TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- HeeeHooo T-shirts?

Posted by Vinyl Boy on Nov-05-2001 19:33:

HeeeHooo T-shirts?

Hallo, ik las in die draad over TE dat er mensen met zo en t-shirt rondliepen, weet iemand misschien hoe ik aan zo een t-shirt kan komen? Lijkt me namelijk heel praktisch!

wellicht te bestellen op internet?

Posted by Ruben_Dubbink on Nov-05-2001 19:35:

Je bent me net voor Vinyl Boy! Was ook wel benieuwd of er iets te bestellen was somewhere. Lijkt me wel lachen om zo'n T-Shirt aan te doen in de HEE-HOO discotheek bij ons in de buurt

Posted by Flippe on Nov-05-2001 20:00:

Die Shirts roelen
Hee-Hoo Sux

Posted by Opti on Nov-05-2001 20:25:

IK WIL ER OOK EEN!!!!!
hehehe

Posted by -TAIS- on Nov-05-2001 21:03:

Volgens mij was het HenkyDoodle die ze had. Hadden ze zelf gemaakt met vrienden.

Posted by eXos on Nov-05-2001 21:07:

Re: HeeeHooo T-shirts?

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
Hallo, ik las in die draad over TE dat er mensen met zo en t-shirt rondliepen, weet iemand misschien hoe ik aan zo een t-shirt kan komen? Lijkt me namelijk heel praktisch!

wellicht te bestellen op internet?

PRAKTISCH!!!!!

Das voor kinderen die nooit op feesten komen en denken dat het normaal is. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. Die mensen weten zich geen houding te geven en gaan dan dat maar roepen. Gebeurd trouwens alleen op de grote feesten...

WAAAH wat erg

GReeTZ

Posted by Vinyl Boy on Nov-05-2001 21:34:

ik zal eens kijken in de plaatselijke van-alles-en-nogwat zaak hier int dorp of die t-shirts te maken zijn op 1 of andere manier...kan leuke handel inzitten!

Posted by Gekhous on Nov-05-2001 22:40:

Exclamation

er is nix erger dan hee-hoo!!!! ik heb daar echt zon fucking grafhekel aan, en al helemaal op feesten, gaan van die irritante pietjes hee-hoo roepen, RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, daar gaan mn handen ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO van jeuken!!!!

STERF HEE-HOO-ers, STERF

Posted by Opti on Nov-05-2001 23:12:

quote:
Originally posted by Gekhous
STERF HEE-HOO-ers, STERF

dat kan ook een opdruk van een t-shirt zijn

Posted by Miss Proximus on Nov-06-2001 09:12:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

dat kan ook een opdruk van een t-shirt zijn

t-shirt???? SPANDOEK!!!!!

Posted by Dj Alpha on Nov-06-2001 09:18:

hee hoo..

dat hoorde ik ook op 4-elements dit jaat tijdens tom harding

Posted by kolkiewolkie on Nov-06-2001 15:57:

Cool

Eindelijk is iedereen het over 1 ding eens. ik heb een tijdje gedacht dat ik de enigste was die dat irritant vond, maar das dus nie zo!!

wat me dan wel verbaasd is de enorme geluidssterkte van dat geheehoo op TE . net alsof alleen tranceaddicters het niet doen en de rest wel (GRUWELGRUWEL).

Als iemand aan zon shirt kan komen: laat me dat even weten, zo 1 moet ik ook hebben.

greetz kolkiewolkie

Posted by TimeportE on Nov-06-2001 16:40:

Hoe duur zou het zijn om zelf een t-shirt te laten drukken met zon opdruk.. als ze niet te vinden zijn, is dat dan misschien wel de oplossing : zelf laten drukken en dan een aantal extra leuke uitspraken erop zetten

Posted by The Groove on Nov-06-2001 16:45:

Afgelopen zaterdag tijdens de set van Scott Bond op TMF (van Trance Energy) zag je ook zo'n kerel met dat t-shirt :P

Posted by Eye-Riz on Nov-06-2001 16:56:

Mmm, op de een of andere manier heb ik de mazzel dat ik nog nooit op een feest heb rondgelopen waar ze HEEHOO-den. Dat lijkt me nou echt zoiets wat in zo'n skihut-tent gebeurd.

Over t-shirts: kleine moeite om even een drukker te bellen en om info te vragen. Vaak betaal je eenmalig voor de zeefkosten, en per tshirt een vaste prijs. de opdruk is vaak zo duur nog niet.

wij waren voor onze Nexus shirts zo rond de 20 gulden per shirt kwijt: 12,50 opdruk, shirt tussen de 7,5 en 10 piek in. MAAR: goedkoop is vaak duurkoop. Ik was dan ook blij dat we geen scheepslading shirtjes hebben laten drukken, want het was best lordig gedaan...

Posted by Flipper01 on Nov-06-2001 17:34:

In deze thread staat de post van degene die de shirts heeft gemaakt:
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=3

Degene die je op TE zag rondlopen met 't shirt is waarschijnlijk HenkyDoodle of een van z'n vrienden..

..Klik hier om HenyDoodle een PM te sturen..

Waarschijnlijk kan hij je wel vertellen hoe en waar hij de shirts heeft laten maken

Posted by kolkiewolkie on Nov-06-2001 21:10:

Smoking ..umm..something

Conclusie: massaal die afbeelding hier van de site downloaden en ff zelf zon shirt maken

ga ik van het weekend es achteraan, doe ik dan ook nog es wat 'nuttigs'

greetz kolkiewolkie

Posted by Dj Alpha on Nov-07-2001 07:47:

toch leuk t-shirt voor op sensation

Posted by Ding Chavez on Nov-07-2001 12:01:

Op dance Valley afgelopen zomer liep een groep rond emt op de voorkant: Heeeeeeee Hooooooo en op de achterkant: HELL NO.
Die vonnik op zich ook wel grappig

GreetZ, DC

Posted by Ruben_Dubbink on Nov-07-2001 17:51:

Doe je best KolkieWolkie! Ik hoor wel hoor wel hoe het met de 'ontwikkeling' van het T-Shirt gaat!

Maar zekers weten: een tof T-Shirt!

Posted by The Groove on Nov-07-2001 20:44:

Als je naar Sensation gaat vraag je er om!

Posted by mido on Nov-07-2001 22:46:

Ik ken geen HEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOO meer horen! En lezen ook niet!

Dus laat voor mij die T-shirts maar thuis! =)

Posted by Dr Mystical on Nov-08-2001 17:57:

quote:
Originally posted by Gekhous
er is nix erger dan hee-hoo!!!! ik heb daar echt zon fucking grafhekel aan, en al helemaal op feesten, gaan van die irritante pietjes hee-hoo roepen, RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, daar gaan mn handen ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO van jeuken!!!!

STERF HEE-HOO-ers, STERF

Precies goed onder worden gebracht

Ik had ergens zo'n site waar je T-Shirts kon "maken" en kan laten drukken, ff opgraven.

Posted by Opti on Jul-19-2012 14:50:

Ghost Smilie

Ik probeerde afgelopen zaterdag te Hee Hoo-en, maar helaas deed niemand mee. Het lijkt te zijn uitgestorven