TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- PPK - Resurrection
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Little Theseus on Nov-07-2001 16:11:

PPK - Resurrection

Ja hoor, eindelijk is het dan zover, vandaag op 3fm werd ppk - Resurrection voor het eerst op de nederlandse radio gedraaid (althans, dat zeiden ze) en gepresenteerd als een enorme opkomende hit. Jammer dat het zo lang heeft geduurd, maar toch leuk dat wij ta's er weer zo vroeg bij waren.
De radio versie is wat anders, met kleine vocals erbij enzo. Wat vinden jullie ervan?


Posted by -TAIS- on Nov-07-2001 16:37:

Ja, kan haast niet uitblijven dat dit een hit wordt... Dat deuntje is zo catchy... Dumonde RMX is de beste IMHO...


Posted by Flippe on Nov-07-2001 16:47:

Das zo'n vet nummer!

Wordt wel hitje denk ik!


Posted by tijs08 on Nov-07-2001 18:02:

echt een gaaf nrtjs

Zekers te weten wel dat dit een hit word!
Van mij hoeft het niet want voor mij is het al sinds die cd van oakie uitkwam eeen hit!

En toen op Trance Energy helemaal, 3 x!!!!!

Maar weet iemand wanneer die uit komt op plaat, want ik kan hem nl. nergens vinden. Bij trance.nu stond dat hij uit kwam/is op het label van oakie Perfecto.

Weet iemand hier iets van, want dit nr is toch wel een verplichte aankoop!!

Greetzz


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-07-2001 18:03:

Ik vind het een megatof nummer,
had hem voor TranceEnergy nog niet gehoord, maar viel me wel meteen op! (Ook doordat ie 2 maal werd gedraaid).

Greetz RubDub


Posted by michiel on Nov-07-2001 18:48:

het enige wat ik kan bevestigen is dat die uitkomt op perfecto en dat het in engeland al een redelijke hit is

later

michiel


Posted by moogwai on Nov-07-2001 19:25:

Niet slecht voor een russische plaat... maar ik vind dat Radio 3 al erg snel is met dit nummer.. is de plaat al uit in Nederland dan?

Oh ja.. voor de Russen onder ons, de site van PPK

Ik zelf vind PPK echt een super plaat..


Posted by Subsonik on Nov-07-2001 19:49:

Kvinnet een beetje klote dat ik er allang op uitgeluisterd ben...ik ken em al 2 jaar ,had em toen op mp3.com gevonden (was btw de 1e mp3 die ik ook downde) ,vond em toen egt super


Posted by Flipper01 on Nov-07-2001 20:17:

Thumbs up

Ik hoorde t nummer voor t eerst op TE en vond het meteen superrr!!
Ik denk dat dit wel een hit kan worden!!


Posted by Miss Proximus on Nov-07-2001 20:37:

Bij Virgin London zeiden ze dat ie 5 November gereleased werd....nog nix van gezien anyhow :S

EdIt:

PPK going to London!
Hello, friends...

As all of you might know, the vinyl "PPK - ResuRection" is to be released on Perfecto Records.
The release date has shifted to November 26, but despite that PPK is departing to London on November,
9th and is going to chill out there until the vynil is released. This is our first trip to a foreign
country since PPK was created. And just because of that we want to suggest to the people all over the
world, if they have such an opportunity to be in London at that time, to come and meet PPK in person.
It's up to you where we can meet in London, sip some beer in a pub and just chat. We will answer all
your questions! If you have any suggestions on the time and place of such a meeting, let us know here,
in our forum. We hope that Londoners will choose an excellent place to chill out with us.


Posted by tijs08 on Nov-07-2001 22:38:

ok das al wat

he peoplezz

OK dan 5 november, of 26 november maakt niet uit. Nu weet ik zeker dat hij er aankomt!
Bedamkt voor de info

greetzz


Posted by mido on Nov-07-2001 22:42:

Echt een wereld plaat!

Die melodie is zo ontzetten pakkend!

Maar wat een commercie�le versie betrefd daar ben ik nooit zo kapot van. Ik vind ze over het algemeen ALTIJD slechter!

Die stomme vocals er in. (ik heb deze nog niet gehoord dus ken er nog niet over oordelen).

Maar Airwave vond ik nogal een beetje verkracht door die vocal. Maargoed.


Posted by esoterist on Nov-08-2001 16:50:

Thumbs up

quote:
Originally posted by moogwai
Niet slecht voor een russische plaat... maar ik vind dat Radio 3 al erg snel is met dit nummer.. is de plaat al uit in Nederland dan?

Oh ja.. voor de Russen onder ons, de site van PPK

Ik zelf vind PPK echt een super plaat..
is ook in het engels
en voor die gene die hem nog niet als mp3 hebben, is hij hier legaal te downloaden


Posted by Dr Mystical on Nov-08-2001 17:58:

Ik heb de radio versie nog niet gehoord, maar als ik het zo hoor, dan hoef ik hem niet te horen. Ben sinds ik de Trance Energy sets heb gehoord helemaal verslaafd aan t nummer (jaja, ik ook al ).


