TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Jaaaaaa Carnaval
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Buoyant on Feb-05-2005 14:46:

Jester Jaaaaaa Carnaval

Als je gaat, Hoe ga je? Naar wat ga je? Of ga je helemaal niet?

Ik alleen maar vanavond naar een jaarlijks fuifje hier in de buurt. Stoeten zeggen mij niet veel. Andere jaren liep ik nog mee, maar had daar dit jaar weinig zin in.
Ik ga als travestiet, heb een mooi rokje,panties, gebreid truitje en mooie body warmer van mijn mama kunnen lenen en een punkers pruik op. Lekker fout dus .... heerlijk

Posted by Phortastic on Feb-05-2005 14:51:

ik haat carnaval, kvind da een feest voor debielen, no offence.
ik ga dus ook niet.
zuipen om te zuipen kan ik ook op eender welke dag, heb ik gene carnaval voor nodig.

Posted by Jakhira on Feb-05-2005 14:52:

Ik ga wel (zoals iedereen in Aalst) maar ik verkleed mij niet, niks voor mij
Wat ik ga doen? Drinken
Waar ik het ga doen? De King's zou terug open zijn las ik d4m

Ik ga niet echt naar de stoet kijken maar als ik er toevallig passeer zal ik toch wel ff op de nummer letten want Dj LPG doet mee (groep nummer 55)

Posted by djcresto on Feb-05-2005 14:57:

Naar de stoet op zich zou ik wel nog willen zien. Kvind die wagens meestal wel knap gemaakt. Ik hou er wel nie van om mij te verkleden. En de mentaliteit van de meeste karnavalisten staat mij nie aan. Das zo echt een bekrompen wereldje vind ik of zo lijkt het toch. Alleja bij veel Aalstenaars staat er woensdag in hunne msn nick: nog 360 dagen en tis karnaval. Daarbij komt dan nog de belachelijke muziek die altijd gespeeld wordt.

Posted by Jakhira on Feb-05-2005 14:59:

quote:
Originally posted by djcresto
Daarbij komt dan nog de belachelijke muziek die altijd gespeeld wordt.

+1

Posted by Eagle` on Feb-05-2005 14:59:

Halle woei

Posted by Phortastic on Feb-05-2005 15:00:

quote:
Originally posted by djcresto
Naar de stoet op zich zou ik wel nog willen zien. Kvind die wagens meestal wel knap gemaakt. Ik hou er wel nie van om mij te verkleden. En de mentaliteit van de meeste karnavalisten staat mij nie aan. Das zo echt een bekrompen wereldje vind ik of zo lijkt het toch. Alleja bij veel Aalstenaars staat er woensdag in hunne msn nick: nog 360 dagen en tis karnaval. Daarbij komt dan nog de belachelijke muziek die altijd gespeeld wordt.

mooi gezegd, dat is net wat ik bedoel. maar ik heb het wat botter uitgedrukt

Posted by Freezel on Feb-05-2005 15:03:

Kansloos, ieder jaar weer. Mooi gezegd Phortastic, helemaal mee eens

Posted by Phortastic on Feb-05-2005 15:04:

quote:
Originally posted by Freezel
Kansloos, ieder jaar weer. Mooi gezegd Phortastic, helemaal mee eens

Thanks Freezel

Posted by Wildfir3 on Feb-05-2005 15:28:

niet kanslozer dan al die arminseuten die gaan "flippen" op saaie kakmuziek hoor

anyway, karnaval halle is nog wel een klein maandje te gaan (halfvasten pas), en hebber momenteel nog helemaal geen zin in, dus dunno... aalst is te ver, en 't is home sweet home, dusja

Posted by FUSyke on Feb-05-2005 15:30:

Carnaval is toch ook niets voor mij, ik vind het altijd maar een rare bedoening en al die zatte mensen Mijn vriendin zit in Aalst op school; die mensen zijn een gans jaar maar met 1 ding bezig en dat is carnaval. Rare mensen die aalstenaars Veel leute voor de mensen die morgen naar Aalst gaan.

