TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- vinyl staat te koop
vinyl staat te koop
hey mensen,
ik ga mijn vinyl volledig verkopen. + of - 3000 platen, degenen die interesse hebben, even in mijn profile checken en een mailtje sturen.
Zolang ik ongeveer 2000� recupereer dan ben ik gelukkig ermee!!
MvG,
Laurent
Verkoop je alles in 1 keer, of ga je je ook bezighouden met het apart verkopen van alles? Want er zijn nog een paar bonzai-classics die ik zoek (onder andere Cosmonautica m�t picture hoes
), dermee...
En waarom verkoop je je vinyl anyway, als ik mag vragen? Overschakeling naar een ander medium, of stop je met draaien? 
Mocht ge toevallig
Syntax - Love Song/Bliss Remixes [Illustrious] catnr: 12LOVE002
A: Love Song (Rennie Pilgrem Remix)
B: Bliss (Wrecked Angle Remix)
enkel op promo uitgekomen, daarna is het label failliet gegaan
hebben laat ge maar iets weten, via pm ofzo
ik weet dat t maar 1 vinyl is en ge verwacht dat er in bulk wordt gekocht, maar ben er echt hopeloos naar opzoek
| quote: |
| vBulletin Message Sorry! That user has specified that they do not wish to receive emails through this board. If you still wish to send an email to this user, please contact the administrator and they may be able to help. |
Ik veronderstel dat hij alles in eens zal verkopen, maar het zou wel super zijn, mochten we ze ook stuk per stuk kunnen kopen, afwachten maar he... Hoop wel dat hij blijft draaien, want geniet echt van zijn livesetjes 
hey mensen,
ik verkoop alles in een keer, maar het is beter dat jullie iets samen regelen voor eens te komen zien dan, met 7 of 8 gasten is het maar 300 Euro per kop en dan kunnen jullie alles delen.
Ik stop ni met draaien, maar ik heb die vinyl al jaren, en dat moet echt weg.
Veel classiekers, oa een eerste persing van love stimulation, expander ep, album van underworld, northern exposure, sasha en digweed communicate, en nog veel andere. Weinig rommel in het algemeen.
Lolo
email: [email protected]
xpander , heb hem nog altijd ni. Maarja, I'm almost broke dus no can do :/
Die vinyls heb ik niet veel aan (Dj niet) maar ik wil even van de gelegenheid gebruik maken Laurent om u te feliciteren met uw remix van 'black onyx'. Die is zooooo massive
Meer van die boel please Lolo 
Sorry kon het ni laten om ff offtopic te gaan 
| Originally posted by pooley xpander , heb hem nog altijd ni. Maarja, I'm almost broke dus no can do :/ |
2000 euro voor 3000 platen. Das eigenlijk nie veel eh. 0,66 euro per vinyl.
| Originally posted by djcresto 2000 euro voor 3000 platen. Das eigenlijk nie veel eh. 0,66 euro per vinyl. |
^en als je slecht rekent? 
^ 354,2568� per vinyl 
^ooooomg I die.. gouden platen? of allemaal picture platen met lolo erop
stel u voor 2000 lolo platen.

| Originally posted by Jasperovitsj 19� in den Influence hier in Antwerpen |
| Originally posted by 1Million$shot dien Influenz is da niet den beans ?? |