TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- No nonsens forum
Pages (2): [1] 2 »
No nonsens forum
exclusief deze thread dan merk ik toch dat we ��n van de meest efficiente non-nonsens forums hebben!
Kijk eens naar de verhouding replies per thread/threads
Vergelijk eens met andere fora.
Verklaar...
veel respect voor elkaar?
kleine/goede groep?
Er wordt hier alleszinds echt ni genoeg gezeverd naar mijn zin, doe eens ni altijd zo serieus mensen 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Er wordt hier alleszinds echt ni genoeg gezeverd naar mijn zin, doe eens ni altijd zo serieus mensen |

Re: No nonsens forum
| Originally posted by TranceSeeker exclusief deze thread dan merk ik toch dat we ��n van de meest efficiente non-nonsens forums hebben! Kijk eens naar de verhouding replies per thread/threads Vergelijk eens met andere fora. Verklaar... veel respect voor elkaar? kleine/goede groep? |
| Originally posted by Pumaz Er wordt hier alleszinds echt ni genoeg gezeverd naar mijn zin, doe eens ni altijd zo serieus mensen |
Volgens mij is de meest voor de hand liggende verklaring dat het een klein clubje is, waarvan het grootste deel elkaar nog eens irl kent ook...
HAH, het ultieme zevergehalte is weggegaan met mij jong!
HAH
| Originally posted by eieregooie Volgens mij is de meest voor de hand liggende verklaring dat het een klein clubje is, waarvan het grootste deel elkaar nog eens irl kent ook... |
doe mij nog maar ne Fiero, thx
| Originally posted by Buoyant doe mij nog maar ne Fiero, thx |
Echt zware en/of controversiele onderwerpen worden hier op het forum niet echt gepost, zoals dat bijvoorbeeld wel op het NL forum gedaan wordt. Zware politieke of culturele discussies zorgen meestal voor verhitte gemoederen en veel gezever...
| Originally posted by Dark Apostle En we zijn intelligente toffe en aangename mensen |
| Originally posted by Jasperovitsj Zware politieke of culturele discussies zorgen meestal voor verhitte gemoederen en veel gezever... |
| Originally posted by Dark Apostle En we zijn intelligente toffe en aangename mensen |
Te weinig topics
| Originally posted by mellow_head Te weinig topics |

^de mastrubatie topic? hoeveel keer... enz enz

| Originally posted by Kaidreas ^de mastrubatie topic? hoeveel keer... enz enz |
een en al hand zekerst?
beter ��n vogel in de hand, dan 10 in de lucht!
beter 1 kameel op het land dan 10 in de lucht
Dat verklaart meteen de term "vogelen"...
| Originally posted by Tiger777 beter ��n vogel in de hand, dan 10 in de lucht! |
| Originally posted by Jasperovitsj Dat verklaart meteen de term "vogelen"... |