TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- HeeeHooo T-shirts?
HeeeHooo T-shirts?
Hallo, ik las in die draad over TE dat er mensen met zo en t-shirt rondliepen, weet iemand misschien hoe ik aan zo een t-shirt kan komen? Lijkt me namelijk heel praktisch!
wellicht te bestellen op internet?
Je bent me net voor Vinyl Boy! Was ook wel benieuwd of er iets te bestellen was somewhere. Lijkt me wel lachen om zo'n T-Shirt aan te doen in de HEE-HOO discotheek bij ons in de buurt
Die Shirts roelen
Hee-Hoo Sux
IK WIL ER OOK EEN!!!!!
hehehe

Volgens mij was het HenkyDoodle die ze had. Hadden ze zelf gemaakt met vrienden.
Re: HeeeHooo T-shirts?
| quote: |
| Originally posted by Vinyl Boy Hallo, ik las in die draad over TE dat er mensen met zo en t-shirt rondliepen, weet iemand misschien hoe ik aan zo een t-shirt kan komen? Lijkt me namelijk heel praktisch! wellicht te bestellen op internet? |
ik zal eens kijken in de plaatselijke van-alles-en-nogwat zaak hier int dorp of die t-shirts te maken zijn op 1 of andere manier...kan leuke handel inzitten! 

er is nix erger dan hee-hoo!!!! ik heb daar echt zon fucking grafhekel aan, en al helemaal op feesten, gaan van die irritante pietjes hee-hoo roepen, RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, daar gaan mn handen ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO van jeuken!!!!
STERF HEE-HOO-ers, STERF
| Originally posted by Gekhous STERF HEE-HOO-ers, STERF |

| Originally posted by Optimus Trance dat kan ook een opdruk van een t-shirt zijn ![]() ![]() |
hee hoo..
dat hoorde ik ook op 4-elements dit jaat tijdens tom harding 
Eindelijk is iedereen het over 1 ding eens. ik heb een tijdje gedacht dat ik de enigste was die dat irritant vond, maar das dus nie zo!!
wat me dan wel verbaasd is de enorme geluidssterkte van dat geheehoo op TE . net alsof alleen tranceaddicters het niet doen en de rest wel (GRUWELGRUWEL).
Als iemand aan zon shirt kan komen: laat me dat even weten, zo 1 moet ik ook hebben.
greetz kolkiewolkie
Hoe duur zou het zijn om zelf een t-shirt te laten drukken met zon opdruk.. als ze niet te vinden zijn, is dat dan misschien wel de oplossing : zelf laten drukken en dan een aantal extra leuke uitspraken erop zetten 

Afgelopen zaterdag tijdens de set van Scott Bond op TMF (van Trance Energy) zag je ook zo'n kerel met dat t-shirt :P
Mmm, op de een of andere manier heb ik de mazzel dat ik nog nooit op een feest heb rondgelopen waar ze HEEHOO-den. Dat lijkt me nou echt zoiets wat in zo'n skihut-tent gebeurd.
Over t-shirts: kleine moeite om even een drukker te bellen en om info te vragen. Vaak betaal je eenmalig voor de zeefkosten, en per tshirt een vaste prijs. de opdruk is vaak zo duur nog niet.
wij waren voor onze Nexus shirts zo rond de 20 gulden per shirt kwijt: 12,50 opdruk, shirt tussen de 7,5 en 10 piek in. MAAR: goedkoop is vaak duurkoop. Ik was dan ook blij dat we geen scheepslading shirtjes hebben laten drukken, want het was best lordig gedaan...

In deze thread staat de post van degene die de shirts heeft gemaakt:
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=3
Degene die je op TE zag rondlopen met 't shirt is waarschijnlijk HenkyDoodle of een van z'n vrienden..
..Klik hier om HenyDoodle een PM te sturen..
Waarschijnlijk kan hij je wel vertellen hoe en waar hij de shirts heeft laten maken
Conclusie: massaal die afbeelding hier van de site downloaden en ff zelf zon shirt maken
ga ik van het weekend es achteraan, doe ik dan ook nog es wat 'nuttigs'
greetz kolkiewolkie
toch leuk t-shirt voor op sensation 
Op dance Valley afgelopen zomer liep een groep rond emt op de voorkant: Heeeeeeee Hooooooo en op de achterkant: HELL NO.
Die vonnik op zich ook wel grappig 
GreetZ, DC
Doe je best KolkieWolkie! Ik hoor wel hoor wel hoe het met de 'ontwikkeling' van het T-Shirt gaat!
Maar zekers weten: een tof T-Shirt!
Als je naar Sensation gaat vraag je er om!
Ik ken geen HEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOO meer horen! En lezen ook niet!
Dus laat voor mij die T-shirts maar thuis! =)
| Originally posted by Gekhous er is nix erger dan hee-hoo!!!! ik heb daar echt zon fucking grafhekel aan, en al helemaal op feesten, gaan van die irritante pietjes hee-hoo roepen, RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, daar gaan mn handen ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO van jeuken!!!! STERF HEE-HOO-ers, STERF |

Ik probeerde afgelopen zaterdag te Hee Hoo-en, maar helaas deed niemand mee. Het lijkt te zijn uitgestorven