TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilken production är Dj Tiësto's bästa?
Pages (2): [1] 2 »
Vilken production är Dj Tiësto's bästa?
Vilken exakt?
In my memory e nog min favvo.
close to you & walking on clouds e också nice.
Flight 643 tätt följd av urban train
Av dom du listat, är det tveklöst Urban Train.
Men för bävern! Var är Tiesto's ISOS Remix av Silence?!
SuburbanTrain utav de på den listan.
Men det finns bättre som inte ens är med här 
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE SuburbanTrain utav de på den listan. Men det finns bättre som inte ens är med här |
Utan tvekan, 'Magik Journey'
Suburban Train.
yO!
Själv röstade jag på long way home jag fattar inte varför ingen gillar den, tiesto's första trance låt tror jag? Kom igen ta o lyssna på den så fattar ni!
| Originally posted by staz In my memory e nog min favvo. close to you & walking on clouds e också nice. |
| Originally posted by Laszlo Men för bävern! Var är Tiesto's ISOS Remix av Silence?! |
att remixen pa Silence inte ar med beror kanske pa att den ar en remix och ingen originalproduktion
ps. kan inte fatta att folk rostat pa Traffic.
samtliga Phasio och DJ Aligatorlatar ar battre an den
Sparkles ffs!!!
| Originally posted by jofawe Sparkles ffs!!! |
Suburban Train got my vote
Sparkles (Magikal remake)
sa bra att det e svart att tro att Tiesto gjort den
| Originally posted by RebeL9 ps. kan inte fatta att folk rostat pa Traffic. samtliga Phasio och DJ Aligatorlatar ar battre an den |
men Suburban Train fick såklart min röst. tidlös
det blir Sparkles för mig
skulle nog säga att alla de där låtarna e rätt ordentligt kassa... (har inte hört alla men hört många och hittills har jag inte gillat en enda "Dj Tiesto"-låt så jag förutsätter att de andra också är dåliga
)
Bästa han har gjort är Kamaya Painters - Endless Wave, vilken han iofs inte gjort själv, men det lär han inte ha gjort med de andra heller...
Endless Wave är dock riktigt bra (tack johan
)
Suburban Train..
En av de första riktiga Trance-låtar jag hörde.. Tidlös och bra..
Håller med smekbar dock.. Bästa av Tijs är
Kamaya Painters - Endless Wave (Albion Remix)
Den e fucking wonderful 
In my memory igentligen men tog lethal industry, den är röjjig på sensation 2002 när dom säger 'welcome to heaven' aah smask
| Originally posted by DjAviander Suburban Train.. En av de första riktiga Trance-låtar jag hörde.. Tidlös och bra.. Håller med smekbar dock.. Bästa av Tijs är Kamaya Painters - Endless Wave (Albion Remix) Den e fucking wonderful |
Endless Wave (Original) är inte fy skam heller 

| Originally posted by RebeL9 Sparkles (Magikal remake) sa bra att det e svart att tro att Tiesto gjort den |
Svårt val.. men när DJ Mason lirade Fiol live till Lethal Industry på tiesto in concert 2004 så va det tokigt!