TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nuttige post :D : Zit je op een nerds school of nie
Pages (3): [1] 2 3 »
Nuttige post :D : Zit je op een nerds school of nie
om ook maar es een (on)nuttige draad te maken, 
zit jij op zon school waar alleen maar nerds en kakkers rondlope, of nie ?
ik iig nie , Kaj Munk College OWNS JOE! WOEIIIII
)
en Henkie_Henk kan et weten, he Henk, haha

lol kaj munnik.. ja.. hoe heette t eerst dan?? willem de zwijger college ofzow?? of ben ik nou gek??
ksh bestaat vast ook nog.. 
Maarja das wel redelijke nerd-school.. maar toen ik er zat wel chille concierge en directeur ; elk briefje wat ik inleverde geloofde ze... ik ging ongeveer 3 keer p week naar de dokter en 2 keer naar de ortho.. mooi rustig houwe..
Windesheim.. das pas een nerd-school.. Glanis zit er...
kay ff serieus.. daar loopt raar volk.. en lelijk volk..van balletjes tot klasse 1 horken.. Volgens mij is het een straf van god..
loopt zon anja ... langs.. die heeft kuilen ipv borsten.. en schaamhaar op er hoofd.. damn man voel ik zo me ogen branden.. en dan zit je daar 7 weken bij in de klas ofzow..
die hele school zuigt... bijna nix gaat zoals het moet.. dat hele pgo systeem zuigt..
ow ja de gasten die ik ken zijn wel chill
lekker du stad in enzow.. beetje photoplaye tijdens "verplichte" owg's..
GreetZz
vandaag ook vrij genomen trouwens.. anders zat ik van 10 tot 10:15 op school en daar heb k geen zin meer in..
Mwah, valt wel mee denk ik.. Alleen zit r zo'n gozer op me sgool.. ene Tim.. Das best wel een kakker zeg 

gheghe
ik zit op de kakschool van Den Bosch, alleen de Universiteit Leiden kent meer Ballen dan onze school........
Neej bij ons op school geen kakkers, gelukkig niet 
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha Mwah, valt wel mee denk ik.. Alleen zit r zo'n gozer op me sgool.. ene Tim.. Das best wel een kakker zeg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gheghe |
| Originally posted by New Wave gheghe, ik schop je kop van je dwergelichaampje met mijn kapotgestampte ordinaire maxies, daarna zal ik je maag doorboren met mijn vuisten waarom uiteraard de wontkortsen van het matten aanwezig zijn |
En ik ben nog sociaal ook, maar dat had je niet gedacht he! 
| Originally posted by Blik ik zit op de kakschool van Den Bosch, alleen de Universiteit Leiden kent meer Ballen dan onze school........ |

, erger bestat bijna gewoon nie..
| Originally posted by Blik ik zit op de kakschool van Den Bosch, alleen de Universiteit Leiden kent meer Ballen dan onze school........ |

| Originally posted by Henkie_henk die hele school zuigt... bijna nix gaat zoals het moet.. dat hele pgo systeem zuigt.. |

