TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Geen live broadcasts meer van id&t events?
Geen live broadcasts meer van id&t events?
| quote: |
| Zeer binnenkort zal het volledige download portal Dance-Tunes.com on-line beschikbaar worden. Op dit download portal is het straks mogelijk om tegen betaling de laatste en nieuwste dance te downloaden. Dance-Tunes.com wil je nu alvast verblijden met 2 unieke downloads van Ferry Corsten. Deze live-sets zijn opgenomen op Trance Energy 2005 !!!!! Deze live-sets kan je downloaden voor een introductieprijs van � 7,70. Je kunt ze met Credit Card of SMS (als je geen Credit Card hebt) betalen. Daarnaast biedt Dance-Tunes.com jou beeld aan van het optreden van Ferry Corsten. Deze kan je gratis downloaden. Als je ongeduldig bent dan kun je natuurlijk alvast een kijkje nemen op de beta-versie 0.9 (dit is een test-versie !!!). Elke dag komen hier nieuwe tunes bij en nieuwe unieke features worden continue toegevoegd. Via deze test-versie is het al mogelijk om tunes tegen betaling te downloaden. Wil je op de hoogte worden gehouden wanneer volledige site van Dance-Tunes.com on-line gaat dan kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief van Dance-Tunes.com via de beta-versie. Dance-Tunes.com zal jou dan als eerste informeren waarna het volledige download portal on-line gaat. |
het zat er ook aan te komen, slim initiatief die winkel.
Op Partyflock heb je altijd zo'n nee-schuddende smiley....in een situatie als deze komt 'ie prima van pas.... Wat een zuigerds 
ach ja, als ze maar geld kunnen verdienen
Ik vind 7,70 veel geld voor een simpele setje van een uur. En het is niet eens de volledige set van Ferry. Barber's Adagio For Strings is er bv. uitgecut...
Verder vind ik legale download sites wel goede initiatieven, maar dan vooral voor singles. Alleen moet de prijs wel redelijk is.
Maakt me opzich niet zoveel uit, ze staan toch binnen no-time weer op ergens gratis op internet waar ik ze dan wel weer vandaan pluk. 
De set uit de VIP area staat er iig al weer, Trance_Energy_2005-Ferry_Corsten_(READ_NFO)_Live_12-02-2005-xxx
Ik blijf het raar vinden, als er iets meehelpt aan het vergroten van de bekendheid van dj's dan zijn het de livesets wel. Ik weet ook niet wie hier nou aan verdient, gaat er ook een deel naar de artiest?
Wel ERG veel geld voor een liveset, er zullen niet veel mensen zijn die dat er voor over hebben denk ik... 
Die van de main is er ook al...
ik was ook absoluut niet van plan om voor livesets te gaan betalen..
Maar het zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen, ID&T ziet ook in dat er verschrikkelijk veel sets op het net te vinden zijn en denkt ook daar weer geld aan te kunnen verdienen.. (en zal dat ongetwijfeld ook doen..)
Ik zou het helemaal niet erg vinden om te betalen als de kwaliteit maar beter is dan *beep* of *censor* ooit kan uitbrengen wat een shit is dat zeg.
�cht absurde prijs. Dat ga ik er van me lang zal ze leven niet voor betalen
Ik heb er ook geen moeite mee om iets er voor te betalen , maar 7 euro ( introductie prijs ) vind ik toch wel aan de erg hoge kant .
De laatste tijd worden er sowieso geen grote events meer uitgezonden, of slechts gedeeltes. De Mayday was vroeger live op tv, nu heb je een samenvatting van een uur. Zeer irritant.
Als ze nu eens volledige sets, in goede kwaliteit zonder geknip(wat dus haast niet kan met livesets omdat ze nooit rechten voor alle platen kunnen krijgen), reclame en interviews zouden verkopen dan zou het wel een goed initiatief zijn. Heb je tenminste goede ripjes van feesten waar je geweest bent. Natuurlijk is die prijs te hoog, maar dan lekt het toch wel snel genoeg uit
Veel mensen kopen al lange tijd geen CD's meer. Dus ze moeten wel wat anders.
De koop van vinyl neemt af en veel verschijnt tegenwoordig op CDR of MP3. Sites zoals Beatport & Audiojelly hebben alle tunes al voordat ze op vinyl verschijnen, als ze al op vinyl verschijnen.
Kostenbesparing is t gewoon.
OMG WAT EEN LACHERTJE 
Die D$T toch.....zeiken op ID$T heeft geen zin meer..uitlachen is nog maar de enige optie. Wil wel eens weten wat voor nerd dit verzonnen heeft 
Hmmm....zag Duncan Stuttergein en Sander Groet nog rondwandelen op TE (gevolgd door cameras en pers en sjit)...had ze het toch wel ff kunnen vragen toen. 
Sander schreeuwde nog 'hey Tjeerd' tegen me in een lege main hall om 9 uur, todat ie dichterbij kwam en zag dat ik geen Tjeerd was. Hij zal wel weer hebben lopen snoepen of zo. Gelukkig doet Duncan dat niet op z'n eigen feestjes. Oh wacht, dit was een TMF/Radio538 feest... 
Anyhow... laten ze nou eens zorgen dat er (net als vroeger met videos van hardcore feesten) binnen enkele weken een DVD in de winkel ligt 
Over meet the fockers gesproken
Wat een kwezels 
| Originally posted by eXos Kostenbesparing is t gewoon. |
| Originally posted by Chicane BAMI of NASI |
Tsja iedereen zeurt hier wel.......maar het is wel de toekomst.
'wat de gek ervoor geeft' is het: dus dit gaat wel lopen.
weinig kosten voor ID&T, veel opbrengst waarschijnlijk.
| Originally posted by After_Forever Tsja iedereen zeurt hier wel.......maar het is wel de toekomst. 'wat de gek ervoor geeft' is het: dus dit gaat wel lopen. |