TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- We're Here For You
Pages (2): [1] 2 »
We're Here For You
Dit is een thread speciaal voor degenen die zich ongelukkig voelen of probs hebben met weet ik veel wat. Let's try to help these ppl!
en neen ge moogt hier ni klage over 'mijn voorraad weed is op HELP!'
Re: We're Here For You
| quote: |
| Originally posted by mellow_head neen ge moogt hier ni klage over 'mijn voorraad weed is op HELP!' |
Re: Re: We're Here For You
| Originally posted by Pumaz Mag ik dan klagen dat over dat ik geen geld heb om sigaretten te kopen? Ik ga deze week een wrak zijn |
haha ik weet hoe het is om ni zonder uw safkes te kunnen
dan moete da compenseren met zelf gestookt bier!
zelf gestookt bier = methanol + rattepis + een schuimlaag
Woohoo ik heb 10 euro gekregen van mijn pa 
Probleem (tijdelijk) opgelost ![]()
| Originally posted by mellow_head zelf gestookt bier = methanol + rattepis + een schuimlaag |
| Originally posted by mellow_head zelf gestookt bier = methanol + rattepis + een schuimlaag |
gebuisd op mn mondeling examen engels... JOY 
Dat is dan 'tubed'.
Niet mee inzitten jong, als ge nie gedelibereerd wordt finisht ge dat wel in 2e zitje.
| Originally posted by Zehra gebuisd op mn mondeling examen engels... JOY |
Ik heb het voor de moment toch serieus moeilijk. Gisteren na 8 jaar samen, en een half jaar samenwonen, hebben mijn vriendin en ik besloten van er een einde aan te maken... Zat er al een tijdje aan te komen, a lot of stuff that happened, maar als het dan ook effectief gebeurt, is het pretty hard to swallow.
Nuja, I can take it, I guess. Voorlopig terug naar mijn ouders gaan wonen, tot ik een eigen appartementje vind voor een redelijke prijs.
^ da's wel een zware klap, ja
veel sterkte!
da's idd minder ... *hug*
sterkte!
Thanks
I'll be okay, kzeg het, het zat er al een tijdje aan te komen, 't is niet dat het onverwacht was. Was me er al een tijdje op aan het voorbereiden trouwens.
| Originally posted by Belgian Bonzai Niet mee inzitten jong, als ge nie gedelibereerd wordt finisht ge dat wel in 2e zitje. |
| Originally posted by Zehra gebuisd op mn mondeling examen engels... JOY |

| Originally posted by Xilver Thanks I'll be okay, kzeg het, het zat er al een tijdje aan te komen, 't is niet dat het onverwacht was. Was me er al een tijdje op aan het voorbereiden trouwens. |
| Originally posted by Xilver Thanks I'll be okay, kzeg het, het zat er al een tijdje aan te komen, 't is niet dat het onverwacht was. Was me er al een tijdje op aan het voorbereiden trouwens. |
| Originally posted by Xilver Ik heb het voor de moment toch serieus moeilijk. Gisteren na 8 jaar samen, en een half jaar samenwonen, hebben mijn vriendin en ik besloten van er een einde aan te maken... Zat er al een tijdje aan te komen, a lot of stuff that happened, maar als het dan ook effectief gebeurt, is het pretty hard to swallow. Nuja, I can take it, I guess. Voorlopig terug naar mijn ouders gaan wonen, tot ik een eigen appartementje vind voor een redelijke prijs. |
| Originally posted by Xilver Ik heb het voor de moment toch serieus moeilijk. Gisteren na 8 jaar samen, en een half jaar samenwonen, hebben mijn vriendin en ik besloten van er een einde aan te maken... Zat er al een tijdje aan te komen, a lot of stuff that happened, maar als het dan ook effectief gebeurt, is het pretty hard to swallow. Nuja, I can take it, I guess. Voorlopig terug naar mijn ouders gaan wonen, tot ik een eigen appartementje vind voor een redelijke prijs. |
, dus ben der niet meteen kapot van. Ik word bijna bang om een relatie te beginnen als ik zoiets lees en hoor (wat de laatste tijd steeds vaker gebeurd, jammer genoeg). Der zijn vast heel veel mooie momenten geweest en je leert er ook een hoop van maar toch, sometimes it's a cruel cruel world out there
@ Tom, kop op he man, you will survive it.
Tom = =/
Ge kunt er alleen beter van wordne , en sterker.