TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj Tiësto krijgt wassen beeld


Posted by MaGiK54 on Feb-10-2005 16:38:

Dj Tiësto krijgt wassen beeld

AMSTERDAM - Dj Tiësto krijgt een wassenbeeld in Madame Tussauds in Amsterdam. De discjockey poseerde donderdag voor fotografen en beeldhouwers van het museum.

Het beeld van de dj uit Breda, die al meerdere keren in binnen- en buitenland tot beste van de wereld is uitgeroepen, komt achter een draaitafel te staan. Bezoekers kunnen hier muziek mixen. Het is nog niet bekend wanneer het beeld wordt onthuld.
(www.telegraaf.nl)


Posted by robin on Feb-10-2005 16:50:

Ali b had al een wassen beeld


Posted by Tim81 on Feb-10-2005 17:13:

Precies! Als je bekijkt wie er allemaal in dat 'museum' staan is het eigenlijk belachelijk dat Tiesto er nu pas bij komt... Maarja, ik weet niet of Tijs wel tussen Jim en Jamai in wil staan


Posted by jp on Feb-10-2005 17:25:

Steek er in een lont in en je hebt een moooie kaars


Posted by robin on Feb-10-2005 18:23:

quote:
Originally posted by jp
Steek er in een lont in en je hebt een moooie kaars


Hoe zou dat ruiken? vannile?


Posted by jp on Feb-10-2005 18:34:

Bloemetjes Potpourri


Posted by robin on Feb-10-2005 19:07:

quote:
Originally posted by jp
Bloemetjes Potpourri



Posted by MaGiK54 on Feb-10-2005 19:14:

quote:
Originally posted by jp
Bloemetjes Potpourri


Je overtreft jezelf wel weer.....


Posted by jp on Feb-10-2005 19:25:



Burn baby burn


Posted by eieregooie on Feb-10-2005 21:21:

ROFL


Posted by Dj_Day-V on Feb-12-2005 01:15:

quote:
Originally posted by jp
Steek er in een lont in en je hebt een moooie kaars


hahaha

quote:
Homepage: http://www.pvdplanet.net


ahh dat verklaard he


Posted by DJ Nickazz on Feb-13-2005 11:08:

Het werd tijd I say. Ik bedoel Ali B?! Dan moet Tiësto er toch wel zeker in staan.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.