TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- geluid toevoegen aan Filmpje (met mediaplayer)


Posted by vatoloco77 on Feb-14-2005 22:11:

geluid toevoegen aan Filmpje (met mediaplayer)

Ik heb een filmpje opgenomen en ik wil er muziek aan toevoegen
Ik weet alleen niet hoe dit precies moet. Ik weet dat het met windows mediaplayer moet kunnen. Zou iemand kunnen zeggen hoe dit het beste kan??


Posted by tiestoworld on Feb-14-2005 22:18:

editen.............

Met Windows Movie Maker...............


Posted by vatoloco77 on Feb-14-2005 22:19:

oke kzal het eens proberen



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.