
den svenska premi�ren �r inte f�rrens imorgon onsdag ju 
det var bara en f�rhandstitt ig�r.
men bra, det �r den som fan!
Ska minsann ladda hem dem n�r jag kommer hem..
Jo Lost �r GRYMT BRA 
�r dock lite sm�tt f�rbannad �ver att det av n�gon anledning inte sl�ptes n�got avsnitt i USA f�rra veckan 
Abstinens ^^
Rekommenderar alla den h�r serien.
Som Rebel9 n�mde... j�vligt jobbigt med 4an j�vla reklamavbrott var 5 minut som p�g�r i 15 minuter...
Jag t�nker f�lja denna serie p� TV s� jag f�r st�det av Svensk textning... F�ljer andra serier genom att tanka hem alla avsnitt som g�r men ibland blir de sv�rt att h�nga med... Just nu laddar jag hem nya avsnitt fr�n 2 serier varje vecka...
| Originally posted by SteveTranz4ever Som Rebel9 n�mde... j�vligt jobbigt med 4an j�vla reklamavbrott var 5 minut som p�g�r i 15 minuter... Jag t�nker f�lja denna serie p� TV s� jag f�r st�det av Svensk textning... F�ljer andra serier genom att tanka hem alla avsnitt som g�r men ibland blir de sv�rt att h�nga med... Just nu laddar jag hem nya avsnitt fr�n 2 serier varje vecka... |
| Originally posted by Kvicket Sj�lv har jag nog blivit f�r beroende av att tanka hem serier. De jag f�ljer just nu �r Scrubs, Joey, Las vegas, Lost, OC!!!, The Apprentice, Simpsons o nu senast North Shore. :P � andra sidan s� blir det minimalt med svenska tv-program ^_^ OC o Lost �r v�l de tv� b�sta av ovanst�ende enligt mig. Joey har ocks� in charm men �r ibland riktigt B :P Scrubs �r grymt! Simpsons talar f�r sig sj�lvt. The Apprentice �r skitskoj... Trump �r sk�n North shore verkar ok, men en ganska svag kopia av OC �nd�. Las vegas har sina stunder, mkt snygga bitches ocks� |

| Originally posted by jofawe Jag f�ljer med n�gra serier ![]() Las Vegas, �r skitbra (� nikki cox �r f�rbaskat l�cker!) |
| Originally posted by Kvicket N�gon tjej i Las Vegas som inte �r f�rbaskat l�cker? :O Vanessa Marcil AKA Sam �r v�l �nd� saftigast? Ojojoj s�ger jag |

Fick tipset f�r ett tag sen nu av en kompis. Men f�rst nu jag b�rjat se p� det. Tankar ner allt f�r fullt, men har bara sett de 2 f�rsta �nnu.
Detta sl�r ju TV4 med h�stl�ngder. Bra bas i ljudet, inga reklamavbrott, man kan pausa n�r som helst, ingen v�ntan p� n�sta avsnitt, man kan se om vissa sekvenser/avsnitt. 
s�g precis klart f�rsta avsnittet p� fyran, riktigt irriterande med deras reklampauser, f�rst�r en hel del av upplevelsen imo.
J�kligt sp�nnande serie iaf, definitivt en man kommer f�lja 
en sak till jag t�nkte p� va att fotot va grymt bra, l�tt filmklass p� det vilket inte har varit allt f�r vanligt tidigare.
btw n�n n�mnde alias ocks�, den rekomenderas varmt. Ocks� en j�vligt sjyst serie 
F�r v�l ocks� b�rja tanka ner det n�r alla tycker att Lost �r s� bra
Inte att jag egentligen har tid �ver till det, men ... there goes nothing.
| Originally posted by Kvicket Sj�lv har jag nog blivit f�r beroende av att tanka hem serier. De jag f�ljer just nu �r Scrubs, Joey, Las vegas, Lost, OC!!!, The Apprentice, Simpsons o nu senast North Shore. :P � andra sidan s� blir det minimalt med svenska tv-program ^_^ OC o Lost �r v�l de tv� b�sta av ovanst�ende enligt mig. Joey har ocks� in charm men �r ibland riktigt B :P Scrubs �r grymt! Simpsons talar f�r sig sj�lvt. The Apprentice �r skitskoj... Trump �r sk�n North shore verkar ok, men en ganska svag kopia av OC �nd�. Las vegas har sina stunder, mkt snygga bitches ocks� |

har kollat p� dem 13 f�rsta avsnitten av lost nu.. v�ntar p� att avsnitt 14 ska komma ner nu 
blev 9avsnitt ig�r och dem resterade 4 n�r jag vaknade idag.. hehe 
Funderar p� om man ska br�ja tanka hem Lost ist�llet f�r att se dom p� 4an d�r de e reklam varannan minut...
Ikv�ll ska jag se senaste avsnitten av "Star Trek - Enterprise" samt "Stargate - Atlantis"... 2 serier som jag tankar hem...
jag har sett till och med avsnitt 4 .. har alla 14 hittils p� datorn (tacka gudarna f�r bredband)
M�ste s�ga att den �r kvalit� .. man blir lite m�rkr�dd .. s�rskillt n�r de st�r p� kullen och f�r meddelandet. (andra avsnittet)
| Originally posted by SteveTranz4ever Star Trek - Enterprise" |
| Originally posted by SteveTranz4ever Funderar p� om man ska br�ja tanka hem Lost ist�llet f�r att se dom p� 4an d�r de e reklam varannan minut... Ikv�ll ska jag se senaste avsnitten av "Star Trek - Enterprise" samt "Stargate - Atlantis"... 2 serier som jag tankar hem... |
| Originally posted by jofawe De ska ju l�gga ner StarTrek .. serien �r inte lika popul�r som StarGate .. StarGate �r ju en av de l�ngstg�ende serierna n�gonsin, �r uppe i 10 sesonger snart ju. |
)
| Originally posted by cviper V�nta, StarGate som i den serien som de har en konstig portal till andra v�rldar (i f�rsta filmen s� hittar de den i en pyramid eller n�t?) ? Har inte h�rt/sett n�t av det hur l�nge som helst ju... |
| Originally posted by dbl undrar ocks� det.. och n�r serien gick h�r i sverige s� tyckte jag inte den va n�tt vidare direkt faktiskt.. kollade dock n�r jag va uttr�kad.. haha |