TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- nerd met mixer
Pages (2): [1] 2 »
nerd met mixer
ik werk in een winkel (de block voor wie heel erg geinteresseerd is), en vorige week was er zon ik-zie-er-hip-uit-met-mijn-verwijfde-en/of-strakke-super-modieuze-kleding gozer (u kent het model wel, kraagje omhoog, roze strak shirtje eronder, bah bah bah), en die wou een portable mdtje kopen, nou, alles leuk en aardig, hij dingetje uitgekozen (sony mzr500 voor wie heel erg geinteresseerd is), totaal drollen apparaat, maar als hij er tevreden mee is, laat m...
vraagt hij: ik wil m op mn mixer aansluiten, weet jij wat voor kabeltje ik moet hebben??
ikke: heb je een optische ingang op je mixer??
hij: weet ik niet, ik heb m van de week gekocht, hij was 5000 gulden
ikke: en je weet niet of ie een optische ingang heeft????
hij: nee, een vriend van me heeft m ook, en die heeft m aangesloten met zon zwart/rood kabeltje
ikke: een tulpstekkertje bedoel je??
hij: weet ik niet
ikke kabeltje laten zien (mini jack naar tulp voor wie heel erg geinteresseerd is), en dat was de goeie...
anyhow, wat ik me dan afvraag: wat voor een fucking trieste meeloper ben je als je wel 5000 piek uitgeeft voor een mixer, en dan niet eens weet wat het beestje doet?!?!?!?!?
uhm, misschien is ie net zo'n technifabeet (oftewel een technisch hopeloos geval) als ik...
Ik heb wel geen mixer van 5000 piek, maar ik vraag me af of ik het zou weten als ik hem wel had
. Maar ja, daar heb ik mijn vriendje voor

eeen sony mixen van 5000,-??? whahah, nog nooit van gehoord, mijn duurste mixer is 2600,- (Dateq Apollo) en ik ken alle snufjes van de apollo 
wat een nerd !!
LOL
zo'n mixer ( als ie al bestaat ) en dan nog eens neit weten wat ie er mee kan !
Hij zal wel veel geld hebben
Denk ik dan
heb je z'n adres? ik heb geld nodig 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus heb je z'n adres? ik heb geld nodig |
LOL
Hahaha het is gewoon een droevig figuur man...een mixer van 5000 piek???Heeft ie een 38 kanaals mixer thuis staan zeker??
Sjezus.De beste mixer (vind ik dan) die er is en perfect is om mee te mixen is de Pioneer DJM500 of DJM600.Dat zijn de meest gebruikte mixers die op zowat alle feesten staan.De DJM500 kost $859 oftewel FL2090,38 en de DJM600 kost $1199 oftewel FL2917,77.En de DJM600 is de beste Dj mixer die er te koop is....Dus wat die flapdrol allemaal lult?????volgens mij wil ie gewoon indruk maken met zn gay-fagot-pink-shirt!.Bah wat een schijthekel heb ik aan dat soort figuren.Beter dat je hem dat kutding heb verkocht Gekhous 
DJM500

DJM600

Hier nog wat info
Auto BPM Counter � Only from Pioneer
Let the digital readout confirm what you already know by ear. The Beatst-Per-Minute Counter measures the BPM of virtually all kinds of dance music, enabling you to check the tempo at a glance. Linking widely differing types of music is easier than ever with the Auto BPM Counter.
Auto BPM and Effects
Delay: A single repeat of 1/2, 3/4, and 1/1 beat music can be overlaid over a track. For example, with 1/2 Beat Delay, four beats will be increased to eight, while using the 3/4 Beat Delay produces a "leap sound" effect.
Echo: Repeatedly overlaying beats of 1/2, 3/4, and 1/1 is simple. Cutting in 1/1 beat Echo can create an intriguing fade to the beat; applying it to the mike causes microphone output to be reproduced repeatedly to the same beat.
Auto Pan: The left-right balance can be changed automatically to the rhythm as rapidly as you like. Auto Pan can do rhythmic switches too quick for human operators.
Flanger: Switching to the Flanger effect produces synthesizer tones quickly and easily.
Pitch Shifter: The Pitch Shifter corrects for changes in pitch within a range of +/- 1 octave when using analog turntables or other vendors' CD players. Used with the mic, the Pitch Shifter can alter voices.
Reverb: A variety of reverberation effects are available.
Send/Return: Your samplers and peripherals are easily connected to the DJM500.
Effect On/Off
With one touch of the Effect On/Off button, effects are linked to the rhythm.
EQ For Each Channel
The DJM500 features a 3-band independent EQ for each channel, allowing for simple correction, emphasis, or even elimination of different sound characteristics.
Peak Level Meter for Each Channel
Source input levels are given instantly for each channel.
Beat Indicator
The indicator lamps tell you when the beat you want is linked to the Auto BPM.
GREETZ!!
Jaloers gekhous
)
Nah ja dat 5000 gulde is vast gelul...
zo praat ik ook altijd..
ps mijn roze shirtjes zijn niet strak.. (voor degene die geinteresseerd zijn)
| Originally posted by Henkie_henk Jaloers gekhous ) Nah ja dat 5000 gulde is vast gelul... zo praat ik ook altijd.. ps mijn roze shirtjes zijn niet strak.. (voor degene die geinteresseerd zijn) |

