TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vart hittar man feta plattor?
Vart hittar man feta plattor?
(12", LP)
Har kollat p� "Pitch" i Sthlm. Hitta "Para Mi".
Den e ganska rullande! Men det vore bra ifall det fanns n�tt �ver internet eller postorder, f�r jag orkar inte �ka landet runt...
Sn�lla hj�lp mig! Jag tror att det blir en ganska trov�rdig karri�r f�r min del...
Trust in Trance!

http://www.blackholerecordings.com/
d�r kan man best�lla...
Sen kan du juh alltid g� till mossebacke records....dom har vinyl fast jag har inte kollat vilken sorts musik f�rst�ss.......
Dom har juh mycket billig trance i allm�nhet......Vet du vart det ligger eller?
Hej!!
Dessa best�ller jag ifr�n!
www.htfr.com
www.juno.co.uk
www.djservice.org
www.backtoplastic.com
// Jre
www.tuneinn.com �r bra
www.dotvinyl.com
www.globalgrooves.com
www.web-records.ch eller www.web-records.com
Kotten: har du n�n schysst rip p� Ultra - Free (Airscape Remix) ? s�g att du hade den som favorit och t�nkte att du kanske hade den... jag har bara en radio-rip, och den �r inte s� bra. om du har den s� kanske du skulle kunna ge den till mig?
(tror f�r �vrigt att det �r fler �n jag som vill ha den)
Jag har ocks� bara en radio rip...den �r ganska bra �nd�...i stort sett hela l�ten (9.31min)...det �r den b�sta rip som finns att f� tag p� f�r tillf�llet...kontakta mig p� icq om du vill ha den...116600804
jag har den
man hittar den �ven i Ferry Corsten - Live @ MOS - 12 Oct 2001
Tja, var hittar man minimalistix - close cover? S�g att du �ven hade den p� din "favvo-lista" Jag gillade struggle for pleasure som faan och har h�rt att close cover ska vara fet..
Jag �r ledsen, men jag har faktiskt ingen aning om var du kan hitta minimalistix l�ten...du kan alltid kontakta mig p� icq...
Hej igen, jag fick tag p� l�ten, men tack �nd�..
..f�bannat bra �r den ox�..