TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- We're Here For You
Pages (2): [1] 2 »

Posted by mellow_head on Feb-01-2005 16:15:

We're Here For You

Dit is een thread speciaal voor degenen die zich ongelukkig voelen of probs hebben met weet ik veel wat. Let's try to help these ppl!

en neen ge moogt hier ni klage over 'mijn voorraad weed is op HELP!'

Posted by Jakhira on Feb-01-2005 16:18:

Re: We're Here For You

quote:
Originally posted by mellow_head
neen ge moogt hier ni klage over 'mijn voorraad weed is op HELP!'

Mag ik dan klagen dat over dat ik geen geld heb om sigaretten te kopen?

Ik ga deze week een wrak zijn

Posted by eieregooie on Feb-01-2005 16:41:

Re: Re: We're Here For You

quote:
Originally posted by Pumaz
Mag ik dan klagen dat over dat ik geen geld heb om sigaretten te kopen?

Ik ga deze week een wrak zijn

Posted by mellow_head on Feb-01-2005 16:48:

haha ik weet hoe het is om ni zonder uw safkes te kunnen

Posted by Tiger777 on Feb-01-2005 17:19:

dan moete da compenseren met zelf gestookt bier!

Posted by mellow_head on Feb-01-2005 17:33:

zelf gestookt bier = methanol + rattepis + een schuimlaag

Posted by Jakhira on Feb-01-2005 17:38:

Woohoo ik heb 10 euro gekregen van mijn pa

Probleem (tijdelijk) opgelost

Posted by Tiger777 on Feb-01-2005 17:39:

quote:
Gij zijt duidelijk een amateur!

Posted by Dark Apostle on Feb-01-2005 17:50:

quote:
$

We hebben het hier over Bier, met hoofdletter B, niet over jupiler, met zo'n klein mogelijke j

Posted by Zehra on Feb-01-2005 18:01:

gebuisd op mn mondeling examen engels... JOY

Posted by Belgian Bonzai on Feb-01-2005 18:05:

Dat is dan 'tubed'.
Niet mee inzitten jong, als ge nie gedelibereerd wordt finisht ge dat wel in 2e zitje.

Posted by Gladius on Feb-01-2005 18:05:

quote:
Originally posted by Zehra

doh =\
kheb niet al teveel te klagen. een weekje verlof na de examens doet wel deugd. maar als het dan echt moet... ik ben zondag voor het eerst in een maand ofzow terug gaan shotte en bijgevolg ben ik nog nooit zo stijf geweest, ik kan amper deftig wandelen, en zelfs als ik hoest heb ik zeer in m'n lies

Posted by Xilver on Feb-01-2005 18:16:

Ik heb het voor de moment toch serieus moeilijk. Gisteren na 8 jaar samen, en een half jaar samenwonen, hebben mijn vriendin en ik besloten van er een einde aan te maken... Zat er al een tijdje aan te komen, a lot of stuff that happened, maar als het dan ook effectief gebeurt, is het pretty hard to swallow.

Nuja, I can take it, I guess. Voorlopig terug naar mijn ouders gaan wonen, tot ik een eigen appartementje vind voor een redelijke prijs.

Posted by TOR on Feb-01-2005 18:45:

^ da's wel een zware klap, ja veel sterkte!

Posted by Pheatus on Feb-01-2005 18:49:

da's idd minder ... *hug*

sterkte!

Posted by Xilver on Feb-01-2005 18:52:

Thanks

I'll be okay, kzeg het, het zat er al een tijdje aan te komen, 't is niet dat het onverwacht was. Was me er al een tijdje op aan het voorbereiden trouwens.

Posted by Tiger777 on Feb-01-2005 18:55:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Niet mee inzitten jong, als ge nie gedelibereerd wordt finisht ge dat wel in 2e zitje.

ma da's zeker da!

Posted by Nyah on Feb-01-2005 19:07:

quote:
Originally posted by Zehra

oei zehra.. ma t schriftelijk zal wel goed gegaan zijn
en t wordt met duits opgeteld, dus zal over t algemeen geen buis op de talen worden he

ps: aan iedereen die t nu moeilijk heeft, veel sterkte.

Posted by Kaidreas on Feb-01-2005 19:27:

quote:
Originally posted by Xilver
Thanks

I'll be okay, kzeg het, het zat er al een tijdje aan te komen, 't is niet dat het onverwacht was. Was me er al een tijdje op aan het voorbereiden trouwens.

Damn, das echt niet fijn. Ge weet nog altijd wie ik ben en waar ik woon e jos.
dus als ge iets nodig hebt ofzo. een telefoontje is makkelijk gedaan e

Posted by Dark Apostle on Feb-01-2005 19:35:

quote:
Thanks

toch veel sterkte kerel

Posted by FUSyke on Feb-01-2005 20:13:

quote:
Ik heb het voor de moment toch serieus moeilijk. Gisteren na 8 jaar samen, en een half jaar samenwonen, hebben mijn vriendin en ik besloten van er een einde aan te maken... Zat er al een tijdje aan te komen, a lot of stuff that happened, maar als het dan ook effectief gebeurt, is het pretty hard to swallow.

Nuja, I can take it, I guess. Voorlopig terug naar mijn ouders gaan wonen, tot ik een eigen appartementje vind voor een redelijke prijs.

Dit is echt wel slecht nieuws. Na zo'n lange periode moet dit wel een harde klap voor je zijn ook al zagt ge het aankomen. Veel sterkte jongen

Posted by Buoyant on Feb-01-2005 23:28:

quote:

SCHOL DUDE en veel sterkte uiteraard.

Heb het vandaag ook uitgemaakt maar das niks in vergelijking met dit, we waren nog maar een goeie maand ver , dus ben der niet meteen kapot van. Ik word bijna bang om een relatie te beginnen als ik zoiets lees en hoor (wat de laatste tijd steeds vaker gebeurd, jammer genoeg). Der zijn vast heel veel mooie momenten geweest en je leert er ook een hoop van maar toch, sometimes it's a cruel cruel world out there

Posted by Jasperovitsj on Feb-01-2005 23:58:

quote:

Jammer dat het allemaal zo is moeten lopen, maar toch veel sterkte man! En hopelijk brengt de toekomst weer iets moois...

@Zehra: Het zal allemaal wel zo erg niet zijn. Vorig jaar ging je ook gebisd zijn op verschillende vakken, maar uiteindelijk bleek je vlot geslaagd

Posted by djcresto on Feb-02-2005 00:28:

@ Tom, kop op he man, you will survive it.

Posted by pooley on Feb-02-2005 02:11:

Tom = =/
Ge kunt er alleen beter van wordne , en sterker.

Pages (2): [1] 2 »