, ik zeg een enkele keer.
| Originally posted by Henkie_henk lol Windesheim.. das pas een nerd-school.. Glanis zit er... |
dus das wel gunstig. Ook heeeeeel handig met ceedees uitwisselen enzo
Damn!
Hoeveel posts moet je eigenlijk doen voordat je van dat stomme 'tranceaddict in training' komt
schiet gewoon niet op, en ik post me suf
greetz kolkiewolkie
dan moet je NUTTIGE post versturen,
met die onzinnige opmerkingen van jou BLIJF je in training.
je post je suf?? valt geloof ik ook nog wel mee. Heb nog niet echt veel van je gezien Kolkie!
dat komt omdat jij niet verder kijkt dan je neus langer is: niet verder dan alleen europe-holland
en alsof die posts van jou zo diepzinnig zijn, zorg nou maar es dat je met een GOEDE reden komt om niet mee naar IC en IMPULZ te gaan
ajuus
| Originally posted by TimeportE dan ben je misschien nog nooit in nijmegen op het gymnasium geweest.. veel kakkers en wat nog erger is, wanna-be kakkers ![]() , erger bestat bijna gewoon nie.. |
Het zijn dan ook meestal van die vage vrouwtjes
| Originally posted by kolkiewolkie Damn! Hoeveel posts moet je eigenlijk doen voordat je van dat stomme 'tranceaddict in training' komt schiet gewoon niet op, en ik post me suf greetz kolkiewolkie |
iedereen zit wel optescheppen dat ze op de grootste kak school zit maar de mijne telt nog de meeste kakkers
ik zit op stebo in utrecht, dat is een particuliere school waar ik 4/5 havo in 1 jaar doe. ik ben 1 van de weinig niet kakkers
de rest is echt erg, ze komen allemaal uit het gooi, (hilversum,blaricum,huizen,naarden,bussem) ze doen allemaal hockey echt allemaal, ze heebben minstens 4 kraagjes omhoog, en ze hebben allemaal een vreselijke rrrrrrr en natuurlijk van die belachelijke namen ls roderick, zweder, jan-peter-paul je kent het wel. bij mij op school zit trouwens het zoontje van vanessa, het zoontje van van dobben kroketten, zoon van mora directeur, zoon van kinzol gereedschappen en zo kan ik nog wel tijdje doorgaan
Basvh...dan heb je een echte nerd/kakker-school man
Ik heb een doodnormaal schooltje met maar weinig kakkers en af en toe een flinke nerd ertussen...maar daar blijft dan ook bij...
En mooie chicaz...die zijn er zat 
Okay ik beken, ik zit op hockey maar alleen omdat ik het al doe sinds ik jong was en gewoon een vette sport vind.. trouwens wat ik wel iedereen kan aanraden is een hockeyfeest deze coole (en beruchte feesten) zijn zoooo cool, niet om de muziek maar om het bier en de vrouwen (veel lekkere vrouwtjes w0000t!!) "en de sfeer" <<== moest toch wat verzinnen!! 
..
| Originally posted by basvh bij mij op school zit trouwens het zoontje van vanessa, het zoontje van van dobben kroketten, zoon van mora directeur, zoon van kinzol gereedschappen en zo kan ik nog wel tijdje doorgaan |
Hotelschool.....need I say more? Bij mij op school is de dresscode: zeiljas, bootschoentjes, hoog water, veel kraagjes en vooral veel roze voor de jonges
...dan hebben we verder de boblijn voor dames, en het "ik ben een moederskindje"-ongewassen bloempotkapsel voor de heren. Zonder rrrrrr ben je niet van de partij en als je niet bij "de vereniging" zit (door outsiders aangeduidt als Io Vivat Nostrorum Sanitas, door insiders aangeduidt als jovivot) dan heb je helemaal afgedaan (zie mij lopen met mijn hippe bontkraagjas, sneakers en donkerblauw energie spijkerbroekje hehehe)...
Soms zit ik bij pgo (nadruk op "soms" haha)....en dan moet ik gewoon bijna kotsen als zo'n hotello begint te praten....echt IIEEEEEEWWWW
en hoe ze ook altijd allemaal doen alsof ze overal zoveel verstand van hebben: wat heb je nou meegemaakt als je 20 jaar onder de vleugels van je pappie en mammie hebt gezeten enzo...jeck 
plot: ik voel me niet thuis op school 
Dan heb k t nog goed zo te horen, won hier ook in een boerengat in brabant, mischien scheelt dat iets 
| Originally posted by Miss Proximus Hotelschool.....need I say more? Bij mij op school is de dresscode: zeiljas, bootschoentjes, hoog water, veel kraagjes en vooral veel roze voor de jonges ...dan hebben we verder de boblijn voor dames, en het "ik ben een moederskindje"-ongewassen bloempotkapsel voor de heren. Zonder rrrrrr ben je niet van de partij en als je niet bij "de vereniging" zit (door outsiders aangeduidt als Io Vivat Nostrorum Sanitas, door insiders aangeduidt als jovivot) dan heb je helemaal afgedaan (zie mij lopen met mijn hippe bontkraagjas, sneakers en donkerblauw energie spijkerbroekje hehehe)...Soms zit ik bij pgo (nadruk op "soms" haha)....en dan moet ik gewoon bijna kotsen als zo'n hotello begint te praten....echt IIEEEEEEWWWW en hoe ze ook altijd allemaal doen alsof ze overal zoveel verstand van hebben: wat heb je nou meegemaakt als je 20 jaar onder de vleugels van je pappie en mammie hebt gezeten enzo...jeck ![]() plot: ik voel me niet thuis op school |