Posted by moogwai on Nov-09-2001 18:22:

quote:
Originally posted by Dr Mystical
Ik heb de radio versie nog niet gehoord, maar als ik het zo hoor, dan hoef ik hem niet te horen. Ben sinds ik de Trance Energy sets heb gehoord helemaal verslaafd aan t nummer (jaja, ik ook al ).


Ik begin PPK ook steeds vetter te vinden... vooral dankzij de Judge Jules set en daarna die overgang naar Minimalistix - Close Cover... zo vet


Posted by Mysteric on Nov-10-2001 10:31:

die Dumonde remix...is die al ergens te downen???
Kan hem op ag niet vinden..


Posted by Opti on Nov-10-2001 11:07:

ff voor de record, welke versies zijn er allemaal?


Posted by mido on Nov-10-2001 15:26:

Ik vind juist de DuMonde mix wat minder.

Volgens mij is het de Space Dub mix die ik heel erg goed vind.


Posted by Rudy on Nov-10-2001 15:36:

Hier in Engeland issie al fucking populair! Je hoort m best wel veel op de radio hier! Ik heb m ook op plaat gezien, in een platenwinkel in Brighton! Dus ik denk dattie binnenkort of nu al ook verkrijgbaar is in NL!

Heerlijke plaat echt! Die Space Dub Mix is idd echt vet! Scott Bond draaide m op TE! Het is eigenlijk een onwijs blije tune! Een paar piepjes en dat is alles! Maar op 1 of andere manier issie ontzettend chill!


Posted by moogwai on Nov-10-2001 20:50:

quote:
Originally posted by mido
Ik vind juist de DuMonde mix wat minder.

Volgens mij is het de Space Dub mix die ik heel erg goed vind.


Waar ken jij die Dumonde remix van?? Ik ben 'm nog nergens tegengekomen.


Posted by -TAIS- on Nov-11-2001 14:42:

Die Dumonde rmx kom je ook nergens tegen. Hij is namelijk nog niet uit . Maar ik heb Dumonde 2 weken geleden live gezien en toen draaiden ze em. En hij zit ook in hun Live At Goliath 9 setje.


Posted by DJ Bazz on Nov-12-2001 14:10:

Cool Re: PPK - Resurrection

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ja hoor, eindelijk is het dan zover, vandaag op 3fm werd ppk - Resurrection voor het eerst op de nederlandse radio gedraaid (althans, dat zeiden ze) en gepresenteerd als een enorme opkomende hit. Jammer dat het zo lang heeft geduurd, maar toch leuk dat wij ta's er weer zo vroeg bij waren.
De radio versie is wat anders, met kleine vocals erbij enzo. Wat vinden jullie ervan?


3Fm was niet het eerste radio station dat dit nr draaide.
Armin draaide dit nr nog op ID-T op 25 oktober maaruh boeieh

verder heeft het hoge melodietje in het nr een geschiedenis.
Joeri Gagarin (= eerste mens in de ruimte) draaide dit nr in zijn ruimteschip tijdens zijn eerste ruimtereis. Daarvan heeft ppk zijn inspiratie vandaan gehaald.

Kortom een geniaal nr!


Posted by Blik on Nov-12-2001 14:12:

Re: Re: PPK - Resurrection

quote:
Originally posted by DJ Bazz


3Fm was niet het eerste radio station dat dit nr draaide.
Armin draaide dit nr nog op ID-T op 25 oktober maaruh boeieh


hij bedoelde de radio versie die door een ander station dan ID-T of radio538 gedraaid werd

ik hoop dat je dat toch wel snapte


Posted by Miss Proximus on Nov-12-2001 15:01:

Re: Re: PPK - Resurrection

quote:
Originally posted by DJ Bazz


3Fm was niet het eerste radio station dat dit nr draaide.
Armin draaide dit nr nog op ID-T op 25 oktober maaruh boeieh

verder heeft het hoge melodietje in het nr een geschiedenis.
Joeri Gagarin (= eerste mens in de ruimte) draaide dit nr in zijn ruimteschip tijdens zijn eerste ruimtereis. Daarvan heeft ppk zijn inspiratie vandaan gehaald.

Kortom een geniaal nr!


Forza Grunn

Maakt het nr idd nog vetter als je de geschiedenis erachter weet...


Posted by Little Theseus on Nov-12-2001 22:07:

Ik heb ff gezocht Tais, en inderdaad, Dumonde draaide hem ook live at goliath 29-09-2001, met veel dank aan POW&1Real, heb ik m ff geknipt en hier issie dus, als livesetrip: [[ LINK REMOVED ]]

Tis een geocities server, dus je zal de link misschien 2x moeten kutten&peesten maar dat lukt wel.


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.