TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Virus op MSN Messenger
Pages (3): [1] 2 3 »
Virus op MSN Messenger
Mensen dit meen ik serieus.
geen links of bestanden aanvaarden die mensen u zonder reden doorsturen, tzijn virussen, heb het net met mijn eigen ogen gezien.
Meeste virusscanners kunnen het blijkbaar aan, maar kijk toch maar uit u doppen.
Sommige zeggen dat het alleen bij de 7.0 is, maar ik zie niet in hoe de 6.2 daarvan gevrijwaard blijft.
Hmm, ik kreeg net een rare link (server not found) door van iemand zonder verdere uitleg...toch maar is ff een scan doen denk ik dan 
het begint met ROFLMAO of LOOK en dan gevolgd door ne link, eindigend op PIF
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 het begint met ROFLMAO of LOOK en dan gevolgd door ne link, eindigend op PIF |
| Originally posted by Tiger777 het begint met ROFLMAO of LOOK en dan gevolgd door ne link, eindigend op PIF |
jullie zijn ook een stuk zwakker eh...

Eerst krijg je de link en dan is de persoon van wie ge deze krijgt offline. PC voor de zekerheid nog even scannen
ook een funny.exe als ik me niet vergis
als ge daarin trapt zijde zo lomp als een achterdeur, no offence.
heb het hier ook uur geleden gekregen van iemand. tis bij ene gebleven tot nu toe.
^merci e 
Krijg je van een goede vriend of verre buur een link naar handcuffs.pif aangeboden, klik er dan niet op. Het is een virus. Als je erop klikt stuur je de link automatisch door naar de mensen in jouw MSN lijst.
Dit is de hoer in kwestie trouwens 

| Originally posted by Kaidreas ^merci e |

| Originally posted by Phortastic als ge daarin trapt zijde zo lomp als een achterdeur, no offence. |
^ lees men reply boven uw post 
| Originally posted by Phortastic ^ lees men reply boven uw post |
^aaaaaaaaaaah... joa dan zede loemp 
hahahahaha da was voor phortastic dus e... hahahaha kei grappig dat ik precies op rafic reageer.. ik weiger... joa dan zede loemp 
| Originally posted by jp Dit is de hoer in kwestie trouwens ![]() |

ik heb er ook op geklinkt omdat het van een persoon kwam die ik kan vertrouwen. Normaal ben ik zeer sceptisch tov zulke dingen. Men vorige pc werkte zelfs 4 jaar zonder virus scanner. Kheb het bestand wel nie geopend en momenteel werkt men pc toch volledig normaal.
| Originally posted by djcresto ik heb er ook op geklinkt omdat het van een persoon kwam die ik kan vertrouwen. Normaal ben ik zeer sceptisch tov zulke dingen. Men vorige pc werkte zelfs 4 jaar zonder virus scanner. Kheb het bestand wel nie geopend en momenteel werkt men pc toch volledig normaal. |
Ik ben benieuwd hoeveel van jullie BeTA's ik hiervoor moet spanken op 2 april 
En ik heb van me leven nog geen virus scanner gehad... Beetje verstand is de beste remedie
Hier is een link om het virus te verwijderen 
http://www.yourefucked.net/danger/trojan666.worm.exe

*klik*
| Originally posted by jp Hier is een link om het virus te verwijderen ![]() http://www.yourefucked.net/danger/trojan666.worm.exe |