Posted by djcresto on Feb-05-2005 15:34:

quote:
Originally posted by FUSyke
Carnaval is toch ook niets voor mij, ik vind het altijd maar een rare bedoening en al die zatte mensen Mijn vriendin zit in Aalst op school; die mensen zijn een gans jaar maar met 1 ding bezig en dat is carnaval. Rare mensen die aalstenaars Veel leute voor de mensen die morgen naar Aalst gaan.

sint lieven? hohan?

tja sommige zijn inderdaad raar en velen zijn ook zat tijdens karnaval. Ken er wel ook genoeg uit aalst die nie raar zijn Enja zelfs ene die 3 dagen naar karnaval gaat en geen enkele keer zat is.

E�n van de leukere dingen aan Aalst karnaval (ben ooit ��n keer geweest) is dat je daar om 6 uur 's ochtends nog met duizenden rond en op de grote markt staat te feesten. Dat heeft zijn charme wel vind ik.

Posted by FUSyke on Feb-05-2005 15:44:

Ze zit op een verpleegschool dat aan een ziekenhuis ligt. Welke weet ik niet en ik moet het ook niet weten want zo'n slechte school man man moest je mij daar voor de klas stellen dan zou ik het zelfs nog beter doen!

Posted by CygnusX on Feb-05-2005 16:49:

Carnaval, daar moet ge van houden Ik hou ervan, net als Buoyant en Giesber.
Ik ga naar dezelfde fuif als Tom vanavond en naar een lichtstoet+fuif morgenavond.

Posted by Nyah on Feb-05-2005 16:51:

Karnaval.. is leuk als je dat met een bende kunt vieren. T zegt me ni zo veel om een stoet te zien - brr koud ... Ma als je bvb met een groepje vrienden u verkleed en dan naar zo'n carnavalsbal gaat, kunt ge wel al eens amuseren. Moeten ze me natuurlijk ook ni iedere dag gaan vragen, maar 1 keer opt jaar is wel ok. Tot nu toe nog maar 1 keer gedaan eigenlijk, en das al 5 jaar geleden (of wast nu 6). Vorig jaar wel nr de opening van carnaval geweest, maja, tis idd wel dat karnaval over t algemeen draait om t zat worden.

Posted by Kaidreas on Feb-05-2005 17:15:

ik Haat carnaval.. want ik ben de Haatsmurf

Posted by CygnusX on Feb-05-2005 17:31:

quote:
Originally posted by Nyah
tis idd wel dat karnaval over t algemeen draait om t zat worden.

Yep, en dat gaat gepaard met de nodige ongevallen en af en toe een dode
De vorige 4 jaren (toen ik meedeed) viel me dat niet zo op, maar vanmiddag toen ik naar een stoet stond te kijken heb ik toch vaak gedacht : "Menneke, kijk toch uit!"

Posted by Zehra on Feb-05-2005 18:02:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik Haat carnaval.. want ik ben de Haatsmurf

so true... you even hate Dance Valley:

Posted by Nyah on Feb-05-2005 18:04:

^^^
whahaha, looking good, dries

Posted by djcresto on Feb-05-2005 18:10:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ze zit op een verpleegschool dat aan een ziekenhuis ligt. Welke weet ik niet en ik moet het ook niet weten want zo'n slechte school man man moest je mij daar voor de klas stellen dan zou ik het zelfs nog beter doen!

offtopic
hmmm men zus zat daar tot vorig jaar ook denk ik, nu is ze hetzelfde gaan doen in Sint Niklaas

Posted by djcresto on Feb-05-2005 18:11:

quote:
Originally posted by Zehra

Posted by mellow_head on Feb-05-2005 18:42:

Carnaval sucks. Kga dezenavond naar de Real >> Ladies Night

Posted by Kaidreas on Feb-05-2005 19:25:

damn Zehra... die was wel goed... die lekker nadenkende pose van mij, past wel goed bij de haatsmurf

Posted by Tiger777 on Feb-05-2005 19:29:

quote:
Originally posted by Zehra

Omg, da's de smurfigste haatsmurf die ik al ooit gesmurft heb

Posted by Kaidreas on Feb-05-2005 19:32:

ik wil ook een wit broekske

Pages (2): [1] 2 »