| Originally posted by Dj Alpha ik moest meteen aan jou denken toen ik las over dat kraag omhoog roze shirt ![]() ![]() ![]() ![]() Maarja, jij en veel geld dat kan niet h�? |
Ja wat moet ik hier op zeggen.
Nou dat is het volgende en dat is dat je mixers heb en mengpanelen.
En als hij een mixer heeft van 5000 piek dan is die nog niet eens zo duur.
Want als je nagaat dat je voor een Mackie 24 kanaals al bijna 3500 piek neer mag leggen. En dat de digitale mixers van Mackie beginnen bij zo'n 10.000 gulden.
Ik denk dat er nu een beetje te snel een oordeel wordt getrokken. Maar goed wie ben ik! :P
| Originally posted by Henkie_henk 3 maanden loon uitbetaald (omdat die hoeren mij wegens organisatorische fouten nie konde betalen)... was van die edah losers.. |

| Originally posted by mido Ja wat moet ik hier op zeggen. Nou dat is het volgende en dat is dat je mixers heb en mengpanelen. En als hij een mixer heeft van 5000 piek dan is die nog niet eens zo duur. Want als je nagaat dat je voor een Mackie 24 kanaals al bijna 3500 piek neer mag leggen. En dat de digitale mixers van Mackie beginnen bij zo'n 10.000 gulden. Ik denk dat er nu een beetje te snel een oordeel wordt getrokken. Maar goed wie ben ik! :P |

Lijkt me eerder dat die gast een 2de hands mixer heeft gekocht van een van zijn zo-genaamde-vrienden met de garantie dat het de beste mixer is die nu in de winkel te vinden zijn en dat je em niet goedkoper kan krijgen.. tja en dan zit ie nu met een 2de hands afgekaaid 3 kanaals mixertje waarvan hij zelf niet weet wat hij er mee zou moeten doen.. lol 

Dus nu werd het echt bedoeld in het kader van het draaien.
Ok dan ben ik het met jullie allemaal wel eens! :P
En ik heb om muziek te maken nu een Behringer 16 kanaals maar dat is een bout apparaat, ik zal ook zeer spoedig over willen gaan naar een Mackie 32 spoors mixer. Maar goed zoals ik al zei die zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duur! :P
Dus nog even sparen doen! LoL
| Originally posted by mido Dus nog even sparen doen! LoL |
Heb je hem weer!
Daar kom ik toch ook nooit vanaf!
Beetje jammer weer!
| Originally posted by Henkie_henk Maarja de ta'ers denken wel slecht over "mensen met roze blousjes" bellie ookal.. k zal een mooie voor je kopen jonge.. |
) gasten die ze dragen, met hun spijkerjasje kraagje omhoog, broekspijpies opgerolt zodat je hun spillebeentjes ken zien, en rondlopen zo van: ik ben het mannetje
| Originally posted by mido Dus nu werd het echt bedoeld in het kader van het draaien. Ok dan ben ik het met jullie allemaal wel eens! :P |

| Originally posted by Gekhous zag trouwens dat jullie (Mido en Remy) uit Haarlem komen... wat zijn beetje relaxte plekken om te stappen?? voor de wat hardere muziekliefhebber |
Maar ik hoorde laatst dat er wel vaak in Pandora's Box op vrijdag hard gedraaid wil worden. En er is eens in de maand een Hardhousefeest in de waarderpolder "Oxygene". Zelf ben ik daar nog niet geweest omdat ik steeds iets anders had, maar dat schijnt ook wel vet te zijn. Het is in iedergeval wel iedere maand uitverkocht. Als ik is tijd heb ga ik daar zeker een keertje heen.
Potverdomme gekhous beschreef je mij nou net ff perfect!
k heb nog wel mee vrienden die er zo bijliepen.. wil je ze eens ontmoeten stuk voor stuk lache gasten.. de "ow jij valt en dat vind ik wel grappig leedvermaak humor" .. vaak hard en cynisch.. yes my type o guys..
maarja zo liep ik er dus bij met nadruk op liep.. want roze en s hit ken echt niet meer.. en geloof mij je vriest half dood als je nu nog je broekies op gaat rollen.. (Of je 3 kwart broekjes aandoet) Nou ja als je er 3 aandoet moet t k unne.. (strak plan!)
/me gaat zich omkleejje en doet ze vest uit.. pakt wat broeken
| Originally posted by Gekhous dees was ik ff vergeten in mn andere post te plakken, en editen is me te veel werk op het moment, dus zo maar ff ![]() je heb het begin van de post niet goed gelezen Mido, hij kocht een MD speler om erop aan te sluiten, wat voor mij betekend dattie MDs en CDs gebruikt, wat bij mij niet onder de noemer draaien valt ![]() zag trouwens dat jullie (Mido en Remy) uit Haarlem komen... wat zijn beetje relaxte plekken om te stappen?? voor de wat hardere muziekliefhebber |
Nooit gedacht van Henk dat ie zelf zou toegeven dat ie een nerd was.....
Anyways, het ging over mengpanelen, en omdat ik geen zin heb om voor mijn vraag speciaal een nieuwe thread te openen doe ik het zo:
Ik kan aan nieuwe technics platenspelers 1200 MkII komen voor 1199,- . Is dat een redelijke prijs? Ik heb zelf namelijk geen idee eigenlijk.
Ja hoor, DOEN! (als je de poen hebt tenminste, hihi) In Nederland kosten ze gauw tussen de 1400 en 1700 piek in...
| Originally posted by Eye-Riz Ja hoor, DOEN! (als je de poen hebt tenminste, hihi) In Nederland kosten ze gauw tussen de 1400 en 1700 piek in... |