TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- geluid toevoegen aan Filmpje (met mediaplayer)
geluid toevoegen aan Filmpje (met mediaplayer)
Ik heb een filmpje opgenomen en ik wil er muziek aan toevoegen
Ik weet alleen niet hoe dit precies moet. Ik weet dat het met windows mediaplayer moet kunnen. Zou iemand kunnen zeggen hoe dit het beste kan??

editen.............
Met Windows Movie Maker...............
oke kzal het eens proberen
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.