TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-party 2 promotie
Pages (14): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Beta-party 2 promotie
De 2de editie van de Beta party komt langzaam maar zeker dichterbij, dus het wordt tijd om in gang te schieten om zo veel mogelijk volk te lokken naar ons feestje! Daarom dat er ook serieus promotie gemaakt zl moeten worden. Moesten er nu mensen zijn die idee�n hebben over eventuele sponsoring of promotiekanalen, zet ze hier gerust in deze thread! Websites of forums waarop we onze fuif kunnen aankondigen, winkels waar we flyers kunnen leggen, magazines die we kunnen contacteren, studentenclubs die we kunnen contacteren... alles is welkom! 
Ik heb meteen ook een paar specifieke vragen:
-> Kan er iemand gratis of zo goedkoop mogelijk flyers of zelfs affiches laten drukken, of kent iemand een adres waar we misschien zware korting ofzo kunnen krijgen?
-> Komt er iemand geregeld in de Music Man in Gent? Zij sponsoren toch ook vaak parties, en aangezien de onze ook in Gent doorgaat kunnen we bij hun ook misschien wat centjes loswerken?
PS: De voor de hand liggende forums en websites (trance.nu, mike, bonzai, dance4mation, fuif.be,...) worden al zeker volgespamd, het is vooral de bedoeling om nog meer en andere te vinden om onze doelgoep (trance-lovers die een gratis feestje wel zien zitten
) zo optimaal mogelijk te bereiken 
Deze sites/fora zijn al onder handen genomen:
www.trance.nu
www.dance4mation.com
www.mike.be
www.bonzaimusic.nu
www.fuif.be
www.kaddish.be
www.all-web.be
www.etn.fm
www.gent.fuift.be
www.fuiven.be
www.partyguide.be
www.guido.be
www.theticket.be
www.be-party.com
www.ikwilfuiven.be
www.partyflock.nl
www.belgianparties.tk
www.mytrance.be
www.dj2dj.be
Naar Brooklyn heb ik al gemaild en zij sponsoren voor 50�. De voorwaarden hier voor zijn:
* Het logo op de flyer, affiche, site zetten. Pheatus heeft het logo van mij al gekregen.
* Een spandoek van Brooklyn in de zaal hangen. De spandoek gaan halen en terug brengen zal ik wel doen.
-------------------------------------------------------------------
Op http://www.linxx.be/htmlsite/naviga.../partysites.htm vind je veel links naar partysites en daar zal ik de party ook op inschrijven.
Btw. Wat is eigenlijk de offici�le naam van deze party? Is dit gewoon "BElgian TranceAddict"?
Beta Party v2
tenzij we iets anders willen natuurlijk
| quote: |
| Originally posted by djcresto Beta Party v2 tenzij we iets anders willen natuurlijk |
Kopi�ren van flyers is geen probleem voor mij.
@ Work = gratis
Het enige probleem is natuurlijk omdat bij jullie te krijgen...
Maar 'k wil dat wel altijd doen... Als je me nodig hebt, geef maar een seintje.
ik kopier hier al iets teveel voor andere dingen
zal dus nie lukken
De volgende keer dat ik de music man binnenspring zal ik het vragen. Maar ik vrees dat dat pas ergens volgende week ofzow zal zijn... Als er ondertussen al iemand anders zou gaan: voel u vrij
| Originally posted by Lady_LizzY Kopi�ren van flyers is geen probleem voor mij. @ Work = gratis Het enige probleem is natuurlijk omdat bij jullie te krijgen... Maar 'k wil dat wel altijd doen... Als je me nodig hebt, geef maar een seintje. |

En zo hard pressert het ook niet, een logo is snel bij de affiches en website geplaatst...
| Originally posted by Jasperovitsj Dat zou wel h��l handig zijn eigenlijk! ![]() En genoeg Beta's die in Diepenbeek op kot zitten (Zehra, Cygnus, Desperatozz,...), dus het moet normaal wel lukken om het drukwerk ij de juiste personen te krijgen... ![]() |
| Originally posted by djcresto Beta Party v2 |
^ het eerste feest had de naam BeTA-party, en ik zou dat eigenlijk zo behouden. eenvoudige naam die goed in de oren klinkt en blijft hangen.
Flyer is being worked on, website zal ook begonnen worden een dezer, I guess.
| Originally posted by TOR ^ het eerste feest had de naam BeTA-party, en ik zou dat eigenlijk zo behouden. eenvoudige naam die goed in de oren klinkt en blijft hangen. |
Daarom hadden we vorige keer ook de aankondiging:
"The Belgian TranceAddicts present:"
| Originally posted by Jasperovitsj "The Belgian TranceAddicts present:" |
| Originally posted by Jasperovitsj Dat zou wel h��l handig zijn eigenlijk! ![]() En genoeg Beta's die in Diepenbeek op kot zitten (Zehra, Cygnus, Desperatozz,...), dus het moet normaal wel lukken om het drukwerk ij de juiste personen te krijgen... |
��n van de mooie dingen aan het beta gebeuren is dat we echt vertegenwoordigd zijn van De Panne tot Maasmechelen.
| Originally posted by Lady_LizzY Stuur maar door. Kan altijd na 't werk ff langs D'beek rijden ofzo, no prob! |

wie maakt er heel snel wat flyers om aan de andere medereizigers op de Trance Energy bus te geven?
^ Tom, Sebastien? 
Ik ga morgen of volgende week dinsdag naar de Music man, iemand zin om mee te gaan? Als ik dat alleen doe komt dat niet zo serieus over 
Zal ik dan alvast mijn rokske aantrekken,
dan kan ik ze hier in limburg alvast verleiden met mijn sexy benen.
| Originally posted by Bait Zal ik dan alvast mijn rokske aantrekken, dan kan ik ze hier in limburg alvast verleiden met mijn sexy benen. |
Dan moet ge op de party zelf ook wel in rokske komen h� Johan
Maar geen nood, we zullen wel een paal of danskooi voorzien 
| Originally posted by Nyah wel ff scheren dan he |