TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- PvD - Politics of Dancing
PvD - Politics of Dancing
Tja,
Den h�r plattan har jag verkligen sett fram emot och den verkar ha sl�ppts nu, iaf i utlandet..
Vet n�n n�t st�lle i Sthlm som man kan f� tag p� den?? Borde egentligen inte vara s� sv�r att hitta eftersom den ges ut av Ministry, men jag kollade p� CDon och Ginza, dom hade den inte..
SoLong!!
Har promo p� mp3 � tycker inte att den var s� bra....Inget speciellt....Tycker inte att det �r samma gamla vanliga Pvd som det var f�rra �ret....
S� jag tycker inte att denna skiva �r k�p v�rd.....Men det �r vad jag tycker...
Tycker du ska k�pa Dave 202-Timemachine ist�llet.....Den skivan �r det lite mera fart i.....�n Pvd skiva....
Men det �r vad jag tycker......Ta inte illa upp....
Det �r cool, alla har olika smak s� �r det bara..
Dave202 har jag dessv�rre ingen aning om vad det �r..
Okej....Dave 202 �r ju swiss trance.....Mycket bra tycker jag....
H�nger du.....Typ Mind-X, Dj Snowman m,m
Typ Goliat allts�, cool. Angy Dee och s�..
Jag gillar h�rd trance ocks�, framf�r allt dj scot..
har egentligen aldrig gillat pvd s� mkt... men for an angel �r ju en av de b�sta n�nsin
Han har inte varit s� bra som f�rra �ret p� sin livesets tycker jag...
Och yes For an angel �r en av dom b�sta l�tarna han gjort....
Har ni tankat "live @ knebworth" som ligger uppe nu p� TA???
Den livespelningen �r tokFet enligt min mening..
Det �r ju sant att den �r bra.....En av dom f� fr�n i �r....
Paul van dyk-Live @ don valley bowl sheffield 13-07-01
Paul van dyk-Live @ gatecrasher 17-06-01
Dessa �r v�l dom som jag gillar fr�n i �r.....
Okej, hoppas ingen tar illa upp nu, men va faan.
K�pte just politics of dancing och jag hajar helt enkelt bara inte hur man i n t e kan tycka det h�r �r bra.
Livespelningen fr�n knebworth och skivan �r v�ldigt lika, men det �r alltid kul att k�pa schyssta plattor.. ..om man fr�nser att det h�ller p� att ruinera en annan..
Van Dyks versioner av Second Sun - Empire, Sippin Soma -Superconcious (vet iofs inte om det �r hans remix) etc �r skitbra.
--PvD.�r.B�ttre.�n.Tiesto.Nu---
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs Okej, hoppas ingen tar illa upp nu, men va faan. K�pte just politics of dancing och jag hajar helt enkelt bara inte hur man i n t e kan tycka det h�r �r bra. |
Jag hittade den p� PUB, efter att ha varit p� typ 5 andra st�llen och letat.. typ 240 sp�nn..
SoLong!!
| Originally posted by King of Clubs Jag hittade den p� PUB, efter att ha varit p� typ 5 andra st�llen och letat.. typ 240 sp�nn.. SoLong!! |
Det �r ganska dyrt, men eftersom jag inte kunde hitta den n�n annanstans och ville ha plattan omg�ende, s� tyckte jag att det var v�rt det..
Det blir ju l�tt s� att man betalar mycket f�r grejer man vill ha....N�r man inte kan hitta billigare.....
| Originally posted by x-dream Det blir ju l�tt s� att man betalar mycket f�r grejer man vill ha....N�r man inte kan hitta billigare..... |
K�pte Politics of Dancing f�r tv� veckor sedan, har dock inte hunnit lyssna s� mycket p� den f�rrns nu, och m�ste bara s�ga...
DEN KROSSAR !! 
F�rst�r inte hur ni kan dissa den, lyssna p� b�da skivorna i sin helhet, helt underbara....jag m�ste �ka till Vandit, 
| Originally posted by Vitryss K�pte Politics of Dancing f�r tv� veckor sedan, har dock inte hunnit lyssna s� mycket p� den f�rrns nu, och m�ste bara s�ga... DEN KROSSAR !! ![]() F�rst�r inte hur ni kan dissa den, lyssna p� b�da skivorna i sin helhet, helt underbara....jag m�ste �ka till Vandit, |